Daar heb je hier (Den Bosch) amper een tweekamerappartement voor, laat staan in een leuke buurt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:19 schreef Dengaman het volgende:
Laten we het maar houden op beduidend onder z'n vraagprijs van 147.500
Hier in Eindhoven koop je er precies een studio-appartement voor. Maar ik heb net al teruggelezen dat dit huis ergens rond Delfzijl moet staan, dus dat verklaart wel e.e.a.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Daar heb je hier (Den Bosch) amper een tweekamerappartement voor, laat staan in een leuke buurt.
... dan was je met minimaal 2 ton overbodenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:47 schreef blackie007 het volgende:
*Zucht* Zwijmel... Als dit huis in Zuid Holland had gestaan voor die prijs dan...... *Zucht*
Ja, hij raakte 'm aan de straatstenen niet kwijt... Want er moet gewoon veel aan gebeuren...quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:33 schreef hierissieweer het volgende:
Heeft dat huis zo lang te koop gestaan?
Afwachting van Koopsubsidie... Ligt eraan hoe diep ze gaan doorlichten... 99% kans dat het goed gaat, maar nu zal je net zien dat het op die 1% mis gaat...quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:52 schreef Finch het volgende:
Mooi Huis..![]()
en voor die prijs heb je in utrecht een schuurtje..
Ow en foto's van binnen?? begin punt van de verbouwing?![]()
Uiteraard komt er een speciale Vonkenboer update haha !quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuk huisje ! Voor een laten we zeggen erg leuke prijs![]()
Je gaat dan de gehele woning qua installaties aanpassen; is het electra ook aan vervanging toe ? Denk het haast van wel zal; gezien het afwezig zijn van een cv ketel e.d.
Dude, ik maak geen grapje... het is zo breed als een ligbad zonder ombouw... Want die staat strak tegen de ene muur aan en daar hebben ze de andere muur strak tegenaan geplaatst.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:08 schreef CoolGuy het volgende:
Nice man! Maar euh.....de badkamer is 75cm breed? Is dat geen typfout, want als ie 75cm breed is kun je er niet eens in...
Bedoel je dat de keukenboer aan de gang gaat in je meterkast?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:27 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Uiteraard komt er een speciale Vonkenboer update haha !
Maar meterkast is onlangs vernieuwd samen met een deel van de elektra... Dus daar voorzie ik geen problemen, echter komt de kabel aansluiting op een vreemde plek uit de meterkast dus dat wil ik wel veranderen.
Verder wil ik eigenlijk alle stopcontacten vervangen, en verlagen, wat is dan de logische hoogte? 30 cm?
Dan moet ik tevens alle kabels nieuw trekken want ik heb geen zin in lasdoppen (wat ook niet mag).
Verder wil ik nog een 380 aasluiting hebben voor de garage maar effe kijken of ze die gratis willen plaatsen voor de "keuken".
Klopt het dat tbv de keuken gratis wordt aangelegd in de meterkast en als je zegt dat je het voor ander gebruik nodig hebt je ervoor moet betalen?
Nee, je begrijpt me verkeerd... Dat doe ik allemaal zelf welquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bedoel je dat de keukenboer aan de gang gaat in je meterkast?
Ik heb nog niet eerder gehoord dat ze bij het plaatsen van een keuken uberhaupt iets aan leidingwerk e.d. doen. Als jij een keuken koopt en deze laat plaatsen door de keukenboer is dat ook echt het enige wat ze doen. Een keuken leveren en dat ding plaatsen. Ze doen vaak zelfs al moeilijk over het aansluiten van gasfornuis op de gas aansluiting, oven in het stopcontact en gootsteen aansluiten op de afvoer.
Groepen en elektra aanleggen? Nee, dat kan je denk ik toch echt vergeten.
Denk het niet. Temeer omdat keukens (inductieplaten enzo) tegenwoordig op 2x230V werken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:56 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd... Dat doe ik allemaal zelf wel
Maar ik bedoel dat de meterkast nu geen 380 heeft dus dat moet vanaf de weg aangelegd worden.
Als je Essent belt en zegt dat je het aangelegt wil hebben kost het geld, dat berekenen ze gewoon.
Echter ik heb ooit gehoord dat als je zegt dat je het voor je keuken nodig hebt (inductieplaat ofzo) dat ze het dan gratis aanleggen.
Klopt dit?
Oeh, dat durf ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:56 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd... Dat doe ik allemaal zelf wel
Maar ik bedoel dat de meterkast nu geen 380 heeft dus dat moet vanaf de weg aangelegd worden.
Als je Essent belt en zegt dat je het aangelegt wil hebben kost het geld, dat berekenen ze gewoon.
Echter ik heb ooit gehoord dat als je zegt dat je het voor je keuken nodig hebt (inductieplaat ofzo) dat ze het dan gratis aanleggen.
Klopt dit?
Grappig, op de bovenste foto zie ik toch echt een regenpijp.quote:Regenpijp maken (is niet aanwezig, nergens )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |