Ik snap wat je bedoelt, maar ben het niet helemaal 100% met je eens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:24 schreef outcast_within het volgende:
Ik vond de muziek in fractale een beetje rommeling. Niet ondersteunend aan de scenes, maar meer ooooy ik ben er ook nog achtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was de OP vrij trippy![]()
Doet me heel erg denken aan studio Ghibli, bevalt me wel. Denk dat ik deze ook ga volgen komend seizoen.
Infinite Stratos 2e episode heeft me overtuigd dat de actie in deze serie iig wel goed zit en dat het ontwerp van de IS-exoskeletons ook wel goed is uitgevoerd! Hopelijk wordt het verhaal nog wel wat interessanter, maar dat kan nog komen. Tot nu toe is het vrij standaard qua ontwikkelingen
Herstelpunt van twee dagen geleden gepakt.quote:
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Cat Shit One is allang ooit is released en er komt per jaar 1 episode [Als ik even de directeur mag geloven...]quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:03 schreef Yi-Long het volgende:
WTF is Cat Shit One!?![]()
![]()
Anyway, meteen op download gedrukt
Ben zeer benieuwd. Heb zelden zo snel op download gedrukt zonder er iets vanaf te wetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:06 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Cat Shit One is allang ooit is released en er komt per jaar 1 episode [Als ik even de directeur mag geloven...]
Gaat over kamelen en konijnen, maar zeer mooi geanimeerd. Dat moet ik ze wel meegeven.
Verder spoil ik niks, dus kijkse
wat voor soort serie is het? Niet leuk als mecha lief hebber? Te veel harem?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb na de eerste aflevering gedropt.
ik wil dat snowboardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:31 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mecha. Ik vind er geen reed aan. Ik vind mecha eigenlijk niets aan, maar Gundam lukt wel om weg te kijken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wat voor soort serie is het? Niet leuk als mecha lief hebber? Te veel harem?
CS1 is tof, alleen 1x per jaar is te traag!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Bakakame het volgende:
Cat Shit One is leuk! Alleen nog maar de eerste aflevering gezien, can't wait for de tweede
Laatste autoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wil dat snowboard
daar zou ik serieus gewoon de piste mee opgaan, en me niet voor schamen
ik vind em cool
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:11 schreef Ascendancy het volgende:
Qunix, je hebt FMP toch wel gezien?
Net als de Pixarfilms is Cat Shit One met de computer geanimeerd. Het is echt episch . . . konijntjes (lees: Amerikaanse soldaten) die kamelen (lees: Iraakse soldaten of Taliban strijders of wat ze ook mogen voorstellen) afschieten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd. Heb zelden zo snel op download gedrukt zonder er iets vanaf te wetenVond de naam gewoon te grappig
Ik vond het een van de betere series van 2010.quote:House of 5 Leaves is trouwens ook aan het downloaden nu... weet ik ook niets van maar als het niets is, dan flikker ik het gewoon weer vanaf
Doe eens Full Metal Panic kijken dan! Al is dat meer een comedy / highschool serie met wat actie / mecha elementen. Helemaal het 2e seizoen is mecha loosquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee
Gundam is trouwens niet de eerste mecha die ik volg. Dus ik sta open
Ja baas.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Doe eens Full Metal Panic kijken dan! Al is dat meer een comedy / highschool serie met wat actie / mecha elementen. Helemaal het 2e seizoen is mecha loos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |