Vol goede moed dit topic begonnen maar afgelopen tijd even weinig laten zien. Ook nu valt er niet heel veel te zien, voornamelijk bezig geweest met bezigheden waarvan je het resultaat niet echt ziet. En natuurlijk moest er ook weer een weekje geskied worden.
Maar goed hoe het er nu voor staat beneden:
Alle electriciteit vervangen, loden waterleidingvervangen, alle verwarmingsleidingen vervangen.
Electriciteit verplaats, cai en netwerkaansluitingen ingevreesd. de groepenkast vervangen
Resultaat:
![voorkamer.jpg]()
![achterkamer.jpg]()
![schouw.jpg]()
![meterkast.jpg]()
De keuken doet dienst al gereedschapshok:
![keuken.jpg]()
Boven:
De trap naar zolder verwijderd, rookkanaal wat 40cm uitstak weg gehakt, alle tussen muren verwijderd. Verzakkende vloer weer goed bevestigd. Oude vloerdelen heb ik hel;aas moeten weghalen, er zaten te veel gaten en spleten in en het kraakte als ik weet niet hoe. Dus vervangen en direct een verzameling glaswol ter isolatie er tussen gepropt.
![bovenvoor.jpg]()
![vloer1.jpg]()
Zolder, op het dak 8 dakpannen vervangen wat de lekkage op heeft gelost. daarna he prustwerk wat volgend de makelaar een "volledig geisoleerde" zolder verwijderd zodat ik het fatsoenlijk kan gaan isoleren.
![zoldervoor.jpg]()
Dat alles zorgt voor een ontzettende hoeveelheid zooi, ondertussen al meer als 3000 kg rotzooi gestort en nu ligt de "tuin" weer vol:
![puinzooi.jpg]()
ohja had ik de schuur al laten zien?
![schuur.jpg]()
Vandaag is de huiskamer gestuced of hoe je dat ook spelt. Daar morgen foto's van. Dit weekend de trap naar zolder weer bevestigen en dan bezig met de tussen wanden op de eerste verdieping.
Voor de keuken moet ik nog wachten op de timmerman die een nieuw kozijn maakt en dan kunnen daar ook de tegels ed. in.