quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:56 schreef Frag_adder het volgende:
Je auto sleutels kwijt zijn wanneer je reserve sleutels 85 km verder liggen is nooit grappig...
oplossing: OVquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:56 schreef Frag_adder het volgende:
Quing denkt, ik heb wat posts in te halen na het eind van de vorige gemist te hebben?
Je auto sleutels kwijt zijn wanneer je reserve sleutels 85 km verder liggen is nooit grappig...
OV is heel leuk wanneer je in de stad woont. Als ik op en neer moet reizen met OV dan ben ik, even tellen 4 en een half uur onderweg. Maar mijn sleutel wordt gebrachtquote:
je woont ergens in groningen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
OV is heel leuk wanneer je in de stad woont. Als ik op en neer moet reizen met OV dan ben ik, even tellen 4 en een half uur onderweg. Maar mijn sleutel wordt gebracht
Toch maar verhuizen dan
Nee, maar ik woon in een dorp nu (kaatsheuvel) en mijn ouders in nog een onbekender dorp (nederweert) verbinding is ruk en ik HAAAT de bus. Wat een kutuitvinding is dat. Ik wil een treinstation naast mijn huisquote:
privetrein, dat is op zich wel aantrekkelijk, dan wil ik een zijspoor voor randstadrail 3 en m'n eigen voertuigquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee, maar ik woon in een dorp nu (kaatsheuvel) en mijn ouders in nog een onbekender dorp (nederweert) verbinding is ruk en ik HAAAT de bus. Wat een kutuitvinding is dat. Ik wil een treinstation naast mijn huis
wel zo een mooie stoomtrein he, met eigen stokers en een machinist, zodat iedereen door de stad je duidelijk ziet en hoort rijdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
privetrein, dat is op zich wel aantrekkelijk, dan wil ik een zijspoor voor randstadrail 3 en m'n eigen voertuig
Leuk liedje in de OPquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:39 schreef .Cake. het volgende:
Level E is best grappig, beetje Arakawa-achtige humor, best goed!
OP klinkt ook lekker:
Serie die ik ga volgen, zeker weten!
EDIT: ow, zie net pas dat het beeld in deze clip om de een of andere reden gespiegeld is. Anyway, maakt ook niet zoveel uit denk ik
Omdat je toch niets beters te doen hebt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:53 schreef wdn het volgende:
Level E was best aardig ja
Dragon Crisis was mindermaar die volg ik ook maar.
Quota. Quota, Ik heb voor 10x1 uur kijkplezier per week nodig. Ik heb nog 10 eps van Breaking Bad te gaan dus dat vult mijn kijkplezier nog even maar dan is die ook gezien....quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Omdat je toch niets beters te doen hebt?
Hoezo niet? alsof jij schaamte kentquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef wdn het volgende:
Kampferweer een anime die ik niet in de trein kan kijken
Wandering Son eps 1 720p (:+) is uit.
Ik niet.Anderen welquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoezo niet? alsof jij schaamte kent
Lijkt me juist kei handig. Zo een serie op zetten en je zit altijd alleen op de 2zits in de treinquote:
Baasquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Wat? Niet in de trein een anime zoals Kampfer kijken, waarom hide jij je powerlevel?! KIJKEN MAN!
Ik loop ook gewoon over straat met men anime jas, en als ik een dakimakura had, liep ik er ook wel wat rondjes buiten mee, don't care
Gewoon doen
Ik laat me nergens door tegenhouden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Wat? Niet in de trein een anime zoals Kampfer kijken, waarom hide jij je powerlevel?! KIJKEN MAN!
Ik loop ook gewoon over straat met men anime jas, en als ik een dakimakura had, liep ik er ook wel wat rondjes buiten mee, don't care
Gewoon doen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Gewoon doen
Nou leg hem eens uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik laat me nergens door tegenhouden.
maar Frag mistte de ironie in mijn post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |