Whoeps, mijn post was de laatste post in het huidige deel en daarom is hij gesloten, hierbij open ik een nieuw deel

Te beginnen met de oude OP.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In oktober 2008 heb ik een nieuwbouw appartement gekocht. Aangezien het toen nog pril was en er zelfs nog gesloopt moest worden op de locatie, lijkt het er nu meer op dat er binnenkort word gestart met de bouw. Het is een 45 appartementen / lofts complex, waarvan 12 appartementen en 33 lofts. Ikzelf heb een loft gekocht van 50 m2 op de begane grond met prive parkeerplaats.
![1239137131-390.jpg]()
Het is dus een loft. Een soort studio waarvan je de binnenmuren zelf kan plaatsen zoals jezelf wilt. De badkamer is standaard, daar kan ik dus niets aan veranderen. Hier een paar voorbeelden.
![1239136530-260.jpg]()
Hoe ik de muren ga plaatsen weet ik nog niet precies. Misschien dat jullie leuke en goede ideetjes hebben.
Hier de plattegrond van de begane grond. Links zijn de appartementen, rechts de lofts. Ik heb nummer 6 gekocht.
Het appartement heeft 3 verdiepingen.
![1239137239-310.jpg]()
Hier de maten van mijn appartement:
![1239136207-180.jpg]()
15 mei moet ik de keuken en badkamer gegevens en al het meer en minderwerk opgeven aan de projectontwikkelaar.
Als er belangstelling is dan zal ik deze topic bijhouden totdat het helemaal klaar is. Er is nog geen officieele datum waneer de bouw klaar moet zijn, aangezien de bouw nog niet is gestart.
En de laatste posts uit het andere deel :
quote:
Op woensdag 1 december 2010 11:19 schreef Puzicat het volgende:Dat denken wij ook niet, het gaat gewoon om het feit dat er weer wat mis is. De parkeerplaats ontbreekt en de terugkoopfactor ook.
Als we dit jaar nog konden passeren zouden we in juni nog een flinke smak geld terug krijgen van de belastingdienst, welke we mooi voor het huis zouden kunnen gebruiken. Nu krijgen we dat pas in 2012 terug.
Daarnaast is het gewoon niet fijn dat je weer moet wachten, je wilt je hypotheek toch ook rond maken. Die wachten ook al een hele poos op het koopcontract.
Ik heb al eerder een huis gekocht, en daar was het contract zo gepiept. En aangezien ook dit contract een standaard contract is hoeft het in mijn ogen niet zo lang te duren.
quote:
Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef Movinghead het volgende:Hey,
Ach ik moet vrijdag m'n aktes passeren, ik kreeg vandaag de afrekening van de Notaris en zelfs daar zat een fout in, daar werd teveel belast. Dus check die volledig!!!
quote:
quote:
Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef Vonkenboer het volgende:Wat een vervelend geneuzel kan dat ook soms zijn; het zijn altijd dingen waar je zelf niks aan kunt doen en die één of andere tiepmiep op kantoor vergeten is.