Deze is beter dan zijn vorigequote:
biertje dan maar ?quote:
Nee hoor, volledig nuchter nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
't is ook altijd hetzelfde met jou.
Een van de beste series ooitquote:
Ik dacht eerst van wat moet dit worden maar uiteindelijk is het gewoon een mooie seriequote:
DIT!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:30 schreef mschol het volgende:
iemand kan niet linken naar nieuwe topic's
als jij 't zegtquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:38 schreef Bubblezzz het volgende:
solo, duo, trio, kwartet, quintet, sextet, septet, octet, nonet
Oh ikke! Ikke! Mag ik de gene zijn die niet kan linken naar nieuwe topics?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:30 schreef mschol het volgende:
iemand kan niet linken naar nieuwe topic's
quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:56 schreef Frag_adder het volgende:
Je auto sleutels kwijt zijn wanneer je reserve sleutels 85 km verder liggen is nooit grappig...
oplossing: OVquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:56 schreef Frag_adder het volgende:
Quing denkt, ik heb wat posts in te halen na het eind van de vorige gemist te hebben?
Je auto sleutels kwijt zijn wanneer je reserve sleutels 85 km verder liggen is nooit grappig...
OV is heel leuk wanneer je in de stad woont. Als ik op en neer moet reizen met OV dan ben ik, even tellen 4 en een half uur onderweg. Maar mijn sleutel wordt gebrachtquote:
je woont ergens in groningen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
OV is heel leuk wanneer je in de stad woont. Als ik op en neer moet reizen met OV dan ben ik, even tellen 4 en een half uur onderweg. Maar mijn sleutel wordt gebracht
Toch maar verhuizen dan
Nee, maar ik woon in een dorp nu (kaatsheuvel) en mijn ouders in nog een onbekender dorp (nederweert) verbinding is ruk en ik HAAAT de bus. Wat een kutuitvinding is dat. Ik wil een treinstation naast mijn huisquote:
privetrein, dat is op zich wel aantrekkelijk, dan wil ik een zijspoor voor randstadrail 3 en m'n eigen voertuigquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee, maar ik woon in een dorp nu (kaatsheuvel) en mijn ouders in nog een onbekender dorp (nederweert) verbinding is ruk en ik HAAAT de bus. Wat een kutuitvinding is dat. Ik wil een treinstation naast mijn huis
wel zo een mooie stoomtrein he, met eigen stokers en een machinist, zodat iedereen door de stad je duidelijk ziet en hoort rijdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
privetrein, dat is op zich wel aantrekkelijk, dan wil ik een zijspoor voor randstadrail 3 en m'n eigen voertuig
Leuk liedje in de OPquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:39 schreef .Cake. het volgende:
Level E is best grappig, beetje Arakawa-achtige humor, best goed!
OP klinkt ook lekker:
Serie die ik ga volgen, zeker weten!
EDIT: ow, zie net pas dat het beeld in deze clip om de een of andere reden gespiegeld is. Anyway, maakt ook niet zoveel uit denk ik
Omdat je toch niets beters te doen hebt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:53 schreef wdn het volgende:
Level E was best aardig ja
Dragon Crisis was mindermaar die volg ik ook maar.
Quota. Quota, Ik heb voor 10x1 uur kijkplezier per week nodig. Ik heb nog 10 eps van Breaking Bad te gaan dus dat vult mijn kijkplezier nog even maar dan is die ook gezien....quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Omdat je toch niets beters te doen hebt?
Hoezo niet? alsof jij schaamte kentquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef wdn het volgende:
Kampferweer een anime die ik niet in de trein kan kijken
Wandering Son eps 1 720p (:+) is uit.
Ik niet.Anderen welquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoezo niet? alsof jij schaamte kent
Lijkt me juist kei handig. Zo een serie op zetten en je zit altijd alleen op de 2zits in de treinquote:
Baasquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Wat? Niet in de trein een anime zoals Kampfer kijken, waarom hide jij je powerlevel?! KIJKEN MAN!
Ik loop ook gewoon over straat met men anime jas, en als ik een dakimakura had, liep ik er ook wel wat rondjes buiten mee, don't care
Gewoon doen
Ik laat me nergens door tegenhouden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Wat? Niet in de trein een anime zoals Kampfer kijken, waarom hide jij je powerlevel?! KIJKEN MAN!
Ik loop ook gewoon over straat met men anime jas, en als ik een dakimakura had, liep ik er ook wel wat rondjes buiten mee, don't care
Gewoon doen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Gewoon doen
Nou leg hem eens uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik laat me nergens door tegenhouden.
maar Frag mistte de ironie in mijn post
Stomme Rosequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef SleepSub het volgende:
@Qunix: Ahw, was Rose te schattig voor je HDD?
Kampfer en andere series zoals Kampfer zijn niet mijn bakkie koffie en ik reis bijna niet met de trein.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Wat? Niet in de trein een anime zoals Kampfer kijken,
Omdat appelboom! Ik ga ook geen kleren met schaakmotieven dragen omdat ik toevallig zo nu en dan van een potje schaak hou. Datzelfde geldt ook voor animé, maar manga lezen in de metro daar sta ik wel niet boven.quote:waarom hide jij je powerlevel?!
quote:KIJKEN MAN!
...quote:Ik loop ook gewoon over straat met men anime jas, en als ik een dakimakura had, liep ik er ook wel wat rondjes buiten mee, don't care
quote:Gewoon doen
Ik kijk echt alles in de trein wat ik normaal ook kijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou leg hem eens uit![]()
als je trouwens de verwijzing naar de gene die mee keek, dan snapte ik hem hoor
kampfer S2quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef torn_Machina het volgende:
Anime voor het komende voorjaar.![]()
[ afbeelding ]
Heb 'm ook aangeraden gekregen van m'n huisgenoot! Zal 'm binnenkort maar eens gaan kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Quota. Quota, Ik heb voor 10x1 uur kijkplezier per week nodig. Ik heb nog 10 eps van Breaking Bad te gaan dus dat vult mijn kijkplezier nog even maar dan is die ook gezien....
Oh en ik kan iedereen Breaking Bad aanradenGeweldige serie.
Winter 2011 afbeelding is voor dit moment wat uitkomt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:20 schreef Yi-Long het volgende:
Wandering Son zojuist even trailer van bekeken op youtube, en ziet er schitterend uit,dus ben ik meteen aan het binnenhalen.
Op pagina 1 staat een mooi overzicht van nieuwe series die in maart/april uitkomen, maar momenteel komen toch ook een aantal nieuwe series uit!?!? Is daar geen overzicht van!?
Thanksquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Winter 2011 afbeelding is voor dit moment wat uitkomt.
maar, maar, het was zo heerlijk foutquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:35 schreef outcast_within het volgende:
oh god nee. Kampfer s2?
Niet dat het een tragische serie was, maar dat het een vervolg krijgt sta ik wel van te kijken.
Moet je meer berrichten op een pagina instellen, bij mij zitten we pas op pagina 2quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:11 schreef Xaryna het volgende:
4 pagina's alweer
Jullie gaan zo hard :x
Je krijgt dan nog 1 reactie op pagina 7quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef Xaryna het volgende:
Dit leest fijner! Plus ik ben dit gewend en raak zo niet van slag als het ineens vol zit op de 6e pagina.
Same herequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je krijgt dan nog 1 reactie op pagina 7. Maar ja tis maar wat je gewend bent.
Ik moet nog zoveel series kijken
Ik wou dat mijn internet het niet deed, dan kon ik fatsoenlijk studeren zonder steeds afgeleid te wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef .Cake. het volgende:
Gvd, om de één of andere magische reden doet internet het niet meer op mijn pc benedenVrij cruciaal, want op deze laptop van mijn huisgenoot kan ik niet echt anime kijken, want die is zo mogelijk nog slechter dan mijn eigen pc.
Steun mij!
daarom moet je ook downloaden en niet streamen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef .Cake. het volgende:
Gvd, om de één of andere magische reden doet internet het niet meer op mijn pc benedenVrij cruciaal, want op deze laptop van mijn huisgenoot kan ik niet echt anime kijken, want die is zo mogelijk nog slechter dan mijn eigen pc.
Steun mij!
Toon wat dicipline of gooi gewoon je router uit het raamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn internet het niet deed, dan kon ik fatsoenlijk studeren zonder steeds afgeleid te worden
En daarnaast was het ook stom om 100 chapters van Bakuman te downloaden
Sterkte kerel! en als hij het boven wel doet en beneden niet moet er dus een duidelijk probleem zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef .Cake. het volgende:
Steun mij!
Downloaden FTWquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom moet je ook downloaden en niet streamen...
Ik ben niet de enige in dit huis, denk dat m'n huisgenoten er vandaag al van zullen balenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Toon wat dicipline of gooi gewoon je router uit het raamJe zal jezelf vandaag dankbaar zijn en er morgen als een stekker van balen.
Gewoon niets van die anderen aantrekken, als ook zij moeten leren moeten ze je maar dankbaar zijn!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Downloaden FTW
[..]
Ik ben niet de enige in dit huis, denk dat m'n huisgenoten er vandaag al van zullen balen
En vandaag ga ik terug naar huis, dus morgen baal ik in elk geval nog niet dan
Ik download altijd, thank you very muchquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef mschol het volgende:
daarom moet je ook downloaden en niet streamen...
M'n huisgenoten houden wel van 'n potje FIFA 11 online tussendoor, dus dat zullen ze me niet in dank afnemenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gewoon niets van die anderen aantrekken, als ook zij moeten leren moeten ze je maar dankbaar zijn!
En anders je kabel doormidden knippenEn pas morgen een nieuwe kopen
Start je laptop opnieuw op? Start de modem opnieuw op? Probeer een ander kabeltje, misschien ligt het daar aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik download altijd, thank you very much![]()
Bedankt voor de steunHet moet echt aan mijn pc liggen, want heb net een ethernetkabel vanuit de modem aan deze laptop gehangen en hij geeft netjes een verbinding weer. Ik ben niet zo goed met computers, zou het iets simpels kunnen zijn als een netwerkkaart die los zit ofzo?
reset het hele internet systeem inclusief je eigen PC. Dit lost het vaak in 90% van de gevallen op. De andere 10% zijn inderdaad dingen als falende hardware, kabelbreuk etc.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bedankt voor de steunHet moet echt aan mijn pc liggen, want heb net een ethernetkabel vanuit de modem aan deze laptop gehangen en hij geeft netjes een verbinding weer. Ik ben niet zo goed met computers, zou het iets simpels kunnen zijn als een netwerkkaart die los zit ofzo?
geen idee of je XP hebt, maar:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:29 schreef .Cake. het volgende:
Ik ga zo ff alles proberen te resetten ja. Het ligt niet aan de kabel of aan de modem, want deze laptop doet het op allebei, in alle combinaties die mogelijk zijn (net getest). Wat ik net wel zag is dat er helemaal géén verbindinen staan in de map "netwerkverbindingen" van windows. Zelfs niet dat er een netwerkverbinding ontbreekt omdat er geen LAN-kabel is aangesloten. Denk dat het dan toch een hardware probleem moet zijn... (quasi-educated guess)
Iig bedankt voor de steun en de suggesties tot nu toe!
dat kon ik niet uit je post opmaken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
de kans dat je wlan kaartje los zit is errug klein, die dingen zitten zo gemonteerd dat je het er schuin en met enige druk uit moet trekken/duwen..quote:Bedankt voor de steunHet moet echt aan mijn pc liggen, want heb net een ethernetkabel vanuit de modem aan deze laptop gehangen en hij geeft netjes een verbinding weer. Ik ben niet zo goed met computers, zou het iets simpels kunnen zijn als een netwerkkaart die los zit ofzo?
Ja, heb XP, op een pentium 4.2 processorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef mschol het volgende:
geen idee of je XP hebt, maar:
http://support.microsoft.com/kb/825826
hoe heb je et opgelost?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef .Cake. het volgende:
IK HEB HET OPGELOST!!![]()
Phew, ik begon het al warm te krijgen!Kan ik gelukkig vandaag nog Fractale checken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |