JA!!! Verbouwinkjeeeeh!quote:Op maandag 12 april 2010 20:41 schreef aegor102 het volgende:
Als jullie het leuk vinden
Hartelijk dank Melletjequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
Ik pas hem even aanals je wat anders wil roep maar hoor
De mensen waarvan wij het gekocht hebben die dik in de 70 waren, moesten wachten tot hun nieuwbouw apparterment opgeleverd werd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:19 schreef DarkElf het volgende:
waarom kregen jullie pas 2 jaar na aankoop de sleutel?
Dat is wel heel goed voor het plannenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:29 schreef aegor102 het volgende:
[..]
De mensen waarvan wij het gekocht hebben die dik in de 70 waren, moesten wachten tot hun nieuwbouw apparterment opgeleverd werd.
We hebben van augustus 2004 tot februari 2006 alleen maar plannen kunnen maken en vaak langs gefietst.
Duurde wel erg lang
Gelijk maar een paar posten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:19 schreef Ml-etje het volgende:
Gaarne gedaan, ik reken nu wel op een hele berg foto's hédat snap je
Alle ruwbouw zoals fundering, metselen, draagmuren doorbreken enz doe ik samen met een aannemer, doe dan voornamelijk het sjouw, menie en mengwerk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:49 schreef Ml-etje het volgende:
Sjiek zeg!!
Jullie wonen mooi![]()
Allemaal zelf gedaan of?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:30 schreef aegor102 het volgende:
En van de buitenkant, de slimmerikken onder jullie moeten nu wel kunnen uitvogelen waar ons huis staat![]()
Ik vraag me af hoeveel extra hits dit nu oplevert op jullie sitequote:Op dinsdag 13 april 2010 12:30 schreef aegor102 het volgende:
[..]
En van de buitenkant, de slimmerikken onder jullie moeten nu wel kunnen uitvogelen waar ons huis staat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |