Tijd voor het tweede topic!
Kleine samenvatting, gaat om een huis uit 1919! Betreft een 95m2 verdieping in een herenhuis, inclusief
ornamenten ,
glas in lood, en een hele hoop extra's! De plafonds hebben een hoogte van 3.10.
Wat is er al gedaan:
Alle
waterleidingen zijn opnieuw aangelegd, er zijn
twee badkamers uitgesloopt, de
cv ketel is geinstalleerd, en inmiddels ook al
verstopt. Inmiddels zijn mijn ramen ook
vervangen.
Wat moet er nog gebeuren:
- Alle muren en ornamenten moeten nog hersteld en gestuuct worden, dat begint 1 dezer weken!
- Badkamer moet nog bedacht worden.
- Al het houtwerk moet geschuurd en geverfd worden.
- Balkon deuren hersteld worden.
En pff nog zo veel, maar dat komt vanzelf wel voorbij in het topic!
Wat is er al besteld? In ieder geval mijn
vloer, en deze opstelling kwa
keuken, maar dan grijze kastjes, met een grijs granieten blad, met belgisch hardsteen effect, mat. Picture volgt nog uiteraard! Wat voor knopjes komen daarop? Hele
foute, maar ik ben ervan overtuigd dat het een super gaaf effect word
Ik heb ook mijn
badkamermeubel al, waar uiteraard nog een wasbak in gezet moet worden.
En het aller belangrijkste, het huis had nogal wat cadeautjes voor ons in petto, komen ze op een rijtje...
- Cadeau 1,
voor, en
na, en nog eens
na..
- Cadeau 2,
voor, en
na- Cadeau 3,
voor, en
na.. - Cadeau 4, voor, oeps geen voorplaatje... wel een
na plaatje..
- Cadeau 5,
voor, en ook hier weer een
naplaatje!Cadeau 6, een
voorimpressie.... , en het gehele
zooitje..Verder hebben we al 1 4kub container volgestort, en hebben we ook 3 keer heen en weer gereden naar de mileutuin, zal het helaas niet bij blijven ben ik bang

De beste man op de foto, is mijn vader! Zonder hem zou ik dit huis nooit kunnen kopen, gezien mijn vader héél veel opknapt en aanlegd. Ik kom alleen in het huis te wonen!
De cadeau's uitgeschreven.. toen ik het kocht was alleen glad, en het enige originele was nog het plafond, en de glad in lood ramen. Na het wegbreken van een muur tussen de appartementen heen, (waren eerste twee appartementen, nu 1) kwamen er orginele schuifdeuren tevoorschijn, die 20 jaar dichtgezeten en verstopt waren! Achter 4 deuren met platen kwamen paneeldeuren met glad in lood tevoorschijn, en rond de inbouwkast van de schuifdeuren zijn ook alle panelen tevoorschijn gekomen
Mocht ik iets vergeten, kunnen jullie nog altijd even
hier een kijkje nemen!
[ Bericht 9% gewijzigd door Xs2Shanna op 25-01-2010 14:00:59 ]