Top man !quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:49 schreef AnneX het volgende:
Zoiets? van alles wat...
Hou je ons op de hoogte van kaalmaken tot bouwen ?
Ja, noordelijker dan dit kan je niet...quote:Op donderdag 1 november 2007 07:45 schreef AnneX het volgende:
Sooo wat valt op: twee schoorstenen - vrijstaand - zonnige ligging - best wel onderhouden (tuin) -
de garage - dakterras - achtertuin volgebouwd? - vliering ?
En dan 2 jaar te koop staan ?
In welke regio ? Noorden van het land ?
Foto's van de binnenkant zijn niet representatief... De meubels staan er nog in en de vrouw des huizes is er van door gegaan 2 jaar terug met een deel van de inboedel.quote:Op donderdag 1 november 2007 07:47 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk huis idd!En van buiten is het niet zo afschrikwekkend dus ik ben echt heel benieuwd naar de binnenkant.
Valt meequote:Op donderdag 1 november 2007 10:34 schreef Reese het volgende:
Heel leuk huis
Maar als ik jou was, zou ik de foto's nog even offline halen als je nog in de onderhandelingen zit. Je weet nooit wie hier allemaal meelezen...
Ik heb even op bovenstaande site gekeken omdat wij zelf nog op zoek zijn naar een mooie nieuwe voordeur (hout, beetje landelijke stijl die bij ons huis uit 1900 past...dus mocht je nog iets hebben liggen toevallig...) maar ik vond de prijzen van deze zaak nou niet echt vallen onder discount of outlet prijzen...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:34 schreef Dengaman het volgende:
Goedemiddag mensen,
ik sta op het punt om een huisje te kopen.
Aangezien ik dus alles moet gaan verbouwen ben ik op zoek naar allerlei online winkels waar ik badkamers, sanitair en cv zou kunnen kopen tegen inkoop/gerduceerde prijs.
Ik heb zelf al gevonden:
www.javadeur.nl
wel als je de kwaliteit afzet tegen dat waaibomenhout van de gamma of karwei...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:38 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Ik heb even op bovenstaande site gekeken omdat wij zelf nog op zoek zijn naar een mooie nieuwe voordeur (hout, beetje landelijke stijl die bij ons huis uit 1900 past...dus mocht je nog iets hebben liggen toevallig...) maar ik vond de prijzen van deze zaak nou niet echt vallen onder discount of outlet prijzen...
je moet nogal geduld hebben dus! Hopelijk krijg je het snel rond!quote:
De vraagprijs is 147.500, en ik zit daar nog dik onder, om je een indicatie te geven...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
wat een lief huisje zeg! dat dakterras
even nieuwsgierig, wat heb je ervoor betaald/ga je ervoor betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |