abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59672747
Goedemiddag mede FoKkers...

het is eindelijk zover... Naar aanleiding van het volgende topic: Discount/Outlet onlinewinkels is het eindelijk zo ver !

ik heb akkoord bereikt over een woning !

Enige problemen die nog op kunnen doemen is de koopsubsidie mocht deze afgewezen worden... Want hier is nog kans op...

Oh ja, mochten mensen de woning bekeend voor komen, dat kan kloppen, ik ben hier maar 2 jaar mee aan het onderhandelen geweest (Zie topic hierboven genoemd).

[ Bericht 5% gewijzigd door Dengaman op 25-06-2008 12:10:33 (Foto's zichtbaar maken...) ]
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  woensdag 25 juni 2008 @ 12:12:13 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_59672936
Damn, wat een onderhandelingen dan
Wat heb je er uiteindelijk voor betaald?
disclaimer
pi_59673089
Laten we het maar houden op beduidend onder z'n vraagprijs van 147.500
pi_59673139
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:19 schreef Dengaman het volgende:
Laten we het maar houden op beduidend onder z'n vraagprijs van 147.500
Daar heb je hier (Den Bosch) amper een tweekamerappartement voor, laat staan in een leuke buurt.
  woensdag 25 juni 2008 @ 12:23:41 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_59673178
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:21 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Daar heb je hier (Den Bosch) amper een tweekamerappartement voor, laat staan in een leuke buurt.
Hier in Eindhoven koop je er precies een studio-appartement voor. Maar ik heb net al teruggelezen dat dit huis ergens rond Delfzijl moet staan, dus dat verklaart wel e.e.a.
disclaimer
pi_59673201
ik herken het idd uit je oude topic gefeliciteerd!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 25 juni 2008 @ 12:33:31 #7
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59673424
Heeft dat huis zo lang te koop gestaan?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_59673793
*Zucht* Zwijmel... Als dit huis in Zuid Holland had gestaan voor die prijs dan...... *Zucht*
  woensdag 25 juni 2008 @ 12:52:25 #9
31260 Finch
Stay close
pi_59673930
Mooi Huis..

en voor die prijs heb je in utrecht een schuurtje..

Ow en foto's van binnen?? begin punt van de verbouwing?
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
  woensdag 25 juni 2008 @ 12:58:10 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_59674074
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:47 schreef blackie007 het volgende:
*Zucht* Zwijmel... Als dit huis in Zuid Holland had gestaan voor die prijs dan...... *Zucht*
... dan was je met minimaal 2 ton overboden
disclaimer
  woensdag 25 juni 2008 @ 13:05:16 #11
108367 Gallorini
über alles..
pi_59674284
Onder de 147k? Potver, zulke huizen beginnen hier vanaf 2 ton
Hoi mam..
pi_59675352
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:33 schreef hierissieweer het volgende:
Heeft dat huis zo lang te koop gestaan?
Ja, hij raakte 'm aan de straatstenen niet kwijt... Want er moet gewoon veel aan gebeuren...

En de moderne starter die wil vaak meteen alles goed hebben en dat hoef je bij deze woning niet te verwachten !

Lijstje:

- Thermopeenruit gescheurt beneden.
- Laminaat af.
- Gaskachels verwijderen.
- Keuken vernieuwen.
- Badkamer maken (huidige badkamer is 3,5 m diep en 75 cm breed).
- slaapkamermuren opnieuw plaatsen (bovenvverdieping opnieuw indelen tbv badkamer)
- Zolder beloopbaar maken
- Ketel op zolder maken
- CV aanleggen
- Nieuw plafond boven
- Laminaat boven leggen
- Enkel glas boven vervangen
- Dakleer garage vervangen
- Lichtkoepels vervangen
- Zinken goten vervangen
- Regenpijp maken (is niet aanwezig, nergens )
- Garagedeur vervangen (deze is niet echt veilig om een Ducati te herbergen )
- Tuin aanleggen
- Kleine meuk
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:52 schreef Finch het volgende:
Mooi Huis..

en voor die prijs heb je in utrecht een schuurtje..

Ow en foto's van binnen?? begin punt van de verbouwing?

Afwachting van Koopsubsidie... Ligt eraan hoe diep ze gaan doorlichten... 99% kans dat het goed gaat, maar nu zal je net zien dat het op die 1% mis gaat...

Verder is de eigenaar die er nu woont niet bereid me voor het passeren van de koopakte me toegang tot de woning te verschaffen. Puur dwarsliggen.

De aanvraag van de koopsubsidie heb ik als ontbindende voorwaarde dus heb ik weten te rekken tot 9 weken omdat de overheid achterloopt (what else is new) met de verwerktijd van max 4 weken en dat momenteel 6-7 weken is.
En om te voorkomen dat ik na 4 weken ontbindende voorwaaarde het huis officieel gekocht heb en dan ineens een brief krijg mocht ik afgewezen worden voor koopsubsidie dan ben ik dus de sjaak dus dat is afgedekt.

Dan heeft de verkoper afgedwongen dta omdat ik 8 weken wilde, hij daarna nog 8 weken wilde hebben om iets anders te vinden, dus totaal zou de akte pas 1 oktober passseren...

Dus tegen die tijd is het in spanning afwachten en pas dan kan ik foto's maken van de binnenkant...
  woensdag 25 juni 2008 @ 13:52:59 #13
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_59675546
tvp
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:02:47 #14
85962 ioko
I Appear Missing
pi_59675807
TVP voor foto's die ongetwijfeld gaan komen....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_59680957
Mooi optrekje
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  Moderator woensdag 25 juni 2008 @ 17:56:47 #16
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_59681797
Leuk huisje ! Voor een laten we zeggen erg leuke prijs

Je gaat dan de gehele woning qua installaties aanpassen; is het electra ook aan vervanging toe ? Denk het haast van wel zal; gezien het afwezig zijn van een cv ketel e.d.

Moderator woensdag 25 juni 2008 @ 18:08:52 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_59682018
Nice man! Maar euh.....de badkamer is 75cm breed? Is dat geen typfout, want als ie 75cm breed is kun je er niet eens in...
Breitling - Instruments for Professionals
pi_59690100
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuk huisje ! Voor een laten we zeggen erg leuke prijs

Je gaat dan de gehele woning qua installaties aanpassen; is het electra ook aan vervanging toe ? Denk het haast van wel zal; gezien het afwezig zijn van een cv ketel e.d.

Uiteraard komt er een speciale Vonkenboer update haha !

Maar meterkast is onlangs vernieuwd samen met een deel van de elektra... Dus daar voorzie ik geen problemen, echter komt de kabel aansluiting op een vreemde plek uit de meterkast dus dat wil ik wel veranderen.

Verder wil ik eigenlijk alle stopcontacten vervangen, en verlagen, wat is dan de logische hoogte? 30 cm?
Dan moet ik tevens alle kabels nieuw trekken want ik heb geen zin in lasdoppen (wat ook niet mag).

Verder wil ik nog een 380 aasluiting hebben voor de garage maar effe kijken of ze die gratis willen plaatsen voor de "keuken".
Klopt het dat tbv de keuken gratis wordt aangelegd in de meterkast en als je zegt dat je het voor ander gebruik nodig hebt je ervoor moet betalen?
pi_59690177
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:08 schreef CoolGuy het volgende:
Nice man! Maar euh.....de badkamer is 75cm breed? Is dat geen typfout, want als ie 75cm breed is kun je er niet eens in...
Dude, ik maak geen grapje... het is zo breed als een ligbad zonder ombouw... Want die staat strak tegen de ene muur aan en daar hebben ze de andere muur strak tegenaan geplaatst.
Dus de badkamer is zo breed als een ligbad en voor het ligbad heb je een meter voor het wasbakje
  woensdag 25 juni 2008 @ 22:32:11 #20
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_59690411
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:27 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Uiteraard komt er een speciale Vonkenboer update haha !

Maar meterkast is onlangs vernieuwd samen met een deel van de elektra... Dus daar voorzie ik geen problemen, echter komt de kabel aansluiting op een vreemde plek uit de meterkast dus dat wil ik wel veranderen.

Verder wil ik eigenlijk alle stopcontacten vervangen, en verlagen, wat is dan de logische hoogte? 30 cm?
Dan moet ik tevens alle kabels nieuw trekken want ik heb geen zin in lasdoppen (wat ook niet mag).

Verder wil ik nog een 380 aasluiting hebben voor de garage maar effe kijken of ze die gratis willen plaatsen voor de "keuken".
Klopt het dat tbv de keuken gratis wordt aangelegd in de meterkast en als je zegt dat je het voor ander gebruik nodig hebt je ervoor moet betalen?
Bedoel je dat de keukenboer aan de gang gaat in je meterkast?

Ik heb nog niet eerder gehoord dat ze bij het plaatsen van een keuken uberhaupt iets aan leidingwerk e.d. doen. Als jij een keuken koopt en deze laat plaatsen door de keukenboer is dat ook echt het enige wat ze doen. Een keuken leveren en dat ding plaatsen. Ze doen vaak zelfs al moeilijk over het aansluiten van gasfornuis op de gas aansluiting, oven in het stopcontact en gootsteen aansluiten op de afvoer .

Groepen en elektra aanleggen? Nee, dat kan je denk ik toch echt vergeten.
pi_59698056
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:32 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Bedoel je dat de keukenboer aan de gang gaat in je meterkast?

Ik heb nog niet eerder gehoord dat ze bij het plaatsen van een keuken uberhaupt iets aan leidingwerk e.d. doen. Als jij een keuken koopt en deze laat plaatsen door de keukenboer is dat ook echt het enige wat ze doen. Een keuken leveren en dat ding plaatsen. Ze doen vaak zelfs al moeilijk over het aansluiten van gasfornuis op de gas aansluiting, oven in het stopcontact en gootsteen aansluiten op de afvoer .

Groepen en elektra aanleggen? Nee, dat kan je denk ik toch echt vergeten.
Nee, je begrijpt me verkeerd... Dat doe ik allemaal zelf wel

Maar ik bedoel dat de meterkast nu geen 380 heeft dus dat moet vanaf de weg aangelegd worden.
Als je Essent belt en zegt dat je het aangelegt wil hebben kost het geld, dat berekenen ze gewoon.
Echter ik heb ooit gehoord dat als je zegt dat je het voor je keuken nodig hebt (inductieplaat ofzo) dat ze het dan gratis aanleggen.

Klopt dit?
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:59:45 #22
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_59698131
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:56 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Maar ik bedoel dat de meterkast nu geen 380 heeft dus dat moet vanaf de weg aangelegd worden.
Als je Essent belt en zegt dat je het aangelegt wil hebben kost het geld, dat berekenen ze gewoon.
Echter ik heb ooit gehoord dat als je zegt dat je het voor je keuken nodig hebt (inductieplaat ofzo) dat ze het dan gratis aanleggen.

Klopt dit?
Denk het niet. Temeer omdat keukens (inductieplaten enzo) tegenwoordig op 2x230V werken.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 26 juni 2008 @ 10:05:42 #23
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_59698274
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:56 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Klopt dit?
Oeh, dat durf ik niet te zeggen.
Gewoon ff bellen naar 0900 600 9600 en evt. door laten verbinden naar Essent Netwerk. Daar kunnen ze dat waarschijnlijk wel vertellen.
pi_59699928
quote:
Regenpijp maken (is niet aanwezig, nergens )
Grappig, op de bovenste foto zie ik toch echt een regenpijp.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  Moderator donderdag 26 juni 2008 @ 12:53:20 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59702728
omg omg!

Maar dood wil ik niet boven Groningen gevonden worden! Delfzijl *itch jeuk itch*

(Oke... Winsum/Bedum misschien nog wel... Of Zuidhorn...)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')