abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88966918
in 2007 heb ik een ontwerp gemaakt voor de uitbreiding van de 2e verdieping. in 2008 heb ik vergunning gekregen en is het uitgevoerd. cascao stond er in 1 week. alles was in de werkplaats voorbereid.

23.000,- casco uitbesteed
2.500 inbouwpakket zelfbouw (vloerverwarming, inbouwkast, gipsplatenplafond, plafond

"A man can do all things if he but wills them."
Leon Battista Alberti
pi_88969041
Hier ga ik vanavond eens voor zitten, wat een berg foto's ^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  PR/Manusje van alles zondag 21 november 2010 @ 11:46:24 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_88969135
ziet er goed uit :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_89705249
thanks!
Leon Battista Alberti
pi_89710061
Leuk die spiegeldeur :P
pi_89710810
Ziet er goed uit, maar wiens idee was het om een ladder op het steiger te zetten om op de dakrand te komen? :')
pi_89711822
Dat is een goeie klus geweest met heel veel ruimtewinst !

Hebben jullie eerst die test gedaan van verhuizen óf verbouwen ? van een of andere tv. wonen site?
  donderdag 9 december 2010 @ 12:04:40 #8
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_89713334
Resultaat is mooi! Wat ik me wel afvraag, jullie hebben nu een hippe fancy ruimte op de bovenste verdieping met bank, tv, etc.
Hoe vaak maken jullie daar nu gebruik van/ zitten jullie daar nu?
Of heb je kinderen die je er heen kan schoppen :P .

Ah zie nu trouwens je site, het is een soort van portfolio opbouwen dus?
Even klein puntje voor je website. De pagina is engels en nederlands door elkaar heen. Dat staat/ leest een beetje vreemd. Ene keer staat ook de NL tekst boven, de andere keer de EN tekst.
pi_89717536
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Leuk die spiegeldeur :P
dat was 1 van 2 deuren van een bestaande kast. heb ik hergebruikt.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:47 schreef Gurb het volgende:
Ziet er goed uit, maar wiens idee was het om een ladder op het steiger te zetten om op de dakrand te komen? :')
ja de aannemer zelf. niet zijn beste idee (een goede bekende) hij wou niet door het huis om overlast te beperken. van mijn hoefde het niet. ik heb lieve en vieze trap dan een gewonde of dode bouwvakker in ijn tuin. geloof dat op de eerst dag hij al bijna zijn nek had gebroken als mijn vrouw er niet was, rem van de steiger was stuk. hij stond op de ladder..en ja hoor hij ging schuiven...gelukkig stond mijn vrouw er net om hem tegen te houden. en we hebben wel over een man met heel veel ervaring en kunde. je moet gewoon altijd erbij blijven met je hoofd.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:25 schreef AnneX het volgende:
Dat is een goeie klus geweest met heel veel ruimtewinst !

Hebben jullie eerst die test gedaan van verhuizen óf verbouwen ? van een of andere tv. wonen site?
ik heb juist een woning gekocht met het oog op uitbreidingsmogelijkheden. en nee ik kon niet al een grotere woning kopen op dat moment, daar was financieel geen ruimte voor. en verhuizen en alles opnieuw inrichten kost ook een aardige duit. (ben adviseur bouwkosten dus ik reken alles maar dan ook alles door)

quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:04 schreef bleiblei het volgende:
Resultaat is mooi! Wat ik me wel afvraag, jullie hebben nu een hippe fancy ruimte op de bovenste verdieping met bank, tv, etc.
Hoe vaak maken jullie daar nu gebruik van/ zitten jullie daar nu?
Of heb je kinderen die je er heen kan schoppen :P .

Ah zie nu trouwens je site, het is een soort van portfolio opbouwen dus?
Even klein puntje voor je website. De pagina is engels en nederlands door elkaar heen. Dat staat/ leest een beetje vreemd. Ene keer staat ook de NL tekst boven, de andere keer de EN tekst.
in eerste instantie was het een hippe lounge, computer, relaxplek met inbouwkast. hij grenst aan onze slaapkamer. de overloop/washok zit er tussen. Daar wil ik trouwens nog een docuhe realiseren. we zaten er vooral 's-avonds of in het weekend. zij wassen en ik achter de pc. zij "tutten" (lees kleding, make-up,etc) ik boekje lezen. ik strijken, zij achter pc. zo zit je toch gezellig bij elkaar. een soort slaapkamer-suite idee. en als de kids groter zijn kan je daar ontsnappen.

We hebben 2 slaapkamer van 5m x 3m en een grote badkamer van 3,6 x 2,3m op de 1e. En een slaapkamer van 5mx3m en een overloop van 2,3mx3,8m op de 2e.

En nu dus een kamer van 2,6x4,8m erbij.op de 2e. We hebben 2 kids op de 1e. Dus een extra kamer is altijd handig. :-) We denken over een 3e (ik wil graag ook nog een dochter) Voorheen was die derde kamer een pc/hobbyruimte,(pc's bouwen was mijn hobby)... maar om nou een hele kamer voor een pc (computerkamer) te reserveren is ook onzinning. heb nu ook alleen laptops. kan je overal zitten en vooral in de serre aan de eettafel. voorlopig zit de jongste in die kamer nu, want opa logeert een jaar bij ons. komt dus goed uit.

en ja mijn site is nog niet klaar. ik heb meer ontworpen voor anderen maar dat moet ik nog toevoegen. ik hink nog op meerdere gedachtens. mijn passie is ontwerpen, maar ik ben veel gevoel voor financien (ik ben op het moment adviseur bouwkosten / lifecyclecosts). van bouwkosten tot DCF berekeningen.

Ik vindt beide leuk en kan het ook beiden. Ik ben 3 talig opgevoed (EN/NL/DE) en kan me heel goed uitdrukken in engels. Ik heb de engelse teksten ook vertaald naar het nederlands. Zitten nog wat fouten in. ik heb ook een groot engelstalig netwerk. Maar ik ga m van t weekend aan passen. wellicht maak ik 2 verschillende versies. Ik heb geen ervaring in het maken van sites. Ik gebruik het progje x5.

Het worden 3 themas Design - Finance - Sustain. Een site is er voor om een indruk te geven wie je bent. Daar moet je goed over nadenken. Hij kan niet in een keer goed zjin. Ik krijg ook graag feedback over wat mensen denken. Dan kan je zien of wat je voor ogen hebt doorkomt.
Leon Battista Alberti
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')