Deze is beter dan zijn vorigequote:
biertje dan maar ?quote:
Nee hoor, volledig nuchter nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
't is ook altijd hetzelfde met jou.
Een van de beste series ooitquote:
Ik dacht eerst van wat moet dit worden maar uiteindelijk is het gewoon een mooie seriequote:
DIT!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:30 schreef mschol het volgende:
iemand kan niet linken naar nieuwe topic's
als jij 't zegtquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:38 schreef Bubblezzz het volgende:
solo, duo, trio, kwartet, quintet, sextet, septet, octet, nonet
Oh ikke! Ikke! Mag ik de gene zijn die niet kan linken naar nieuwe topics?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:30 schreef mschol het volgende:
iemand kan niet linken naar nieuwe topic's
quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:56 schreef Frag_adder het volgende:
Je auto sleutels kwijt zijn wanneer je reserve sleutels 85 km verder liggen is nooit grappig...
oplossing: OVquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:56 schreef Frag_adder het volgende:
Quing denkt, ik heb wat posts in te halen na het eind van de vorige gemist te hebben?
Je auto sleutels kwijt zijn wanneer je reserve sleutels 85 km verder liggen is nooit grappig...
OV is heel leuk wanneer je in de stad woont. Als ik op en neer moet reizen met OV dan ben ik, even tellen 4 en een half uur onderweg. Maar mijn sleutel wordt gebrachtquote:
je woont ergens in groningen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
OV is heel leuk wanneer je in de stad woont. Als ik op en neer moet reizen met OV dan ben ik, even tellen 4 en een half uur onderweg. Maar mijn sleutel wordt gebracht
Toch maar verhuizen dan
Nee, maar ik woon in een dorp nu (kaatsheuvel) en mijn ouders in nog een onbekender dorp (nederweert) verbinding is ruk en ik HAAAT de bus. Wat een kutuitvinding is dat. Ik wil een treinstation naast mijn huisquote:
privetrein, dat is op zich wel aantrekkelijk, dan wil ik een zijspoor voor randstadrail 3 en m'n eigen voertuigquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee, maar ik woon in een dorp nu (kaatsheuvel) en mijn ouders in nog een onbekender dorp (nederweert) verbinding is ruk en ik HAAAT de bus. Wat een kutuitvinding is dat. Ik wil een treinstation naast mijn huis
wel zo een mooie stoomtrein he, met eigen stokers en een machinist, zodat iedereen door de stad je duidelijk ziet en hoort rijdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
privetrein, dat is op zich wel aantrekkelijk, dan wil ik een zijspoor voor randstadrail 3 en m'n eigen voertuig
Leuk liedje in de OPquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:39 schreef .Cake. het volgende:
Level E is best grappig, beetje Arakawa-achtige humor, best goed!
OP klinkt ook lekker:
Serie die ik ga volgen, zeker weten!
EDIT: ow, zie net pas dat het beeld in deze clip om de een of andere reden gespiegeld is. Anyway, maakt ook niet zoveel uit denk ik
Omdat je toch niets beters te doen hebt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:53 schreef wdn het volgende:
Level E was best aardig ja
Dragon Crisis was mindermaar die volg ik ook maar.
Quota. Quota, Ik heb voor 10x1 uur kijkplezier per week nodig. Ik heb nog 10 eps van Breaking Bad te gaan dus dat vult mijn kijkplezier nog even maar dan is die ook gezien....quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Omdat je toch niets beters te doen hebt?
Hoezo niet? alsof jij schaamte kentquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef wdn het volgende:
Kampferweer een anime die ik niet in de trein kan kijken
Wandering Son eps 1 720p (:+) is uit.
Ik niet.Anderen welquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoezo niet? alsof jij schaamte kent
Lijkt me juist kei handig. Zo een serie op zetten en je zit altijd alleen op de 2zits in de treinquote:
Baasquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Wat? Niet in de trein een anime zoals Kampfer kijken, waarom hide jij je powerlevel?! KIJKEN MAN!
Ik loop ook gewoon over straat met men anime jas, en als ik een dakimakura had, liep ik er ook wel wat rondjes buiten mee, don't care
Gewoon doen
Ik laat me nergens door tegenhouden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Wat? Niet in de trein een anime zoals Kampfer kijken, waarom hide jij je powerlevel?! KIJKEN MAN!
Ik loop ook gewoon over straat met men anime jas, en als ik een dakimakura had, liep ik er ook wel wat rondjes buiten mee, don't care
Gewoon doen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Gewoon doen
Nou leg hem eens uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik laat me nergens door tegenhouden.
maar Frag mistte de ironie in mijn post
Stomme Rosequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef SleepSub het volgende:
@Qunix: Ahw, was Rose te schattig voor je HDD?
Kampfer en andere series zoals Kampfer zijn niet mijn bakkie koffie en ik reis bijna niet met de trein.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Wat? Niet in de trein een anime zoals Kampfer kijken,
Omdat appelboom! Ik ga ook geen kleren met schaakmotieven dragen omdat ik toevallig zo nu en dan van een potje schaak hou. Datzelfde geldt ook voor animé, maar manga lezen in de metro daar sta ik wel niet boven.quote:waarom hide jij je powerlevel?!
quote:KIJKEN MAN!
...quote:Ik loop ook gewoon over straat met men anime jas, en als ik een dakimakura had, liep ik er ook wel wat rondjes buiten mee, don't care
quote:Gewoon doen
Ik kijk echt alles in de trein wat ik normaal ook kijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou leg hem eens uit![]()
als je trouwens de verwijzing naar de gene die mee keek, dan snapte ik hem hoor
kampfer S2quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef torn_Machina het volgende:
Anime voor het komende voorjaar.![]()
[ afbeelding ]
Heb 'm ook aangeraden gekregen van m'n huisgenoot! Zal 'm binnenkort maar eens gaan kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Quota. Quota, Ik heb voor 10x1 uur kijkplezier per week nodig. Ik heb nog 10 eps van Breaking Bad te gaan dus dat vult mijn kijkplezier nog even maar dan is die ook gezien....
Oh en ik kan iedereen Breaking Bad aanradenGeweldige serie.
Winter 2011 afbeelding is voor dit moment wat uitkomt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:20 schreef Yi-Long het volgende:
Wandering Son zojuist even trailer van bekeken op youtube, en ziet er schitterend uit,dus ben ik meteen aan het binnenhalen.
Op pagina 1 staat een mooi overzicht van nieuwe series die in maart/april uitkomen, maar momenteel komen toch ook een aantal nieuwe series uit!?!? Is daar geen overzicht van!?
Thanksquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Winter 2011 afbeelding is voor dit moment wat uitkomt.
maar, maar, het was zo heerlijk foutquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:35 schreef outcast_within het volgende:
oh god nee. Kampfer s2?
Niet dat het een tragische serie was, maar dat het een vervolg krijgt sta ik wel van te kijken.
Moet je meer berrichten op een pagina instellen, bij mij zitten we pas op pagina 2quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:11 schreef Xaryna het volgende:
4 pagina's alweer
Jullie gaan zo hard :x
Je krijgt dan nog 1 reactie op pagina 7quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef Xaryna het volgende:
Dit leest fijner! Plus ik ben dit gewend en raak zo niet van slag als het ineens vol zit op de 6e pagina.
Same herequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je krijgt dan nog 1 reactie op pagina 7. Maar ja tis maar wat je gewend bent.
Ik moet nog zoveel series kijken
Ik wou dat mijn internet het niet deed, dan kon ik fatsoenlijk studeren zonder steeds afgeleid te wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef .Cake. het volgende:
Gvd, om de één of andere magische reden doet internet het niet meer op mijn pc benedenVrij cruciaal, want op deze laptop van mijn huisgenoot kan ik niet echt anime kijken, want die is zo mogelijk nog slechter dan mijn eigen pc.
Steun mij!
daarom moet je ook downloaden en niet streamen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef .Cake. het volgende:
Gvd, om de één of andere magische reden doet internet het niet meer op mijn pc benedenVrij cruciaal, want op deze laptop van mijn huisgenoot kan ik niet echt anime kijken, want die is zo mogelijk nog slechter dan mijn eigen pc.
Steun mij!
Toon wat dicipline of gooi gewoon je router uit het raamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn internet het niet deed, dan kon ik fatsoenlijk studeren zonder steeds afgeleid te worden
En daarnaast was het ook stom om 100 chapters van Bakuman te downloaden
Sterkte kerel! en als hij het boven wel doet en beneden niet moet er dus een duidelijk probleem zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef .Cake. het volgende:
Steun mij!
Downloaden FTWquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom moet je ook downloaden en niet streamen...
Ik ben niet de enige in dit huis, denk dat m'n huisgenoten er vandaag al van zullen balenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Toon wat dicipline of gooi gewoon je router uit het raamJe zal jezelf vandaag dankbaar zijn en er morgen als een stekker van balen.
Gewoon niets van die anderen aantrekken, als ook zij moeten leren moeten ze je maar dankbaar zijn!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Downloaden FTW
[..]
Ik ben niet de enige in dit huis, denk dat m'n huisgenoten er vandaag al van zullen balen
En vandaag ga ik terug naar huis, dus morgen baal ik in elk geval nog niet dan
Ik download altijd, thank you very muchquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef mschol het volgende:
daarom moet je ook downloaden en niet streamen...
M'n huisgenoten houden wel van 'n potje FIFA 11 online tussendoor, dus dat zullen ze me niet in dank afnemenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gewoon niets van die anderen aantrekken, als ook zij moeten leren moeten ze je maar dankbaar zijn!
En anders je kabel doormidden knippenEn pas morgen een nieuwe kopen
Start je laptop opnieuw op? Start de modem opnieuw op? Probeer een ander kabeltje, misschien ligt het daar aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik download altijd, thank you very much![]()
Bedankt voor de steunHet moet echt aan mijn pc liggen, want heb net een ethernetkabel vanuit de modem aan deze laptop gehangen en hij geeft netjes een verbinding weer. Ik ben niet zo goed met computers, zou het iets simpels kunnen zijn als een netwerkkaart die los zit ofzo?
reset het hele internet systeem inclusief je eigen PC. Dit lost het vaak in 90% van de gevallen op. De andere 10% zijn inderdaad dingen als falende hardware, kabelbreuk etc.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bedankt voor de steunHet moet echt aan mijn pc liggen, want heb net een ethernetkabel vanuit de modem aan deze laptop gehangen en hij geeft netjes een verbinding weer. Ik ben niet zo goed met computers, zou het iets simpels kunnen zijn als een netwerkkaart die los zit ofzo?
geen idee of je XP hebt, maar:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:29 schreef .Cake. het volgende:
Ik ga zo ff alles proberen te resetten ja. Het ligt niet aan de kabel of aan de modem, want deze laptop doet het op allebei, in alle combinaties die mogelijk zijn (net getest). Wat ik net wel zag is dat er helemaal géén verbindinen staan in de map "netwerkverbindingen" van windows. Zelfs niet dat er een netwerkverbinding ontbreekt omdat er geen LAN-kabel is aangesloten. Denk dat het dan toch een hardware probleem moet zijn... (quasi-educated guess)
Iig bedankt voor de steun en de suggesties tot nu toe!
dat kon ik niet uit je post opmaken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
de kans dat je wlan kaartje los zit is errug klein, die dingen zitten zo gemonteerd dat je het er schuin en met enige druk uit moet trekken/duwen..quote:Bedankt voor de steunHet moet echt aan mijn pc liggen, want heb net een ethernetkabel vanuit de modem aan deze laptop gehangen en hij geeft netjes een verbinding weer. Ik ben niet zo goed met computers, zou het iets simpels kunnen zijn als een netwerkkaart die los zit ofzo?
Ja, heb XP, op een pentium 4.2 processorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef mschol het volgende:
geen idee of je XP hebt, maar:
http://support.microsoft.com/kb/825826
hoe heb je et opgelost?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef .Cake. het volgende:
IK HEB HET OPGELOST!!![]()
Phew, ik begon het al warm te krijgen!Kan ik gelukkig vandaag nog Fractale checken!
Ik snap wat je bedoelt, maar ben het niet helemaal 100% met je eens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:24 schreef outcast_within het volgende:
Ik vond de muziek in fractale een beetje rommeling. Niet ondersteunend aan de scenes, maar meer ooooy ik ben er ook nog achtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was de OP vrij trippy![]()
Doet me heel erg denken aan studio Ghibli, bevalt me wel. Denk dat ik deze ook ga volgen komend seizoen.
Infinite Stratos 2e episode heeft me overtuigd dat de actie in deze serie iig wel goed zit en dat het ontwerp van de IS-exoskeletons ook wel goed is uitgevoerd! Hopelijk wordt het verhaal nog wel wat interessanter, maar dat kan nog komen. Tot nu toe is het vrij standaard qua ontwikkelingen
Herstelpunt van twee dagen geleden gepakt.quote:
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Cat Shit One is allang ooit is released en er komt per jaar 1 episode [Als ik even de directeur mag geloven...]quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:03 schreef Yi-Long het volgende:
WTF is Cat Shit One!?![]()
![]()
Anyway, meteen op download gedrukt
Ben zeer benieuwd. Heb zelden zo snel op download gedrukt zonder er iets vanaf te wetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:06 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Cat Shit One is allang ooit is released en er komt per jaar 1 episode [Als ik even de directeur mag geloven...]
Gaat over kamelen en konijnen, maar zeer mooi geanimeerd. Dat moet ik ze wel meegeven.
Verder spoil ik niks, dus kijkse
wat voor soort serie is het? Niet leuk als mecha lief hebber? Te veel harem?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb na de eerste aflevering gedropt.
ik wil dat snowboardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:31 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mecha. Ik vind er geen reed aan. Ik vind mecha eigenlijk niets aan, maar Gundam lukt wel om weg te kijken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wat voor soort serie is het? Niet leuk als mecha lief hebber? Te veel harem?
CS1 is tof, alleen 1x per jaar is te traag!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Bakakame het volgende:
Cat Shit One is leuk! Alleen nog maar de eerste aflevering gezien, can't wait for de tweede
Laatste autoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wil dat snowboard
daar zou ik serieus gewoon de piste mee opgaan, en me niet voor schamen
ik vind em cool
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:11 schreef Ascendancy het volgende:
Qunix, je hebt FMP toch wel gezien?
Net als de Pixarfilms is Cat Shit One met de computer geanimeerd. Het is echt episch . . . konijntjes (lees: Amerikaanse soldaten) die kamelen (lees: Iraakse soldaten of Taliban strijders of wat ze ook mogen voorstellen) afschieten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd. Heb zelden zo snel op download gedrukt zonder er iets vanaf te wetenVond de naam gewoon te grappig
Ik vond het een van de betere series van 2010.quote:House of 5 Leaves is trouwens ook aan het downloaden nu... weet ik ook niets van maar als het niets is, dan flikker ik het gewoon weer vanaf
Doe eens Full Metal Panic kijken dan! Al is dat meer een comedy / highschool serie met wat actie / mecha elementen. Helemaal het 2e seizoen is mecha loosquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee
Gundam is trouwens niet de eerste mecha die ik volg. Dus ik sta open
Ja baas.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Doe eens Full Metal Panic kijken dan! Al is dat meer een comedy / highschool serie met wat actie / mecha elementen. Helemaal het 2e seizoen is mecha loos
Vannacht even snel bekeken en ziet er idd heel tof uit. Jammer dat er nog maar 1 episode is, terwijl er op wiki staat dat er al wel een hele serie uit is, maar die kan ik nergens op BT vinden... (ook niet onder de japanse naam...)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Net als de Pixarfilms is Cat Shit One met de computer geanimeerd. Het is echt episch . . . konijntjes (lees: Amerikaanse soldaten) die kamelen (lees: Iraakse soldaten of Taliban strijders of wat ze ook mogen voorstellen) afschieten.
[..]
Zojuist even snel bekeken hoe het eruit ziet, en ziet er op zich wel goed uit, alleen zijn de characters nogal lelijk getekend...quote:Ik vond het een van de betere series van 2010.
Ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef Ascendancy het volgende:
Is er een serie die ik echt moet volgen dit seizoen?
En graag met een stuk minder ecchi dan bij HotD
Niet echt, echt, maar Fractale's eerste aflevering was wel leuk. Het had wat weg van Summer Wars.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef Ascendancy het volgende:
Freezing.heeft wel een HotD gevoel; veel bloed en onrealistisch grote memmen...quote:]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb na de eerste aflevering gedropt.
okequote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:20 schreef outcast_within het volgende:
infinite stratos is mecha, harem. Ep 2 heeft een hoop generic tsundere, geen echi zoals in ep 1 (damn you baiting boobies), en een powerup halvewege een gevecht.
Het gevecht ziet er trouwens goed uit.
Al met al een serie die niet briljant is, maar amuserend genoeg.
Klink als Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef classpc het volgende:
Ik had een film gedownload waarvan ik erg onder de indruk was van de graphics. Ik had hem nog maar een klein stukje gekeken om hem op een avond verder te kijken.
Alleen voordat het zover kwam hield de HDD waar die op stond ermee op.
En nu heb ik geen idee meer welke film het was. Ik had hem gewoon "at random" gekozen bij AniDB.
Misschien dat iemand hier me kan helpen? Zoals ik hierboven al schrijf heb ik nog maar weinig van de film gezien, dus het wordt (erg) lastig.
Het begint ongeveer bij het zien van soort van een plattelands gemeenschap. De mensen worden aangevallen door één of andere bende. De reden ervan is me even ontgaan. Een meisje ziet hoe één voor één haar familie (voornamelijk vrouwen) wordt vermoord. Op het moment dat zij aan de beurt is wordt die bende aan kant gemaakt door een samurai gozer.
Daarna begint het meisje met het opruimen en begraven van de lichamen, waarbij die samurai gozer haar helpt.
Daarna vertrekt die samurai gozer, ik weet niet zeker of het meisje met hem mee gaat. Volgens mij wel, want ze heeft daar geen familie/vrienden meer.
Dit was zo'n beetje wat ik concreet van het begin van de film kan zeggen. Ondanks dat ik de kans vrij klein acht, hoop ik toch dat er iemand is die me aan een naam kan helpen.
klinkt niet alleen als , dat is hem gewoonquote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef kristyle het volgende:
[..]
Klink als Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen.
Alleen is het geen meisje, maar lijkt er wel op![]()
Wat Repelsteeltju zei. Level E heeft idd soort Arakawa achtige humor, dus als je dat leuk vond dan kan je deze ook heel goed kijken. En Fractale wordt denk ik ook wel gaaf. Heb zelf Summer Wars nog niet gezien, dus weet niet of het daar op lijkt, maar de stijl deed mij persoonlijk aan de stijl van studio Ghibli denken, dus dan weet je het welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef Ascendancy het volgende:
damn als ik dit lees, baal ik er altijd van dat mijn anime avond op donderdagquote:
Duurde even voor ik door had over welke anime je het hadquote:Op zondag 16 januari 2011 16:33 schreef RianaLuna het volgende:
Weet iemand of er nog nieuwe afleveringen van Densetsu no Yuusha no Densetsu komt?
Moet ik ook nog afkijken. Ben noodgedwongen bij aflevering 15 gestopt. Ben wel benieuwd hoe het afloopt.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Duurde even voor ik door had over welke anime je het had'The legend of legendary heroes'
De anime liep van 1 - 25, er is nog geen 2e seizoen aangekondigd. Dus nee, er komen nog geen nieuwe afleveringensorry ik baal er zelf ook van
Het begin van die film was briljant, het einde had wat beter gekund. Maar die sfeer met dat kasteelquote:Op zondag 16 januari 2011 16:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Moet ik ook nog afkijken. Ben noodgedwongen bij aflevering 15 gestopt. Ben wel benieuwd hoe het afloopt.
Net King of Thorn gezien, koele film, hoewel af en toe iets te verwarrend i.v.m. overgang van scènes etc.
Dat dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het begin van die film was briljant, het einde had wat beter gekund. Maar die sfeer met dat kasteel
Die kijk ik dan ook nietquote:Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef RianaLuna het volgende:
Ze moeten met Bleach eens kappen met die Fillers..
Naruto is nu ook bezig met fillers... Nog 6 weken en dan over...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Die kijk ik dan ook nietwerkt ook. Al zijn de fillers van bleach nog altijd beter dan de 150 filler afleveringen op rij van Naruto.... die heb ik toen ook ergens laten vallen
Zodalijk even nieuwe gosick kijken
Haal hem eraf en zet een andere eropquote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef hexje het volgende:
Mijn notebook is super traag.Volgens mij komt het door mijn nieuwe virusscanner .
12 Kingdomsquote:Op zondag 16 januari 2011 19:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Iemand interesse in Bleach Manga Vol. 1 t/m 28
¤120,- Exclusief Verzendkosten
[ afbeelding ]
daarom installeer ik nooit virusscannersquote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef hexje het volgende:
Mijn notebook is super traag.Volgens mij komt het door mijn nieuwe virusscanner .
bron ?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Naruto is nu ook bezig met fillers... Nog 6 weken en dan over...
Het is dat ik gisterenavond geen toegang had tot internetquote:
Anders waren we 3 topics verder? Tijd voor een smartphone jongen!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is dat ik gisterenavond geen toegang had tot internet
Met touchscreenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Anders waren we 3 topics verder? Tijd voor een smartphone jongen!
of toetsenbord.quote:
Ja, maar met touchscreen wordt het altijd zo'n onoverzichtelijke bende als je hier dronken postquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 04:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
GVD wag dezd jongen zdgt en daaraast wulde ik mn tvp voor ik ging drinken plaatsen om deze genante omstandigheden te voorkomen fus bedankt he. Kut touchscreentelefoon
quote:
Ik heb dat ook altijd als ik dan iemand een berrichtje stuur..... en dan krijg je meestal terug:quote:Op zondag 16 januari 2011 22:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, maar met touchscreen wordt het altijd zo'n onoverzichtelijke bende als je hier dronken post
Een voorbeeld:
[..]
dat kan ik niet lezen =Dquote:Op zondag 16 januari 2011 23:03 schreef SleepSub het volgende:
De fillers van Naruto zijn inderdaad bijna voorbij.
Bron? Zoek is in een paar japanse tijdschriften
http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=501381 zegt anders dat het tot 196 doorgaat met fillers?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:03 schreef SleepSub het volgende:
De fillers van Naruto zijn inderdaad bijna voorbij.
Bron? Zoek is in een paar japanse tijdschriften
Haha, ik ken hetquote:Op zondag 16 januari 2011 23:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd als ik dan iemand een berrichtje stuur..... en dan krijg je meestal terug:
"wat ? heb jij gezopen of zo? "
ik heb als enige in nederland nog geen smartphone, dus ben niet bekend met het fenomeen. Maar ik sms wel altijd reteveel als ik zuip. Altijd fijn om dat de volgende dag terug te lezen jaquote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Bakakame het volgende:
Haha, ik ken het
Of dat ik het teruglees en dat ik denk 'nooooo'
Medestanders!quote:
Ik ga m zo proberen, ben wel in de mood voor een iets serieuzere anime.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:34 schreef gniffie het volgende:
Wandering Son
Gaat over 13-jarige trangsgenders (dus jongen die eigenlijk meisje wil zijn en vice verca). Echt heel interessant om hun eerlijke emoties te zien en hoe zij hun anders zijn verwerken, mogelijke serie van het jaar
Edit:
Helemaal de geweldige art vergeten te vermelden, en een hele hoop super goed gecaste va's![]()
[ afbeelding ]
K-ON!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Medestanders!![]()
Om ons (of iig mij, absoluut geen idee of je hier van houdt) op te vrolijken, het volgende liedje:
Bedankt voor de tip! Klinkt erg mooi inderdaad. Gaat op me to-watch listquote:Op maandag 17 januari 2011 13:34 schreef gniffie het volgende:
Wandering Son
Gaat over 13-jarige trangsgenders (dus jongen die eigenlijk meisje wil zijn en vice verca). Echt heel interessant om hun eerlijke emoties te zien en hoe zij hun anders zijn verwerken, mogelijke serie van het jaar
Edit:
Helemaal de geweldige art vergeten te vermelden, en een hele hoop super goed gecaste va's![]()
[ afbeelding ]
Wat zoek je? Kan je PHP-en?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef .Cake. het volgende:
Bleh, werk zoeken is kut.![]()
Gosick is goed!Gothic loli's ftw!
als dat (en onderstaand filmpje) daadwerkelijk de art is die wordt gebruikt vind ik dat een tegenvaller...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:34 schreef gniffie het volgende:
Wandering Son
Edit:
[ afbeelding ]
Ik denk het niet, aangezien ik geen idee heb wat PHP isquote:
Dat is wel de art die gebruikt wordt ja. Tja, wat kan ik zeggen, smaak is heel persoonlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef mschol het volgende:
als dat (en onderstaand filmpje) daadwerkelijk de art is die wordt gebruikt vind ik dat een tegenvaller...
Hmm... PHP is een scripttaal om dynamische websites te maken. Ik kan je helaas niet verder helpen, anders had ik namelijk wel een baan voor je. Succes met zoeken.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik denk het niet, aangezien ik geen idee heb wat PHP isHet liefst zou ik zoeken naar een baan binnen de fysische antropologie of archeologie, maar daar is op het moment bijna geen werk te vinden. Dus eigenlijk alles waar ik in aanmerking kom.
Hehe, zo'n vermoeden had ik al. Toch bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef Qunix het volgende:
Hmm... PHP is een scripttaal om dynamische websites te maken. Ik kan je helaas niet verder helpen, anders had ik namelijk wel een baan voor je. Succes met zoeken.
Dat moet je op zoek naar COBOL86, FORTRAN of BASIC. PHP is nog niet zo heel erg oudquote:Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik denk het niet, aangezien ik geen idee heb wat PHP isHet liefst zou ik zoeken naar een baan binnen de fysische antropologie of archeologie, maar daar is op het moment bijna geen werk te vinden. Dus eigenlijk alles waar ik in aanmerking kom.
Die heb ik vorige week gekocht en gezien: Robogeisha ligt voor 10 euro bij Free Record Shop.quote:
Ik snap alleen nog steeds niet waarom ze een anime maken van een amerikaanse cartoon. Je gaat toch ook geen normale graphic novel van one piece uitbrengen in de vs?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:27 schreef wdn het volgende:
Wolverine is trouwens wel aardig. Qua verhaal beter dan Iron Man als ik doe conclusie al mag trekken na 2 episodes.
Dat snap ik ook nog steeds nietquote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog steeds niet waarom ze een anime maken van een amerikaanse cartoon. Je gaat toch ook geen normale graphic novel van one piece uitbrengen in de vs?
Het verschil is dat de X-men stoer zijn en One Piece niet. trollolol.jpgquote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog steeds niet waarom ze een anime maken van een amerikaanse cartoon. Je gaat toch ook geen normale graphic novel van one piece uitbrengen in de vs?
ik heb qua manga alleen ervaring met berserkquote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
De laatste goede 'duistere' tekenfilms die in Amerika geproduceerd zijn; nemen allemaal de 'anime stijl' over of zijn in de vorige eeuw gemaakt.
zal ik wel over het hoofd hebben gezien,quote:Op maandag 17 januari 2011 18:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week gekocht en gezien: Robogeisha ligt voor 10 euro bij Free Record Shop.
Oh en ik heb er een post van gemaakt
Zoek ook eens op Vampire girl vs. Frankenstein Girl. Was de 2de film die ik samen met deze kocht.
edit en de derde was Chanbarra Beauty.
Van die hack en slash films waar bloed minuten lang uit een kransslagader spuit
edit 2: trailer
vechtscene uit chanbarra beaty:
Nee, slecht zijn ze zeker niet. Absoluut niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zal ik wel over het hoofd hebben gezien,
maar wat slecht zeg
H I L A R I S C H.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Frag_adder het volgende:
Oh WDN hoe waren die films die je laatst gekeken had? Er zat er wel 1 tussen die mij vet leek maar ik weet niet meer welke
Welke waren het ook al weer?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, slecht zijn ze zeker niet. Absoluut niet.
Zwaar over the top dat wel
Het is gewoon heel aparte humor
[..]
H I L A R I S C H.
Als je van het genre houdt
Het grote anime/manga topic #126: Waar we alweer klagen over de TT.quote:
Oeh interessant.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:00 schreef wdn het volgende:
Trouwens in dat kader: Machine Girl
[ afbeelding ]
Meisje verliest arm en laat die vervangen door een machinegeweer en kettingzaag om daarna wraak te nemen
met hoogstandjes als dit:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:qEOoc0a0u0X8wM:http://www.seyvet.com/resim/a053985527.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Kettingzagen met machinegeweren combineren, dat het leger dat nog niet doetquote:Op maandag 17 januari 2011 20:00 schreef wdn het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje verliest arm en laat die vervangen door een machinegeweer en kettingzaag om daarna wraak te nemen
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:qEOoc0a0u0X8wM:http://www.seyvet.com/resim/a053985527.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
en dat in combinatie met een geweldig (quote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Kettingzagen met machinegeweren combineren, dat het leger dat nog niet doet
Het was geen leuk uitzicht?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
en dat in combinatie met een geweldig () acteertalent (
) genaamd Minase Yashiro.
Hey als je als swimsuit model begint moet je ook wat in huis hebbenquote:
dank je voor de reminder, moet ik nog even downloaden...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:00 schreef wdn het volgende:
[ afbeelding ]
Verstand op 0 en indien je er van houdt een lading alcohol of wiet (beide niet mijn ding) en kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dank je voor de reminder, moet ik nog even downloaden...
en nee ik ga m'n zuur verdiende geld niet uitgeven aan D films...
Verstand op 0 zetten lukt me zonder bier ook wel hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 20:38 schreef Frag_adder het volgende:
Hoe kan je nou verstand op nul en biertje erbij films kijken als je geen bier lust dan!
geen alchohol of drugs gebruiker hiero...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Verstand op 0 en indien je er van houdt een lading alcohol of wiet (beide niet mijn ding) en kijkenEn je ligt dubbel. Regelmatig.
En waarom klagen als een film je aan het lachen krijgt?
dat doe ik regelmatig bij veeel anime'squote:Op maandag 17 januari 2011 20:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Verstand op 0 zetten lukt me zonder bier ook wel hoor
Dat kan ik ook, maar het biertje draagt bij aan deze ervaringquote:Op maandag 17 januari 2011 20:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Verstand op 0 zetten lukt me zonder bier ook wel hoor
Kampfer? HOTD?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe ik regelmatig bij veeel anime's
Als je van zombies houdquote:Op maandag 17 januari 2011 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
kampfer is inderdaad zo'n anime...
HOTD heb ik niet gezien.. moet ik die kijken?
zekersquote:Op maandag 17 januari 2011 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
kampfer is inderdaad zo'n anime...
HOTD heb ik niet gezien.. moet ik die kijken?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:53 schreef .Cake. het volgende:
Jow, ineens nieuwe OP bij Deathnote. Japanse hardcore...
Was wel grappig om die opening te zien ja. Zat daarna de hele tijd in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eerste keer was schrikken, maar ik vind het nu echt vet. Goed bandje ook!
Deze vind ik geweldigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Was wel grappig om die opening te zien ja. Zat daarna de hele tijd in mijn hoofd.Ze hebben ook een versie gemaakt met Pikachu er in.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef outcast_within het volgende:
Zombie 02: dissapointment
Poella 02: bevestiging dat dit toch meer is dan een standaard maho shoujo
Dragon crisis 02: meh
Yumeki merry 02: te doen
Gosick 02:ho ho ho ho ho
Hmmm, slechte voorbode.... Zal vanmiddag (als ik het wederom op heb gegeven met werk zoeken) Level E en Zombie ep 2 bekijken. Hopelijk overdrijven jullie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef gniffie het volgende:
Alle tweede eps zijn dit seizoen veel minder tof dan de pilot
Zie:
Zombie
Beelzebub
Level E
Yumeki merry schijnt na eps 3 pas op stoom te komen: verdieping verhaal en introductie van veel karakters in eps 1 en 2 hebben de anime gevuld en vanaf volgende week gaat het los.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef outcast_within het volgende:
Zombie 02: dissapointment
Poella 02: bevestiging dat dit toch meer is dan een standaard maho shoujo
Dragon crisis 02: meh
Yumeki merry 02: te doen
Gosick 02:ho ho ho ho ho
Ik ben er ook aan begonnen al doe ik het in kleinere etappes. Ik erger me niet zo zeer aan de kwaliteit maar wel aan het gemist van breedbeeldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:20 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben sinds gisteren aan de onmogelijke opdracht begonnen om One Piece in zijn geheel binnen te halen, en hopelijk ook ooit te bekijken.
Wel jammer dat alle oude afleveringen maar in 640x480 (ofzo) te downloaden zijn, want je hoopt natuurlijk altijd op een zo'n goed mogelijke resolutie...
Staan er geen BR-uitgaven geplanned voor deze serie?
Daarnaast ook Ponyo binnengehaald, aangezien ik de laatste week weer mijn oude Ghibli DVD's aan het bekijken was...
Ik zal het hier laten weten zodra ik hem bekeken heb, maar dat kan eerlijk gezegd nog wel even duren. Ik download echt veel meer dan dat ik ooit bekijk, mede ook door het gemis van een fatsoenlijke mediaplayer bij mijn TV...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben er ook aan begonnen al doe ik het in kleinere etappes. Ik erger me niet zo zeer aan de kwaliteit maar wel aan het gemist van breedbeeld.
Laat trouwens maar weten hoe ponyo is, die ben ik al zo lang aan het uitstellenik weet dat het van miyazaki is dus het zal wel leuk zijn maar het onderwerp trekt me totaal niet.
Eens!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:27 schreef Ascendancy het volgende:
Maximum the hormone![]()
Echt een geniale band. Ze hebben echt heel veel goede shit.
Dat wordt interessant ja... Ik heb zojuist mijn nieuwe speeltje geinstalleerd, een NAS systeem.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:39 schreef Yi-Long het volgende:
Als straks de PS3 leuke homebrew heeft die het mogelijk maakt om non-FAT32 HDD's aan te sluiten, en dus een volwaardige mediacenter wordt, dan vermoed ik datik een stuk meer anime en films ga bekijken
Ik heb Ponyo gezien! Vond 't best een leuke film, maarja, Miyazaki hèquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben er ook aan begonnen al doe ik het in kleinere etappes. Ik erger me niet zo zeer aan de kwaliteit maar wel aan het gemist van breedbeeld.
Laat trouwens maar weten hoe ponyo is, die ben ik al zo lang aan het uitstellenik weet dat het van miyazaki is dus het zal wel leuk zijn maar het onderwerp trekt me totaal niet.
Ja daarom denk ik wel dat ik hem cool vind. Maar hoe verhoud hij zicht tot castle in the sky of howls moving castle?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb Ponyo gezien! Vond 't best een leuke film, maarja, Miyazaki hè
Heb Castle in the Sky nog niet gezien, Howl's wel. Vond Howl's erg leuk! Maar zowel Ponyo als Howl's zijn goed, maar als ik móét kiezen, dan vind ik Howl's beter. Maar nogmaals: Ponyo is zeker niet slechtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik wel dat ik hem cool vind. Maar hoe verhoud hij zicht tot castle in the sky of howls moving castle?
ik heb Ponyo nog niet gezien, maar ik denk dat Ponyo meer in de categorie Totoro zal zitten!? Dus gewoon erg 'licht' en ook uitstekend voor kinderen!?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb Castle in the Sky nog niet gezien, Howl's wel. Vond Howl's erg leuk! Maar zowel Ponyo als Howl's zijn goed, maar als ik móét kiezen, dan vind ik Howl's beter. Maar nogmaals: Ponyo is zeker niet slecht
Inderdaad, licht en uitstekend voor kinderenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ik heb Ponyo nog niet gezien, maar ik denk dat Ponyo meer in de categorie Totoro zal zitten!? Dus gewoon erg 'licht' en ook uitstekend voor kinderen!?
Howl's lijkt me toch weer een beetje 'saai' en niet zo 'aantrekkelijk' voor de jongere kinderen. Niet echt leuke hoofdpersonen enzo waar ze zich mee kunnen identificeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Inderdaad, licht en uitstekend voor kinderen![]()
Het verhaal was niet je-van-het, maar het was een vermakelijke filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben er niet meer echt hequote:Op woensdag 19 januari 2011 02:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
't gaat langzaam jongens en meisjes, normaal als ik hier een dagje of twee niet kijk zijn er alweer 3 pagina's bij gekomen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Doe je eigenlijk ook nog wat daar aan de andere kant van de aardkloot?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef Xaryna het volgende:
Stellvia gezien, ik vond hem erg goedAl had ik het niet erg gevonden als er nog een extra aflevering of OVA kwam met leuk relatie-beeldmateriaal.
Next up: Banner of the Stars
Een maid café niet iets voor jou dan?quote:
Hier kan je ook werk zoeken, ik doe het ookquote:
Of een maid café hier in Nederland beginnen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef gniffie het volgende:
Een maid café niet iets voor jou dan?
Kan je daar niet gewoon postbode worden of een ander standaard baantje waar ze bijna altijd mensen voor zoeken?quote:
Nee hoorquote:
Ik heb alleen nog maar 2 van gosick gezien ja, maar die had echt een top sfeerquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoor
De fillers van Naruto en Bleach beginnen me de keel uit te komen
En buiten gosick vallen de eps 2 me een beetje tegen.
Level E 2 moet ik gelukkig nog zien
Okeej, mooi, dan ga ik weer weg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoor
De fillers van Naruto en Bleach beginnen me de keel uit te komen
En buiten gosick vallen de eps 2 me een beetje tegen.
Level E 2 moet ik gelukkig nog zien
Dan hoeft nu ook weer nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Okeej, mooi, dan ga ik weer weg.
Je mag alleen weg om naar de kroeg te gaan, want dat resulteert in een vol topic!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Okeej, mooi, dan ga ik weer weg.
wie had dat van de vrouwen dan gepost? xarina?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Boeiend, de lapo zal deze keer vast ook weer iets onzinnigs worden als "Waar we Quing nooit meer (terug) zien" of "Vrouwen aan de macht".
Wat zou jij dan als nieuwe TT willen? Ben er achter dat ik niet zo goed ben in lapo'squote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Boeiend, de lapo zal deze keer vast ook weer iets onzinnigs worden als "Waar we Quing nooit meer (terug) zien" of "Vrouwen aan de macht".
Hexje heeft één of twee keer een niet al te beste TT gemaakt, sommige randfiguren hier vonden dat niet kunnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef Frag_adder het volgende:
wie had dat van de vrouwen dan gepost? xarina?zo veel zijn er hier niet!
Die is ook tof....quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:33 schreef Frag_adder het volgende:
Trouwens, al onze nieuwelingen zijn alweer afgehaakt?
Hmmm deze one piece arc is slecht, volgensmij een fillerark![]()
Gaat over iets met een zwevende wereld, rond aflevering 170 - 180
We kijken anime. Dus hebben we over het algemeen genoeg tijd om dat soort dingen te onthoudenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef Frag_adder het volgende:
Damn jullie hebben een goed geheugen
Geen fillers, Enel komt ook nog heel lang voor op de covers van de manga wanneer de arc is afgelopen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:33 schreef Frag_adder het volgende:
Trouwens, al onze nieuwelingen zijn alweer afgehaakt?
Hmmm deze one piece arc is slecht, volgensmij een fillerark![]()
Gaat over iets met een zwevende wereld, rond aflevering 170 - 180
wow, het voelt alleen een beetje als een loze arc mara dan zal het welquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Geen fillers, Enel komt ook nog heel lang voor op de covers van de manga wanneer de arc is afgelopen.
Naja, ik kijk toch geen anime meer op dit moment, dus ik SC ook vooral.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je mag alleen weg om naar de kroeg te gaan, want dat resulteert in een vol topic!
Er is nog helemaal geen aanspraak gemaakt op de lapo
129quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef .Cake. het volgende:
Volgens BNN heb ik een IQ van 127Anime kijken is dus niet slecht voor je!
quote:
Hahahaaquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
![]()
Zullen we evil scientists worden en de wereld overnemen?
Koel! En ook nog eens die van Arakawa zie ik!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:05 schreef Qunix het volgende:
[Nipponsei] K-ON!! Official Band Yarouyo!! ~Let's MUSIC!! 3~
Gepost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |