JA!!! Verbouwinkjeeeeh!quote:Op maandag 12 april 2010 20:41 schreef aegor102 het volgende:
Als jullie het leuk vinden
Hartelijk dank Melletjequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
Ik pas hem even aanals je wat anders wil roep maar hoor
De mensen waarvan wij het gekocht hebben die dik in de 70 waren, moesten wachten tot hun nieuwbouw apparterment opgeleverd werd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:19 schreef DarkElf het volgende:
waarom kregen jullie pas 2 jaar na aankoop de sleutel?
Dat is wel heel goed voor het plannenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:29 schreef aegor102 het volgende:
[..]
De mensen waarvan wij het gekocht hebben die dik in de 70 waren, moesten wachten tot hun nieuwbouw apparterment opgeleverd werd.
We hebben van augustus 2004 tot februari 2006 alleen maar plannen kunnen maken en vaak langs gefietst.
Duurde wel erg lang
Gelijk maar een paar posten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:19 schreef Ml-etje het volgende:
Gaarne gedaan, ik reken nu wel op een hele berg foto's hédat snap je
Alle ruwbouw zoals fundering, metselen, draagmuren doorbreken enz doe ik samen met een aannemer, doe dan voornamelijk het sjouw, menie en mengwerk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:49 schreef Ml-etje het volgende:
Sjiek zeg!!
Jullie wonen mooi![]()
Allemaal zelf gedaan of?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:30 schreef aegor102 het volgende:
En van de buitenkant, de slimmerikken onder jullie moeten nu wel kunnen uitvogelen waar ons huis staat![]()
Ik vraag me af hoeveel extra hits dit nu oplevert op jullie sitequote:Op dinsdag 13 april 2010 12:30 schreef aegor102 het volgende:
[..]
En van de buitenkant, de slimmerikken onder jullie moeten nu wel kunnen uitvogelen waar ons huis staat![]()
Zal wel meevallen, ik had gewoon geen zin om te blurren en nieuwe foto ging ook niet er hangt nu een groter bord.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel extra hits dit nu oplevert op jullie site
Bedankt, ben er zelf ook erg tevreden over.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo zeg, dat is een verandering! Huis ziet er van binnen en van buiten veel mooier uit zeg!
Hulde voor de mooie afwerking en kleuren
Die lamp in je washok hebben meerdere fokkers volgens mij
Achteraf zijn wij ook niet 100% tevreden over de groene kleur maar dan hebben we weer wat te doen als we met de rest klaar zijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:45 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi inderdaad zeg!
Kleurkeuze (muv toilettegels maar ik heb gewoon iets tegen grasgroen) isook mooi en de deuren
Dat graafwerkmaar zet je je huis nu aan dat van de buren vast??
Dat was precies onze gedachte om deze tegels te kiezenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:20 schreef AnneX het volgende:
En eigenlijk hé : vind ik de groene wand tegel een aangename verrassing en gedurfde variatie op alle bekende zwart / wit speeltjes waarvan er zoveel zijn.
Op zo'n kleine ruimte als een toilet is het een frisse blik.
Een hele keuken zou ms weer te veel van het goede zijn.
Washok en wc in aanbouw 2 en veranda is afgerond in 2007, tegelen sloeg op de keuken waar we 3 weken geleden aan zijn begonnen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:50 schreef Beijtje het volgende:
Ziet er goed uit allemaal!![]()
Maar ik snap de tijdvolgorde niet helemaal; jullie zijn als sinds 2006 bezig, maar wanneer is wat gedaan? Die wc en washok pas recent? Omdat je nog aan het tegelen bent...?
Haha of een zeeppompje, heb ik ook over nagedacht maar er was nog een probleem het blad bestond uit 2 delen, het ene deel 2 cm te lang en het andere deel 2 cm te kort.quote:Op zondag 18 april 2010 00:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geld terugvragen en een qoocker monteren
Hallo Beijtje, wij moeten inderdaad altijd via de bijkeuken naar de badkamer.quote:Op maandag 19 april 2010 09:06 schreef Beijtje het volgende:
Ja, idd!Ziet er allemaal netjes uit. Hebben jullie dat leidingwerk enzo ook zelf gedaan?
Maar wat ik nog niet helemaal snap: waarom moet de badkamer vanuit de bijkeuken te bereiken zijn? Hij is (neem ik aan) toch ook wel vanaf een gang waar een slaapkamer op uitkomt ofzo te bereiken? Of moet je altijd eerst door de bijkeuken als je wil douchen?
Zijn de afgelopen 3 jaar wel 30 keukenwinkels binnengeweest maar kwamen elke keer weer terug bij de piet zwart keuken dus dat moest hem gewoon wordenquote:Op maandag 19 april 2010 07:34 schreef Ml-etje het volgende:
Wow wat een foto's weer!
Mooie badkamer geworden zeg! Fris blauw
De keukenkleur moet ik nog een beetje aan wennenmaar hij is wel mooi verder hoor.
Wat een klussen allemaal! En mooie moestuin
Dankjewel Beijtje,quote:Op woensdag 21 april 2010 08:55 schreef Beijtje het volgende:
Wow, dat is mooi geworden zeg!![]()
En die boekenkast zelf gemaakt, wat mooi! Hoe doe je dat met die randjes bovenaan? Ik wil namelijk uiteindelijk ook zoiets in mijn woonkamer maken. En leuk, dat plafond! Ik vind jullie kleurgebruik (dat wit met groenig dat overal terugkomt) ook erg mooi en passen bij het huis!
En ik heb even de tekeningetjes bekeken en ik snap nu hoe het zit met badkamer/slaapkamer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |