abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 januari 2011 @ 01:39:42 #76
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91298710
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Winter 2011 afbeelding is voor dit moment wat uitkomt.

Daarnaast benieuwd naar die X-Men anime die over een paar maanden verschijnt. Wolverine gisteren even snel bekeken maar vond ik er niet echt mooi uitzien.
pi_91299591
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 01:35 schreef outcast_within het volgende:
oh god nee. Kampfer s2?

Niet dat het een tragische serie was, maar dat het een vervolg krijgt sta ik wel van te kijken.
maar, maar, het was zo heerlijk fout :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_91302116
4 pagina's alweer ;(

Jullie gaan zo hard :x
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 08:15:05 #79
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91302193
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:11 schreef Xaryna het volgende:
4 pagina's alweer ;(

Jullie gaan zo hard :x
Moet je meer berrichten op een pagina instellen, bij mij zitten we pas op pagina 2 :7
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_91302876
Dit leest fijner! Plus ik ben dit gewend en raak zo niet van slag als het ineens vol zit op de 6e pagina.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:09:19 #81
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91303196
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef Xaryna het volgende:
Dit leest fijner! Plus ik ben dit gewend en raak zo niet van slag als het ineens vol zit op de 6e pagina.
Je krijgt dan nog 1 reactie op pagina 7 :D. Maar ja tis maar wat je gewend bent.
Ik moet nog zoveel series kijken :'(
pi_91305700
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Je krijgt dan nog 1 reactie op pagina 7 :D. Maar ja tis maar wat je gewend bent.
Ik moet nog zoveel series kijken :'(
Same here ;(
En dan ook nog eens tentamens halen :P
En manga lezen! :D
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:04:37 #83
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_91306779
Gvd, om de één of andere magische reden doet internet het niet meer op mijn pc beneden :( Vrij cruciaal, want op deze laptop van mijn huisgenoot kan ik niet echt anime kijken, want die is zo mogelijk nog slechter dan mijn eigen pc. :'( Steun mij!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_91306997
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef .Cake. het volgende:
Gvd, om de één of andere magische reden doet internet het niet meer op mijn pc beneden :( Vrij cruciaal, want op deze laptop van mijn huisgenoot kan ik niet echt anime kijken, want die is zo mogelijk nog slechter dan mijn eigen pc. :'( Steun mij!
Ik wou dat mijn internet het niet deed, dan kon ik fatsoenlijk studeren zonder steeds afgeleid te worden

En daarnaast was het ook stom om 100 chapters van Bakuman te downloaden :')
pi_91307632
* Xaryna staat Cake geestelijk bij.

Het komt wel goed :* .
Chocoladetaartjes.
pi_91307858
quote:
daarom moet je ook downloaden en niet streamen...
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:35:26 #87
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91307875
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:10 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik wou dat mijn internet het niet deed, dan kon ik fatsoenlijk studeren zonder steeds afgeleid te worden

En daarnaast was het ook stom om 100 chapters van Bakuman te downloaden :')
Toon wat dicipline of gooi gewoon je router uit het raam :D Je zal jezelf vandaag dankbaar zijn en er morgen als een stekker van balen.

quote:
Sterkte kerel! en als hij het boven wel doet en beneden niet moet er dus een duidelijk probleem zijn
pi_91307905
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef mschol het volgende:

[..]

Downloaden FTW *O*
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Toon wat dicipline of gooi gewoon je router uit het raam :D Je zal jezelf vandaag dankbaar zijn en er morgen als een stekker van balen.
Ik ben niet de enige in dit huis, denk dat m'n huisgenoten er vandaag al van zullen balen :P
En vandaag ga ik terug naar huis, dus morgen baal ik in elk geval nog niet dan :D
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:40:38 #89
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91308065
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:36 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Downloaden FTW *O*

[..]

Ik ben niet de enige in dit huis, denk dat m'n huisgenoten er vandaag al van zullen balen :P
En vandaag ga ik terug naar huis, dus morgen baal ik in elk geval nog niet dan :D
Gewoon niets van die anderen aantrekken, als ook zij moeten leren moeten ze je maar dankbaar zijn!
En anders je kabel doormidden knippen :P En pas morgen een nieuwe kopen
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:07:54 #90
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_91309159
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef mschol het volgende:
Ik download altijd, thank you very much :{w

Bedankt voor de steun :D Het moet echt aan mijn pc liggen, want heb net een ethernetkabel vanuit de modem aan deze laptop gehangen en hij geeft netjes een verbinding weer. Ik ben niet zo goed met computers, zou het iets simpels kunnen zijn als een netwerkkaart die los zit ofzo?
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_91309238
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:40 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Gewoon niets van die anderen aantrekken, als ook zij moeten leren moeten ze je maar dankbaar zijn!
En anders je kabel doormidden knippen :P En pas morgen een nieuwe kopen
M'n huisgenoten houden wel van 'n potje FIFA 11 online tussendoor, dus dat zullen ze me niet in dank afnemen ;)
En alles draadloos hier, maar bedankt voor de tip in elk geval :P
pi_91309274
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:07 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Bedankt voor de steun :D Het moet echt aan mijn pc liggen, want heb net een ethernetkabel vanuit de modem aan deze laptop gehangen en hij geeft netjes een verbinding weer. Ik ben niet zo goed met computers, zou het iets simpels kunnen zijn als een netwerkkaart die los zit ofzo?
Start je laptop opnieuw op? Start de modem opnieuw op? Probeer een ander kabeltje, misschien ligt het daar aan?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:15:31 #93
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91309490
quote:

[..]

reset het hele internet systeem inclusief je eigen PC. Dit lost het vaak in 90% van de gevallen op. De andere 10% zijn inderdaad dingen als falende hardware, kabelbreuk etc.

Overigens is ook mogelijk dat jou windows heeft besloten je DNS gegevens en je IP gegevens teveranderen. Daar heeft mijn laptop nogal een handje van. Dan zegt ie dus wel dat er netwerk is maar mag ik niet op internet. En moet ik weer al die nummers gaan invullen (of automatisch moet bij jou werken)

Ik ben er zelf ook niet handig mee, maar ik ken mensen die het wel kunnen dus je pikt wel iets op :D
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:29:07 #94
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_91310071
Ik ga zo ff alles proberen te resetten ja. Het ligt niet aan de kabel of aan de modem, want deze laptop doet het op allebei, in alle combinaties die mogelijk zijn (net getest). Wat ik net wel zag is dat er helemaal géén verbindinen staan in de map "netwerkverbindingen" van windows. Zelfs niet dat er een netwerkverbinding ontbreekt omdat er geen LAN-kabel is aangesloten. Denk dat het dan toch een hardware probleem moet zijn... (quasi-educated guess :P)

Iig bedankt voor de steun en de suggesties tot nu toe!
ANIMEES.
- Scamp
pi_91310142
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:29 schreef .Cake. het volgende:
Ik ga zo ff alles proberen te resetten ja. Het ligt niet aan de kabel of aan de modem, want deze laptop doet het op allebei, in alle combinaties die mogelijk zijn (net getest). Wat ik net wel zag is dat er helemaal géén verbindinen staan in de map "netwerkverbindingen" van windows. Zelfs niet dat er een netwerkverbinding ontbreekt omdat er geen LAN-kabel is aangesloten. Denk dat het dan toch een hardware probleem moet zijn... (quasi-educated guess :P)

Iig bedankt voor de steun en de suggesties tot nu toe!
geen idee of je XP hebt, maar:
http://support.microsoft.com/kb/825826
pi_91310196
quote:

[..]

dat kon ik niet uit je post opmaken...

quote:
de kans dat je wlan kaartje los zit is errug klein, die dingen zitten zo gemonteerd dat je het er schuin en met enige druk uit moet trekken/duwen..
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:28:50 #97
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_91312936
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef mschol het volgende:
geen idee of je XP hebt, maar:
http://support.microsoft.com/kb/825826
Ja, heb XP, op een pentium 4.2 processor :o Ben nog redelijk uit de tijd wat pc's betreft enzo ;) Ligt eigenlijk meer aan een gebrek aan geldstromen, met name mijn kant op.
Maar bedankt voor de link, zal eens kijken of het helpt!

Echt, als ik weer een degelijke baan heb ga ik als eerste een goeie, nieuwe laptop kopen. Kan ik ook al die HD bekijken :D
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:55:42 #98
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_91317075
IK HEB HET OPGELOST!! _O_

Phew, ik begon het al warm te krijgen! ;) Kan ik gelukkig vandaag nog Fractale checken! *O*
ANIMEES.
- Scamp
pi_91318529
Ik vond de muziek in fractale een beetje rommeling. Niet ondersteunend aan de scenes, maar meer ooooy ik ben er ook nog achtig.
pi_91323585
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef .Cake. het volgende:
IK HEB HET OPGELOST!! _O_

Phew, ik begon het al warm te krijgen! ;) Kan ik gelukkig vandaag nog Fractale checken! *O*
hoe heb je et opgelost? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')