abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82698067
Wellicht niet het juiste subforum, maar wie weet heeft iemand het antwoord?

Hallo, via een leverancier hebben wij een badwand gekocht.

Tijdens het uitzoeken van de badwand hebben we uitdrukkelijk gezegd dat het een vaste badwand moest zijn. Volgens leverancier voldeed de badwand aan die voorwaarde. Thuis aangekomen doos opengemaakt, bleek de verkeerde badwand te zijn, deze was namelijk schanierend naar beide zijden. De leverancier wil de wand niet terugnemen. Zijn wij verplicht hiermee akkoord te gaan? We hebben de badwand alleen in de brochure kunnen zien. niet in de showroom.

Ook hadden we 25 m2 witte tegels besteld, en 20 m2 zwarte. deze hoeveelheden zijn omgedraaid.

Tegels voor de keuken waren eerst in verkeerde kleur geleverd. duurde nog eens 2 weken later.

We hadden een nabestelling gedaan voor tegelstrips van 5x60 cm. 6 weken later bellen we voor de 3e keer of ze al binnen zijn. bleken ze al tijden niet leverbaar...

Keukentegels zouden vorige week vrijdag binnenkomen, en door hun langsgebracht worden. We bellen rond sluitingstijd om te vragen hoelaat ze komen. "helaas, niemand rijdt vandaag die kant op, als u ze dit weekend wilt hebben, moet u er zelf maar omkomen"

We hadden toen de maten meegenomen van de keuken, en door hun uitgerekend wat er nodig was. Uiteindelijk hadden we de helft nodig. Lijkt me hun fout, dus die (volle dozen) kunnen retour?

Volgende week zou de badwand toch wel geleverd moeten worden, ik ben benieuwd...
  zaterdag 12 juni 2010 @ 08:59:58 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_82698076
Nee, je bent niet verplicht hiermee akkoord te gaan. Zij blijven wat mij betreft al in gebreke zodra ze iets anders leveren dan vooraf is afgesproken.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 12 juni 2010 @ 09:43:54 #3
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_82698522
Wat een fijn bedrijf TS, dus eigenlijk zijn alle bestellingen niet goed gegaan? Gewoon aankaarten lijkt mij. Je hoeft niet akkoord te gaan met leveringen die je niet hebt besteld.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_82716913
Ze hebben we ontzettend veel verstand van de producten die ze van begin af aan verkopen: tegels.

De rest wat er bij is gekomen, sanitair dus, heb ik minder vertrouwen in.

Gelukkig is dit niet het enigste wat fout is gegaan bij de verbouwing. echt ALLES wat we uitbesteed hebben is fout gegaan...

Op de montage vd keuken na. man was echte vakman, had een torentje Festool bij zich van 1 meter 50

In 3 en n halve dag klaar.

Enigste minpuntje. Aanrechtblad is 7 cm te kort
pi_82734460
Hmm dat wordt voor de deur liggen en opschrijven wat er allemaal anders moet en hoop dat je veel op papier hebt.
Succes, laat ons maar weten hoe het gegaan is.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_82734471
Maar jij hebt nog geen eigen klustopic hé? Of wel? Kan het zo gauw niet vinden
pi_82734745
Nope die heb ik niet, heb wel heeeeeel veel fotos gemaakt, maar ben niet zo creatief met schrijven enzovoorts. Ik weet wel wat, als het "klaar" is, gooi ik wel alle fotos op t forum

Eigenlijk hoor ik nu aan het klussen te zijn, maar ben n beetje verrot van de hele week. had een 8 tot 23u mentaliteit
pi_82734828
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:10 schreef JohnB52 het volgende:
Nope die heb ik niet, heb wel heeeeeel veel fotos gemaakt, maar ben niet zo creatief met schrijven enzovoorts. Ik weet wel wat, als het "klaar" is, gooi ik wel alle fotos op t forum

Eigenlijk hoor ik nu aan het klussen te zijn, maar ben n beetje verrot van de hele week. had een 8 tot 23u mentaliteit
rustdagje tussendoor zorgt voor betere prestaties
pi_82917808
Ik heb een zooitje fotos online staan:

(dombas ikea kast met gepimpte handgreepjes!)

(en dat zijn wij!)

[ Bericht 3% gewijzigd door JohnB52 op 17-06-2010 09:01:51 (dubbele foto erop gezet) ]
pi_82917876
Mooie tegels gekozen zeg en een mooie rustige badkamer

Zal ik de topictitel even veranderen??
pi_82918496
Jahoor dat mag!

Voor de oplettende kijker: tegels vloer badkamer liggen anders ( en niet naar mijn zin) zoals in de keuken, fijn als je zonder overleg gaat tegelen

Maargoed, dat klusbedrijf komt er niet meer in natuurlijk

Vandaag verder met plintjes plakken, laminaat leggen enz enz, zoals jullie zien: dit gaat zondag helemaal af zijn!
pi_82919497
Ziet er toch wel netjes uit allemaal! Mag ik vragen wat voor merken/kleuren tegels je in de badkamer hebt?
pi_82928649
Jahoor dat mag, de antraciet tegels zijn van RAK, de GPD57, in 30x60

De witte weet ik het merk en type niet uit mijn hoofd, maar ze zijn matwit, ook 30x60.

Bad is van Duravit, van Philipe Starck, badmeubel en de spiegelkasten en de hoge kasten van Ikea, Godmorgon serie vlondertjes bankje ook van Ikea, Molger. Toilet van V&B met Wisa softclose, badkraan en glijstang + kop van Grohe. Schakelaartjes van Berker, 1930 serie Electrische raamuitzetter is van Axa ( ivm raam openzetten, daar kan je niet meer gewoon bij als het bad nat is) Radiator is me het merk even van ontschoten...

Nog meer vragen? Ik probeer ze te beantwoorden
pi_82929090
Dank. Radiator ziet eruit als Plieger Palermo. Die heb ik zelf ook uitgezocht, maar ik had wit bedacht. Zie nu dat die grijs/zwarte radiator in deze kleurstelling wel erg mooi is.

Bedankt voor je antwoorden!

Edit: wandtegels lijken RAK Super White matt te zijn.. Bedankt voor de tip, zijn lekker goedkopie!

[ Bericht 20% gewijzigd door JSS op 17-06-2010 14:00:29 ]
pi_82932318
Hi, de radiator was in ieder geval niet van Plieger.

Hij is in een soort verf gespoten met structuur erin, dus niet glad. afmetingen zijn 112x60.

edit: gepoedercoat. Merk is Saniclass

De wandtegels zijn van ( volgens de doos) T.trading GmbH. op de andere sticker staat JC6000 Weiss matt.

Ze waren zeker niet goedkoop....

60 euro per doosje van 1.44m2

[ Bericht 5% gewijzigd door JohnB52 op 17-06-2010 14:51:29 ]
pi_82933948
Hmm, dan zat ik er helemaal naast. Bedankt voor je tips, ik heb de radiator gevonden
pi_82939655
Voordeel met die gepoedercoate radiatoren is dat als je er n handdoek opgooit, hij er niet afglijdt aan de andere kant!

en ik zit er helemaal naast, het is deze:

http://dumpinstore.nl/pro(...)1200+recht+antraciet
pi_82955435
Leuke uitdaging voor vandaag:

Laminaat leggen lukt niet, er zit een productiefout in het clicksysteem lijkt het wel.

3 rijen gingen goed, rij 4 met 3e plank klikte niet. nieuwe (uit zelfde pak) ook niet... Alle andere uit pak: ging ook niet: nieuw pak: ging wel. eentje gepakt uit pak wat niet ging om erna in te clicken: ook niet...

Nieuwe pak gepakt, die gingen achter elkaar erin. Ik had bewust paar pakken extra gehaald, maar denk dat ik er op deze manier er snel doorheen ben Heb nu 3 pakken die niet passen.
pi_82955880
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef JohnB52 het volgende:
Leuke uitdaging voor vandaag:

Laminaat leggen lukt niet, er zit een productiefout in het clicksysteem lijkt het wel.

3 rijen gingen goed, rij 4 met 3e plank klikte niet. nieuwe (uit zelfde pak) ook niet... Alle andere uit pak: ging ook niet: nieuw pak: ging wel. eentje gepakt uit pak wat niet ging om erna in te clicken: ook niet...

Nieuwe pak gepakt, die gingen achter elkaar erin. Ik had bewust paar pakken extra gehaald, maar denk dat ik er op deze manier er snel doorheen ben Heb nu 3 pakken die niet passen.
is dat het type met plastic palletjes op de kopse kanten? die willen nog wel eens los zitten, kwestie van er opnieuw indrukken.
namaste
pi_82956915
Euhm, het is van Vita ( karwei) met v-groef op lange zijde.

Mooie er van (als het werkt) dat je niet meer met een hamer en slagblokje hoeft te slaan.

bij eerste plank die niet ging, dacht ik van, nou ik probeer het toch. Resultaat: 2 planken kapot
pi_83656802
En al vorderingen?
pi_83697077
Jawel,

heb pas sinds donderdag weer internet hier, gelukkig.

We hebben t druk gehad met werken, klussen en uitrusten.

Doen alles op het gemakje, zijn helemaal gesloopt in de 2 weken vakantie die we hadden, nu beetje op krachten proberen te komen na werktijd.

Uiteraard zat er nog wat tegen: De Tupplur rolgordijntjes vd Ikea zouden ingekort kunnen worden volgens de medewerker, wij de gordijntjes gekocht, die al passend waren opgehangen, toen de eerste op maat willen maken: gaat het op maat gemaakte stuk rafelen....

Had ik al gemeld dat de CV ketel stuk was gegaan, we hadden een mooie AGPO ketel, rond half 12 toen we klaar waren met leidingen enz, geen zin meer om alles af te vullen ed. omleidingkje gemaakt zodat we toch warm water hadden. drupte beetje uit ketel, zat wartel los, dus vastdraaien: KRAK breekt hele buis af, en water wat er in zat stroomt zo op het nieuwe laminaat!

Alle handdoeken hadden we net gewassen dus die lagen mooi opgevouwen klaar om gebruikt te worden, dus gelukkig geen waterschade van wat eruit liep.

Wel n financiele schade, want nieuwe ketel, een Intergas CW5, kunnen we mooi paar jaartjes vooruit!

Als het goed is krijg ik vanavond nog wat nieuwe fotos aangeleverd, dus komt dat zien! ( nu eerst even eten!)
pi_83731158

Beetje weinig foto's maar scroll maar naar boven en zie het verschil!

Lamp hangt inmiddels ook, en aan de voorkant nu ook nieuwe vouwgordijnen...
pi_83738206
Mooi strak gestuct zeg
Ziet er goed uit allemaal
pi_83745361
Bedankt, maar zoals op de foto's helemaal niet te zien is: het is gespackt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')