Aha. Hoe dan ook, ik heb het niet nog een keer gedaan en ga tot morgenochtend wachten...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:28 schreef klusfoobje het volgende:
geen idee, maar het is mij heeeeeeel erg afgeraden door profi schilders....
Dat spul sealed in principe je kale muur met een soort vliesje. Dat hecht zich in de muurporien. Ga je er daarna nog ene laag op zetten dan schijnt dat dus geen goede hechting meer te krijgen.
Thanks! Via loodgieter dus, waarom kom ik zelf niet op die dingen? Heel erg bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:29 schreef exlurker het volgende:
Deze vergelijkbare kraan is via een loodgieter te bestellen bij TU
[ afbeelding ]
Artikelnummer 4226296
Fabrikaat Venlo Omschrijving VENL NIMBII/M DMK + UITLOOP
Artikelcode fabrikant F3071AA
Ja dat wil ik ook graag, maar dan komt het dus half in het 'dikke stuk' en half in het 'dunne stuk' en ik weet niet of het luikje dan wel vastgezet kan worden of dat je dan een enorme spleet krijgt ofzo. Of misschien moet ik dat dan gewoon afwerken met een stukje hout ertussen. Maar goed, niet de sjiekste oplossing lijkt me. 20 cm lijkt me dan weer erg hoog, zeker als ik in het voorjaar een kitten erbij wil, die zal daar toch pas als ie echt groot is dan door kunnen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:53 schreef kievit19 het volgende:
is het geen mogelijkheid om het kattenluikje een cm. of 5 van de vloer af te doen, daar komt een kat ook nog makkelijk door
Mee eens, en dat terwijl wij hier zelf 3 katten rond hebben lopen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:34 schreef Sakura het volgende:
Nog beter is om gewoon geen kattenluik te nemen, en je katten te leren dat ze niet meer buiten komen.
Beter voor jouw, voor je buren en vooral niet te vergeten, veel beter voor je katten, scheelt weer een paar platgereden en uitgesmeerde bontjes op het wegdek.
En het staat nog eens mooier voor die deur ook.
Goed idee Obli! Daar ga ik eens met mijn vader over brainstormen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:25 schreef Oblivion het volgende:
Oh ik ben er weer bij!
Ik ga nadenken over je kattenluik!
Kan je niet een eigen gemaakte kattenluik maken...?
Zoiets als je haalt de deur eraf, maakt dus een deurtje in het onderste dikke gedeelte (niet helemaal tot boven aan) en dan met doorzwaai schanieren (zal wel anders heten) weer vast zetten daar waar het eens gezeten heeft.
Omdat je een zaagsnede hebt, kan je misschien een tochtstripje erlangs maken...of als iemand anders een idee heeft?
Een deurtje in een deurtje...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
Je zorgt goed voor de poezebeesten Beijtje.
Overigens als je die kraan wilt bestellen wil ik wel voor je kijken.
Haha, ik wist dat je dat ging zeggen! Het zijn de ruitjes die 't m doen he? Maar: bedankt, ik vind het ook heel leuk, echt voorraadkastruitjes...quote:
Ja latjes wit is wel echt mooier ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:39 schreef AnneX het volgende:
En je kunt toch ook de planken met hetzelfde behang bekleden?
Ja schoonmaken, dat punt dacht ik ook al aan...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi! Vind het ook erg leuk maar ben dan ook dol op ruitjes * om zich heen kijkt en roze en blauwe ruit ziet
Zou die planken schilderen dan toont de kast lichter en ruimer en is ook makkelijker schoon houden.
Oeh gaarne!quote:Oh ik zal even kijken voor andere opbouwkranen en nee ik ben geen loodgieter kan wel bij bovengenoemde organisatie bestellen.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:54 schreef Ml-etje het volgende:
Ga ze even knippen en plakken in een spoiler.
Thx!quote:
Ja er is weinig keuze helaas.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:06 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Thx!
Volgens mij heb ik die bovenste nu ook... In ieder geval al wat opties...
Idd alleen een douche... Ooo mat, dat zou mooi zijn!
Haha ja idd... Ben jij die aan het kiezen dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja er is weinig keuze helaas.
Was dat bij radiatoren ook maar zo(luxeprobleem)
Oh leukquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:37 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Haha ja idd... Ben jij die aan het kiezen dan?
Ik heb net op MP op twee ladekasten (geen buikkasten maar wel oude) geboden, ben benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |