Bij mij niet. volgens mij heb ik niet eens een opstalverzekeringquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is toch onderdeel van de opstal en/of inboedel?
Denk niet dat ze daar nog intrappenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
Denk inderdaad aan:
- Opstal
- Inboedel
- Glas
- Dure audio + pc
Vaak hebben banken wel acceptabele verzekeringen voor studenten die weinig kosten.
Zal morgen wel een heel pakket folders oid meekrijgen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:14 schreef error_404 het volgende:
Gefeli!
Heeft de woningbouw je geen advies gegeven mbt opstalverzekering ed? Inboedelverzekering is maar net wat je er aan uit wil geven (tis maar net hoe duur je inboedel is...). Let er wel op dat vaak apparatuur / computers niet of slecht meeverzekerd zijn. Goed de kleine lettertjes lezen dus.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
Denk inderdaad aan:
- Opstal (is voor rekening van de verhuurder )
- Inboedel (dat wel)
- Glas (zit bij de huur inbegrepen (1,50 ofzo)
- Dure audio + pc (![]()
![]()
)
Vaak hebben banken wel acceptabele verzekeringen voor studenten die weinig kosten.
Let er ook op welke verzekeringen je eht nodig hebt en welke "leuk" zijn. Verzekeringsmensen proberen je vanalles aan te smeren....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zal morgen wel een heel pakket folders oid meekrijgen.
Je snapt wel wat ik bedoel toch? Een euro of 7/8 per maand.quote:
Ja, dat heb ik wel eens gemerkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:10 schreef error_404 het volgende:
[..]
Let er ook op welke verzekeringen je eht nodig hebt en welke "leuk" zijn. Verzekeringsmensen proberen je vanalles aan te smeren....
Opstal is idd voor de verhuurderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:04 schreef Ml-etje het volgende:gefeliciteerd, let er wel op dat je het huis zelf dus niet hoeft te verzekeren.
Alleen de inhoud en mocht je met een bal in de weer gaan is een glasverzekering wel handig.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Opstal is idd voor de verhuurder
Woning via Woningnet trouwens. Ik was eerst nr 13 , de 1e kijkronde van 10 was bijna niemand op komen dagen, en bij de 2e kijkronde was ik nr 1
Appartement is 17 jaar oud en er hoef bouwtechnisch niets aan te gebeuren. Likkie verf, vloertje, meubeltjes en wonen maar
Ik denk dat DeTolk bedoelt dat ze er niet intrappen dat hij nog student is..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel toch? Een euro of 7/8 per maand.
Wel karige dekking, maar goed, je meubilair zal ook niet echt hoogstaand zijn
Indeed. M'n huis zal wel de uitstraling krijgen van een studentenkot, maar zelf ben ik allang klaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik denk dat DeTolk bedoelt dat ze er niet intrappen dat hij nog student is..
Oh, ik dacht van welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik denk dat DeTolk bedoelt dat ze er niet intrappen dat hij nog student is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |