De keuken is gisteren gekocht. Bij Tulp keukens.
Alle apparatuur van Pelgrim, omdat we daar heel veel positieve geluiden over hebben gehoord. Voor Bosch apparatuur waren we niet eens veel meer kwijt, maar tig keukenzaken zijn zeer positief over Pelgrim. Daarnaast bevalt t garantieplan van 8 jaar ons natuurlijk ook

De keuken wordt pas in begin oktober geleverd, dus de planning schuift alweer iets op.
We willen nu verder met de badkamer. Wellicht dat mensen het leuk vinden om mee te denken/tips te geven.
We willen in de badkamer en het toilet inbouwtoiletten installeren. We willen perse een inbouwelement van Geberit en niet alleen het spoelelement, maar de complete inbouwset.
Nu komen we op diverse sites de volgende modellen tegen:
- GroheDal Rapid SL inbouwreservoir
- Geberit Duofix inbouwreservoir UP320
- Geberit Duofix wc-element H112 met reservoir UP320 met frontbediening
- Geberit Duofix wc-element H98 met reservoir UP320 met frontbediening
- Geberit Duofix wc element met frontbediend UP320 inbouwreservoir, zonder afvoerbocht
Zie bijv.
deze website. Daar staat bovenin de duofix compleet voor minder geld dan de duofix H112. Maar ik snap/zie de verschillen niet.
Kortom: ik zie door de bomen het bos niet meer. DAls je op hun wesbite kijkt zie je de verschillende versies ook, maar wordt het niet duidelijk wat de meest gangbare versie is. En het verhaal met/zonder afvoerbocht is mij ook niet echt duidelijk geworden via die website.
Iemand tips mbt kopen van een inbouwelement? Het element komt tegen een gasbetonmuur gemonteerd te staan, met een achter afvoer (niet door de vloer dus naar beneden, maar de afvoer zit in de muur). We willen het daarna aftimmeren om het muurtje vervolgens te betegelen.
En kan bijna elke 'closet' worden gemonteerd op elk element of moet je daar ook weer rekening mee houden?
Ik zal vanaaf ff foto's plaatsen van de binnenkant
[ Bericht 10% gewijzigd door dagizmo op 25-07-2010 18:03:34 ]