Gelukkigquote:
Bijna! Groen van Prinstererstraatquote:
Thanks!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gefeiliciteerd!![]()
En ik wil echt wel helpen klussen hoor, dus als je me nodig hebt dan weet je me te vinden
eerder stadhoudersweg zo te zienquote:
Dank uquote:
Ik heb er zin inquote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Toppie
Ik ben nu ook behang aan het scheuren, echt leuk werk
Thanks!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zeker de moeite waard om te volgen topic!
Gefeliciteerd
Dank jequote:
We zijn je duimen heel dankbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Olga het volgende:
Oh en feli Toek en Muck
Duimen heeft geholpen
De nieuwste Suske en Wiskequote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef JJdJ1984 het volgende:
Toekito in Blijdorp
Het zou zo eens stripverhaal kunnen zijn.
Haha, bijna dusquote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerder stadhoudersweg zo te zienachterhaalde post
k zat er niet ver vandaan iig
![]()
Tof voor jullie Muck! Veel geluk samen in jullie huisje!
We zijn zooooo blij hequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wanneer gaan jullie nu trouwen Muck?
En wanner komen er dan eigenlijk kleine Tuckjes?
Ik snap dat zoooooooooooooooooo goed hequote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, bijna dus
Dank je!
[..]
We zijn zooooo blij he![]()
SD is geboren in de Geertsemastraat, op 9A, letterlijk om de hoek dusquote:
ik heb zelf jaren lang in die buurt gewoond (oa baljuwplein en dr. de visserstraat) en mijn vaders stamcafe was Bergpolder. hele bekende buurt voor mij dus, en ik zal zeker je topic blijven volgen ..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, bijna dus
Dank je!
[..]
We zijn zooooo blij he![]()
Zo, heb je haast?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wanneer gaan jullie nu trouwen Muck?
En wanner komen er dan eigenlijk kleine Toeckjes?
Gelukkigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dat zoooooooooooooooooo goed he![]()
![]()
![]()
Dat is wel heel dichtbij jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
SD is geboren in de Geertsemastraat, op 9A, letterlijk om de hoek dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |