Oeh! 2 tips...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:30 schreef koffielepel het volgende:
En oh ja, niet te vergeten;
ik plaats overal Berker 1930 schakelmateriaal![]()
[ afbeelding ]
Das echt bloedjemooi spul. Heb ik ook nog naar zitten kijken. Rottige en dus een nono voor mij was het ontbreken van cat5 mogelijkheid met dit spul. Het gaat je overigens, als je het gehele huis hiermee doet, een stevige puist eurie kosten. Ik heb destijds gekozen van Jung L990 serie, heeft ook een enorme berg gekost. Samen met dat spul en het hang en sluitwerk was dat wel de groooooootste postquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:30 schreef koffielepel het volgende:
En oh ja, niet te vergeten;
ik plaats overal Berker 1930 schakelmateriaal![]()
[ afbeelding ]
scherpquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Even een muurtje uitslijpen zonder mondkapje, stofbril en (waarschijnlijk) gehoorbescherming. Je bent een held
Is dat porcelein niet 4x zo prijzig als kunststof?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh! 2 tips...
Ga qua schakelaars voor porselein. Wij hebben dat hier ook en dat ziet er echt stukken mooier uit dan plastic. (Schakelaars hebben we hier van porselein, stopcontacten van plastic).
En 2. Ga goed zoeken op internet. Verschil tussen bouwmarkt en webwinkel NL was hier al gauw 25%.
Een vriend van ons vertelde laatst dat het tussen bouwmarkt en webwinkel Duitsland 30 tot 40% scheelt.
Is een stuk duurder idd. Maar imho zeker de prijs waardquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:27 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Is dat porcelein niet 4x zo prijzig als kunststof?
Ik had ze ook nog gezien in (mahonie)hout en zwart of wit marmer, das helemaal onbetaalbaar.
Trouwens, zelfs de kunststof versie van de dimmer is in de bouwmarkt al reteduur!!!
Volgens mij hebben ze ook een UTP variant hoor:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Das echt bloedjemooi spul. Heb ik ook nog naar zitten kijken. Rottige en dus een nono voor mij was het ontbreken van cat5 mogelijkheid met dit spul. Het gaat je overigens, als je het gehele huis hiermee doet, een stevige puist eurie kosten. Ik heb destijds gekozen van Jung L990 serie, heeft ook een enorme berg gekost. Samen met dat spul en het hang en sluitwerk was dat wel de groooooootste post![]()
enneuh, ff een oerhollandse vraag, wat ben je voor iets dergelijks als dit ( iig nu van de buitenkant, schitterende pandje nu ongeveer kwijt vandaag de dag op die locatie?, bij benadering is voldoende
Ik zie alleen maar een hoop stof en een slijptol, of ie beschermingsmiddelen draagt zie ik niet eensquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Even een muurtje uitslijpen zonder mondkapje, stofbril en (waarschijnlijk) gehoorbescherming. Je bent een held
Misschien is het nieuw, toen ik er vier jaar geleden naar keek was het ontbreken van UTP één van de redenen om er niet voor te kiezen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook een UTP variant hoor:
http://www.elektrocomfort(...)6767/Products/109302
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |