In blok 7 zitten de trappen er al in. Huizen zijn niet water dicht zo te zien. Glas zit er namelijk nog niet in.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
trappen doen ze meestal pas als het wind en water dicht is (dit tegen wegrotten houten trappen)
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:15 schreef esselies het volgende:
Ziet er fantastisch uit allemaal!
Nu ben ik alleen super nieuwsgierig...Heb je misschien een groter plaatje van de plattegrond?
http://www.kavel46.nl/wp-content/uploads/2009/10/park_pgc_01.jpg
Ik kan het namelijk NET NIET goed zien allemaal...
ow? lopen ze uit? Dacht dat jullie al snel de sleutel zouden krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:20 schreef RoToN het volgende:
De laatste geruchten gaan uit van een oplevering van de Hofwoingen in week 44. Dat is een weekje later dan gepland
Casco op laten leveren dus? wij hebben wc's en badkamer wel gewoon laten plaatsen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:50 schreef RoToN het volgende:
Wij moeten nog alles doen. Zelfs een toilet ontbreekt… Ik verwacht dat we ongeveer 4 weken bezig zijn met de badkamer / keuken / toilet / vloerverwarmming etc.
quote:
Van de 23 kavels die je op kon geven was de woning die we nu hebben de laatstequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:28 schreef RoToN het volgende:
Ik heb precies zo'n zelfde lijstje ;-) Maar jij mag ook heel blij zijn met de parkwoning hoor! Die zijn weer net wat groter.
blok 1 de hofwoningen krijgen volgens mij 27 oktober hun sleutel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:40 schreef PrinsFloris het volgende:
he heb je weer terug gevonden ... dacht dat je was gestopt met bloggen .. maar gelukkig niet!
gaaf dat het dak erop ligt, heb al een tijdje niets meer gezien van ons huis dus dit weekend maar weer eens kijken. hebben de eerste bewoners nu al de sleutel gekregen?
grt van de buurman+1
Ik zag trouwens dat aan het einde van blok 8 de trappen er al in zitten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:17 schreef PrinsFloris het volgende:
Zojuist ff wezen kijken ...
[ afbeelding ]
Dakkie zit er nu idd op, de afwerking nog niet. Wel al een schoorsteentje...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:47 schreef RoToN het volgende:
Ik kan je vertellen dat het een prettig gevoel geeft als je eindelijk de sleutels in je handen krijgtIk duim met je mee dat voor jullie het wachten niet al te lang meer gaat duren...
nee voor ons helaas nog niet. Heb van horen zeggen dat BAM elke 2 weken een blok op gaat leveren. Tenmiste dat is de planning. Dat zou beteken dat ons huis over 16 weken opgeleverd zou moeten wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:51 schreef DarkElf het volgende:
Mooie vloer idd, ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat
Nog geen sleuteldatum bekend?
Van welke winkel komt deze af als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:01 schreef miss_bleu het volgende:
lekkere dag vandaag gehad. We zijn langs esco gegaan om de vloer beneden definitief te bestellen en daarbij ook de vloeren voor boven uit te kiezen. Met in totaal een super leuke korting zijn we voor het hele huis incl. alle ondervloeren, plinten en extra's onder de 5000 euro klaar.
En deze komen op de eerste en tweede verdieping te liggen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |