jaaaa wij gaan ook kijken. Ik heb kaarten voor de tribune bemachtigt bij de implosie zelf. Emvast gaf 50 kaarten daarvoor weg. Dus wij staan super dichtbij. Even kijken of ik er met mijn spiegelreflex camera een mooi foto van kan makenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:04 schreef Kaat_84 het volgende:
goeie shit! erg moeilijk he lampen kopen..wel gaaf spul hebben jullie gescoord zeg!
en met wat kleur op de muren is het meteen een stuk huiziger!
gaan jullie zaterdag ook bij blow-up-the-building kijken op strijp R
gaan ze het RAF gebouw laten imploderen..vet
Wij hebben er naast gegrepen.... beetje jammerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:04 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jaaaa wij gaan ook kijken. Ik heb kaarten voor de tribune bemachtigt bij de implosie zelf. Emvast gaf 50 kaarten daarvoor weg. Dus wij staan super dichtbij. Even kijken of ik er met mijn spiegelreflex camera een mooi foto van kan maken
gil!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:voor de binnenkant zou ik bijna een nieuwbouwhuis kopen
![]()
Maar wat zit er in het kooitje?
Enne als je je TT aangepast wilt geef n gil
Achquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gil!
Dat kooitje is voor de pup van mijn schoonouders. Die komen elke keer helpen en nemen dan de pup mee.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:15 schreef miss_bleu het volgende:
zal morgen proberen foto van die mini terrorist te maken
ja klopt. Pup is 8 weken maar heeft al de grote van een normale hond. Het is een ierse wolfshond en die worden zo groot als een kalfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:53 schreef Kaat_84 het volgende:
volgens mij heb ik dat vriendje een keer zien lopen, maar toch een vrij groot beest of niet!!!
lampen is fijn idd als dat gewoon hangt, is echt iets wat HEEL lang uit te stellen is hahaha..
en idd beijtje, wij zijn de 17e april over gegaan, nu begint het eindelijk wat rustiger te worden qua klusjes en kan er ook af toe weer ontspannen worden..
zit toch niet lekker als maar de helft af is, althans..ik ben daar niet goed in
kunnen de kleinkinderen paardjerijden op de hondquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:51 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja klopt. Pup is 8 weken maar heeft al de grote van een normale hond. Het is een ierse wolfshond en die worden zo groot als een kalf
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:28 schreef miss_bleu het volgende:
whoehoeoe. Net de vloer gemeten op vocht. De houtenvloer kan er al op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |