Ja want stel je voor dat de topics vanavond ineens op zijn!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
. Zal dit topic vanavond even verder invullen maar dacht maak hem vast aan
Uh ja? Elke stad heeft toch wel zijn minder rustige/leuke buurten? Ik ken het Laakkwartier uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:19 schreef Salatrel het volgende:
gefeliciteerd.
zijn er ook niet rustige wijken in leeuwarden dan?
Keuken blijft zo ( alleen scheidingswand met de achterkant gaat eruit)quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:30 schreef error_404 het volgende:
Gefeli en zulks.
Geen grote plannen met keuken, badkamer, toilet, dragende wand wegzagen?
Wayo, hier betaal je daar minstens het dubbele voor (Apeldoorn)quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dank u
wat kenmerken voor de geintereseerden
Gebruiksoppervlakten
Wonen (= woonoppervlakte) 110 m²
Perceeloppervlakte 162 m²
Inhoud 375 m³
Aantal kamers 5 kamers (4 slaapkamers)
Aantal badkamers 1 badkamer
Badkamervoorzieningen Ligbad en douche
Aantal woonlagen 3 woonlagen
Achtertuin 65 m² (13m diep en 5m breed)
De vraagprijs was 152500 en we zijn bij 145000 overeengekomen.
Ja, daarom mijn vraag juist, een wandje eruit rossen, nieuw vloertje en wat schilderwerk lijkt me niet echt een [project].quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
Omdat niet alles blijft zoals het is. Topic al doorgelezen?
Je vergeet het terugsnoeien van de druif.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, daarom mijn vraag juist, een wandje eruit rossen, nieuw vloertje en wat schilderwerk lijkt me niet echt een [project].
Maar evengoed succes ermee en gefeliciteerd!
Dat is dus jouw meningquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, daarom mijn vraag juist, een wandje eruit rossen, nieuw vloertje en wat schilderwerk lijkt me niet echt een [project].
Maar evengoed succes ermee en gefeliciteerd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |