Gisteren zag ik even door de bomen het bos niet meer. Er moet nog best wel wat gebeuren en we kunnen steeds slechts wat in de weekeinden aanpakken. Dat schiet dus niet op, gelukkig heb ik binnenkort een goeie week vrij, ik hoop dan lekker op te schieten.
Wat er gedaan moet worden:
-Plafonds witten.
-Muren schilderen
-Kozijnen en deuren schilderen, het heeft echt allemaal een vreselijke kleur en het laatste schilderwerk is slordig: heel dik, veel druipers en gewoon over de scharnieren en deurbeslag heen gekwast. Om nog niet te beginnen over de kleur.
-Slaapkamer muren laten stuccen.
-Laminaat in de kamers.
-Vinyl in de overlopen en keuken.
-Meubels
-Trappen schilderen en trapmatjes plakken.
Eindelijk tijd voor wat foto's:
Entree met rechts de meterkast. Darin zit een nieuwe stoppenkast met automaten en een recente meter. Echter bij de verklaring van de groepen staat er bij eentje alleen maar "?????" Helemaal logisch is het niet: 4 groepen, waarvan een een onbekende bestemming heeft en twee aardlekschakelaars.
![]()
De hal op de eerste verdieping:
![]()
Dit soort details maken het leuk, mar geven ook een hoop werk, dat wordt schuren met de hand.
![]()
Toekomstige hobbykamer, rechts onder het raam zie je in de hoek inderdaad een gasmeter.
![]()
De woonkamer, rechts de schouwen. We zijn eroveruit dat we ze gewoon strak aftimmeren.
![]()
De keuken, niks meer aan doen behalve het lichtknopje verplaatsen, mijn partner kan er niet goed bij door het diepe (72cm!) aanrecht. En vinyl erin.
![]()
De slaapkamer, onder de vreselijke struktuurverf (wie wil er nu een schuurpapiermuur?) Bleek wat van de dakbetimmering met ductape vast te zitten. Als dat opgknapt is laten we de muren stuccen.
![]()
Kastenkamer/inloopkast to be:
![]()
De overloop op de tweede verdieping, rechts achter een CV die ik maar niet aan de praat krijg. Feenstra komt binnenkort langs.
![]()
Het dakterras. Heeft druk behoefte aan een lamp. Maar dat zal voor het voorjaar zijn. Voorlopig zullen we er toch weinig gebruk van maken. Dat tuinhuisje lijkt gebruikt te zijn door katten. Stinkt enorm naar kattepis

En heeft wat oplapwerk nodig.
[ Bericht 15% gewijzigd door Fixers op 20-09-2010 10:43:59 ]