quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:05 schreef TheOneAndOnly het volgende:
jammer, dan koop je dus geen boot?
haha
ziet er allemaal wel leuk uit die wijk vind ik... kom er dagelijks langs...
(nog een electricien nodig?)
Wij hebben zelf het muurtje bij de keuken er niet meer staan. Onze keuken komt iets doorlopen in onze woonkamer. We willen het wel strak houden, maar toch warmte geven. Hoop dat ik snel hier wat foto's van het verbouwen kan laten zien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:26 schreef Tamashii het volgende:
Tof huisje, maar ohmy die inrichting is zo mooi! Willen jullie zelf ook zo'n soort inrichting?
Echt een leuk huisje! Hoe gaan jullie de muren aanpakken? Wij krijgen binnenkort ook de sleutel van ons nieuwbouw huis, maar ik ben echt bang voor de muren.. Nahja.. om ze aan te pakken dan..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Wij hebben zelf het muurtje bij de keuken er niet meer staan. Onze keuken komt iets doorlopen in onze woonkamer. We willen het wel strak houden, maar toch warmte geven. Hoop dat ik snel hier wat foto's van het verbouwen kan laten zien.Wij hebben er zo zin in om aan de slag te gaan!
Tot onze verbazing zijn veel muren echt al recht en hoeven niet meer gestuukt te worden. Aantal muurtjes nog wel dus die laten we vlak zetten. Verder gaan we gewoon eerst sausen tot de muren goed uitgewerkt zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:22 schreef Snoephartje het volgende:
[..]
Echt een leuk huisje! Hoe gaan jullie de muren aanpakken? Wij krijgen binnenkort ook de sleutel van ons nieuwbouw huis, maar ik ben echt bang voor de muren.. Nahja.. om ze aan te pakken dan..
Komt alleen nog een glazenwand in te staan en kasten onder de wastafels, meer nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef Beijtje het volgende:
Leuk hoor. Ga je nog wat met de badkamer doen of laat je die zo?
Pfieww! Gelukkig maar.. het is een rotklus, hebben we al eens eerder meegemaakt in het appartement van mijn vriend..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Tot onze verbazing zijn veel muren echt al recht en hoeven niet meer gestuukt te worden. Aantal muurtjes nog wel dus die laten we vlak zetten. Verder gaan we gewoon eerst sausen tot de muren goed uitgewerkt zijn.
Zo'n glazenwand he.. wordt dan niet je hele badkamer nat? Ik heb het idee dat het dan alle kanten op spettert..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Komt alleen nog een glazenwand in te staan en kasten onder de wastafels, meer niet
Dat valt op zich best mee... zelf heb ik een douchewand van glas met een deur erin. Enig nadeel vind ik het schoonmakenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:02 schreef Snoephartje het volgende:
[..]
Zo'n glazenwand he.. wordt dan niet je hele badkamer nat? Ik heb het idee dat het dan alle kanten op spettert..
het wordt deze wand:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:51 schreef Beijtje het volgende:
Glazen wand = mooi! Ziet er allemaal netjes uit verder hoor! Veel succes en ik ben benieuwd hoe het er straks uit komt te zien allemaal!
Wow, mooie wand zeg!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:30 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
het wordt deze wand:
[ afbeelding ]
Door kalk bedoel je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat valt op zich best mee... zelf heb ik een douchewand van glas met een deur erin. Enig nadeel vind ik het schoonmaken
* Dichterbijer lurkt gezellig mee.
http://www.badkamerwarenhuis.nl/quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:45 schreef Beijtje het volgende:
Waar komt die wand vandaan, als ik vragen mag? (Zit zelf ook te denken aan klein wandje/deurtje in mijn douche, tegen het spetteren...)
oe spannend!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:29 schreef KrnKje het volgende:
Weer lekker verder volgen hier
We hebben morgen n nieuwe bezichtiging; om maar weer even te updaten... Dat gaat als t doorgaat ook n aardig verbouwprojectje worden.
Heb je linkje ook opgeslagenquote:
Leuk, gaan we zeker een keer doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:26 schreef miss_bleu het volgende:
Ik zou zeggen, kom eens langs als het huis af is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |