Definieer afquote:Op zondag 21 februari 2010 20:55 schreef AnneX het volgende:
er zijn van die dagen...
Is het wel af ondertussen ? en loop je achter met het verslag?
De afzuiging met de hygrometer bedoel je? Dat is in een opening geplaatst die in verbinding staat met de spauw en buiten.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:06 schreef aloe_vera het volgende:
Waar heb je eigenlijk de afzuiging in geplaatst?
Dat magquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:00 schreef Oblivion het volgende:
Oh ziet er goed uit!![]()
Maar hoe doe je nu het bad aansluiten als het paneel van voren al dicht is?
Of haal je dat weer weg, of is er daar een andere oplossing voor?
Oblivion, meid ! Dat ik je over het hoofd heb gezien ! Mea Culpa !quote:
Ok, was gewoon heel benieuwd...quote:Op maandag 15 maart 2010 21:59 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Oblivion, meid ! Dat ik je over het hoofd heb gezien ! Mea Culpa !![]()
Nou zoals je op de laatste foto's wel kan zien heb ik ze er tegenaan geschroefd, en daarna weer eraf gehaald...
Maar ik heb eigenlijk eerst de badkamer erin gezet en toen weer verwijderd, maar toen wist ik wel zeker dat alles paste, dus eigenlijk is de badkamer nu een heel groot bouwpakket...
Dat is een Pelipal Arctic...quote:Op maandag 15 maart 2010 21:51 schreef Xpresso het volgende:
Die wastafel. Waar heb je die gekocht en voor hoeveel als ik vragen mag? Vind die echt mooi!
Om me zelf maar even te quoten...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:03 schreef Dengaman het volgende:
Verder zal ik morgen even foto's maken van de badkamer nu alle tegels erin zitten op de wanden... Effe een tussentijdse update voor het voegen aan, want als alles gevoegd is zet ik de stopcontacten, afzuiging en luschtververser er op dus dan lijkt het meteen al anders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kreng woog gewoon 100 kilo, en die met z'n 2-tjes naar boven krijgen was al een opgave opzich ! Eerst van uit de garage naar de gang --> pauze --> van de gang naar de overloop --> pauze --> De badkamer in en ophangen
Ideaal systeem trouwens, verwarming wordt geleverd in een houten kist met allerlei handvaten waar je 'm aan op kan tillen, ook tijdens het ophangen, en als ie eenmaal hangt dan draai de je 1/2" imbussen uit de wateraanvoer en afvoer, en de bovenkant dop je aan een kant af en aan de andere kant komt een dop met ontluchter...
I-de-aal !![]()
Pics maak ik vanmiddag wel even aangezien het stenen gevaarte nog wel moet aansluiten...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |