Dat staat allemaal op de zolder nu, maar zodra het weer naar de 1e verdieping gehaald wordt, zet ik het op de foto.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
oh dat was wel echt nodig ja.
Antiek in combi met bahh.
Gelukkig wordt het nieuw!!
Ben benieuwd naar alle aangekochte spullen icm plattegrond.
Onder het raam te badderen idd.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef DonJames het volgende:
Aha, verlost van de Oostduitse jaren '50-badkamerZit je binnenkort voor het raam te poepen, of lig je voor het raam te badderen? het eerste is me echt té kinky
![]()
O ja, en TVPeepshow natuurlijk.
Raamfolie?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onder het raam te badderen idd.
Maar er komt nog wel iets voor het raam hoor
Niets bijzonders, ik ben er nog niet echt over uit wat voor raambekleding ik wil.quote:
Wij hebben statische folie en dat werkt prima, zie je niets door.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niets bijzonders, ik ben er nog niet echt over uit wat voor raambekleding ik wil.
Lamellen is zo saai en plakfolie zie je nog te veel doorheen
Onze buren hebben het ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij hebben statische folie en dat werkt prima, zie je niets door.
Kweenie, onze buurman gaat het doen en die verwacht ik vanavond nog wel ff om te kijken hoe en wat.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
ja dat is altijd even afwachten wanneer komt hij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:01 schreef Maes het volgende:
Ing, toch eindelijk begonnen? Dapper hoor![]()
Succes en ik ben zeeeeeeeeeeeeeeeer benieuwd
JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er best tegen op zag; veel rommel, paar weken niet thuis kunnen douchen en maar 1 toilet nu![]()
Maar het ergste rommelwerk is nu klaar, er moeten alleen nog 2 afvoeren door de vloer heeft geboord worden en gat door het plafond voor de afzuigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Dan mag je lekker in bad of onder een douche zonder bang te zijn dat je wordt aangevallen door een champignonquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Mag ik hier alleen vertellen wat we hebben gedaan?
Dat is "Muis met de Grote Poten".quote:Op zondag 6 juni 2010 23:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ben ik nou de enige die een muis ziet in de hoek
Bij die foto waar muurtje net doorgebroken is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |