Ja dat bedoelde ik ook.. Ik had vroeger altijd ladingen dieren posters. Als ik vrijdag of zaterdag bij mijn ouders ben kijk ik wel even of daar nog wat op zolder staat.. Vrienden van mij zijn net 2 week terug hun huis in gegaan en helemaal boven ligt tapijt. Zal even vragen of ze nog wat over hebben. Dan voelt het ook wat warmer aan boven.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:57 schreef asfalthooligan het volgende:
Mijn zoon is 8
Heb er zo ie zo al wat speelgoed een buro en een salontafeltje
Is een ongeisoleerde zolder en verders leeg het zou super zijn als er iets kwam waardoor het minder kaal is
Ai dat is wel erg schamel,heb thuis zat tapijten liggen maar dan denk ik dat je +/- 200 km moet omrijden naar de grote stad van waar jij zit.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Zet op vrijdags het luik open en heb de isolatie van de blokverwarming afgehaaldzodat het wat warmer is
heb toevallig een foto
Kijk eens op de website van je gemeente en zoek daar eens op 'bijzondere bijstand' vaak vind je dan een formulier en een telefoonnummer. Als je riemen beperkt genoeg zijn kunnen ze je daar helpen.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef asfalthooligan het volgende:
Totale afmeting staat er bij kan wel iets breder maar niet veel.
Yska was ook al bezig voor me
En ja het is roeien met de riemen die je hebt he
plafond met die bogen en dat ouwe hout is juist mooi.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef Ireth het volgende:
Jemig wat een triest kaal en kil kamertje zoIk zou bijna hopen dat er wat handige harrie's opstaan die her en der wat groene platen en gipswandjes tegen de wanden kunnen rossen
Ja tot je er een longontsteking ligt op te lopenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:22 schreef hondebrok het volgende:
[..]
plafond met die bogen en dat ouwe hout is juist mooi.
heb je hier al gekeken?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Bedoelde 2 euro wat ik per week over hou soms niet eens red het net met wat ik krijg
Heb al een adv op marktpplaats gezet laatst geen reaccties
Gewoon ook eentje in de lokale supermarkt/bouwmarkt ophangen als dat kan/mag. Nu moeten mensen zoeken op internet naar je advertentie op marktplaats.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Bedoelde 2 euro wat ik per week over hou soms niet eens red het net met wat ik krijg
Heb al een adv op marktpplaats gezet laatst geen reaccties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |