dat wordt een muursticker, die kan ik zelf maken maar dan moet ik boven 'mijn' kamer ingericht hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:21 schreef automatic_ het volgende:
Ging je nu nog zo'n groot schilderij (o.i.d.) ophangen met allerlei "keuken" woorden?
zoiets had je een keer gepost in het Tilburg topic
kopen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:27 schreef dino_saurus het volgende:
Ik ben helemaal gek van die stoelen aan de eettafel. Erfenis, kringwinkel, ... ?
Lol, dat ik daar niet aan gedacht had. Maar ik vind het wel leuker als ze al eens een leven hebben gehad.quote:
Volgens mij bedoelt ze meer dat ze ervan af wil...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:31 schreef dino_saurus het volgende:
[..]
Lol, dat ik daar niet aan gedacht had. Maar ik vind het wel leuker als ze al eens een leven hebben gehad.
ik bedoelde idd dat ik er van af wil, ze komen bij een zaakje in Best vandaan, wat voor leven ze hebben gehad voor dat bij mij weet ik niet..quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:31 schreef dino_saurus het volgende:
[..]
Lol, dat ik daar niet aan gedacht had. Maar ik vind het wel leuker als ze al eens een leven hebben gehad.
De reden dat we eerst een geraamte, dan osb en dan gips hebben is dat je er dan nog eens tegenaan kan uh.... duwen.. zonder er doorheen te gaan. Ytong is te zwaar voor de houten bouwvloer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:27 schreef klusfoobje het volgende:
@Styliste
ff vraagje ove reen paar foto's terug , toen je gestucte muur nog in aanbouw was.
Waarom hebben jullie tegen het houten geraamte houten platen gezet en daarna gipsplaat ertegen aan ?
Alsje nu tegen die wand klopt, hoor je dan echt een hol geluid of komt het toch een beetje massief over?
Waren Yton blokken geen optie?
Je mooie vloertje van zwalustaartplaat met beton erover, ligt dat vloertje rechtstreeks op de balken of zit daar nog een houten ondervloer onder??
Ben ff nieuwsgierig
Iedereen moet ook even voelen als we zeggen dat t toch echt tegels zijn en geen echt houtquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze meer dat ze ervan af wil...
Die vloertegels in de badkamer zijn wel apart. Lijkt net laminaatwel mooi!
kopen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:15 schreef Ml-etje het volgende:
Lekker meis enne die stoelen vind ik ook wel leuk hoor
we zijn nu bezig met t bad te installerenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
Ze staan hier nietik wil graag lederen met wieltjes
Maarjaaa eerst nog even de buitenboel doen![]()
Wat staat er bij jullie nog te doen nu?
stof?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Wow, mooi geworden zeg!
Die kleur muur vind ik ook prachtig
Moest wel lachen om het stof op je keukenlamp, erg herkenbaar
dat is het grote voordeel van een vrijstaand bad, er moet daar achter nog geschilderd worden, nou, dan halen we m toch gewoon weer weg?!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Joh, je kunt bezig blijven, stof blijft er nog wel een tijdje (als in maaaaaaaaaaanden) in je huis rondzweven. Zeker als je nog voegsel aanmaakt en dat soort dingen, blijf je aan de gang.
Stoer, bad installeren, wij hebben hier 30 x getest voor we het dicht hebben gezet met ytongblokken
Better safe then sorry
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:38 schreef styliste het volgende:
[..]
we zijn nu bezig met t bad te installeren![]()
[..]
stof?ik heb m toch echt een dag voordat de foto is genomen schoongemaakt... kan je nagaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |