En dan bij de buren binnen kijken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kan je dat raam in de keuken niet alsnog maken![]()
Haha, dat wordt wel erg gezellig denk je ook niet? In principe hebben we een enorm raam in de keuken aan de voorkant, 2 meter breed en 1,5 hoog ofzo dus genoeg licht dat binnenvalt hoor!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kan je dat raam in de keuken niet alsnog maken![]()
We kijken graag mee met het inrichtenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:54 schreef -Maartje- het volgende:
Potentie heeft het zeker! Wat we daar mee gaan doen, tja... daar komt zowel het voor- als nadeel van nieuwbouw bij kijken. Leuk zo'n 'blanc canvas' want je kunt er alles mee doen wat je wil; Je zit niet met de fluoriserende muur, de oerlelijke keuken of de schrootjes die de vorige bewoners zo gezellig vonden. Maar aan de andere kant is t wel lastig hoor, zo'n ruimte inkleuren die je voorlopig alleen nog goed op papier hebt staan en moeilijk goed in te schatten is tijdens de bouw! Qua inrichting wordt het ongeveer modern meets gezellig, hoe we dat gaan bewerkstelligen is nog even de vraag
Dit zijn standaard plattegronden inderdaad, ik heb er ook veel mee gewerkt in het verleden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:49 schreef wildcardxxl het volgende:
Wat grappig dat je deze huizen nu overal tegen komt, collega van mij heeft hier precies hetzelfde (Coevorden) gaan hier weg voor 155k.
Leuke functionele huizen voor starters:) Zolders zijn ook echt groot en functioneel.
Ga hem volgen:)
Je doet je ondertitel eer aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Vloerverwarming is voor paupers. Luchtverwarming 4 teh win!111!!
Onze huizen zijn iets duurder (met koopgarant nu 184, waarde van 230). Locatie is natuurlijk ook wel wat anders, Groningen. Hele woningen worden energiezuinig gebouwd. Warmtepomp-systeem, hele huis dus vloerverwarming, warmteterugwin-installatie, douche-wtw enzovoort. Ik weet niet of dat bij de huizen die jij hebt gezien in Coevorden ook zo is? Plattegronden zullen inderdaad wel vrij standaard zijn, we gaan niet schuiven met muren oid. Genoeg ruimte voor kastruimte elders in het huis & lijkt me zelf ook wel prettig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:49 schreef wildcardxxl het volgende:
Wat grappig dat je deze huizen nu overal tegen komt, collega van mij heeft hier precies hetzelfde (Coevorden) gaan hier weg voor 155k.
Leuke functionele huizen voor starters:) Zolders zijn ook echt groot en functioneel.
Ga hem volgen:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |