Hoezo niet? alsof jij schaamte kentquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef wdn het volgende:
Kampferweer een anime die ik niet in de trein kan kijken
Wandering Son eps 1 720p (:+) is uit.
Ik niet.Anderen welquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoezo niet? alsof jij schaamte kent
Lijkt me juist kei handig. Zo een serie op zetten en je zit altijd alleen op de 2zits in de treinquote:
Baasquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Wat? Niet in de trein een anime zoals Kampfer kijken, waarom hide jij je powerlevel?! KIJKEN MAN!
Ik loop ook gewoon over straat met men anime jas, en als ik een dakimakura had, liep ik er ook wel wat rondjes buiten mee, don't care
Gewoon doen
Ik laat me nergens door tegenhouden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Wat? Niet in de trein een anime zoals Kampfer kijken, waarom hide jij je powerlevel?! KIJKEN MAN!
Ik loop ook gewoon over straat met men anime jas, en als ik een dakimakura had, liep ik er ook wel wat rondjes buiten mee, don't care
Gewoon doen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Gewoon doen
Nou leg hem eens uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik laat me nergens door tegenhouden.
maar Frag mistte de ironie in mijn post
Stomme Rosequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef SleepSub het volgende:
@Qunix: Ahw, was Rose te schattig voor je HDD?
Kampfer en andere series zoals Kampfer zijn niet mijn bakkie koffie en ik reis bijna niet met de trein.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef SleepSub het volgende:
Wat? Niet in de trein een anime zoals Kampfer kijken,
Omdat appelboom! Ik ga ook geen kleren met schaakmotieven dragen omdat ik toevallig zo nu en dan van een potje schaak hou. Datzelfde geldt ook voor animé, maar manga lezen in de metro daar sta ik wel niet boven.quote:waarom hide jij je powerlevel?!
quote:KIJKEN MAN!
...quote:Ik loop ook gewoon over straat met men anime jas, en als ik een dakimakura had, liep ik er ook wel wat rondjes buiten mee, don't care
quote:Gewoon doen
Ik kijk echt alles in de trein wat ik normaal ook kijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou leg hem eens uit![]()
als je trouwens de verwijzing naar de gene die mee keek, dan snapte ik hem hoor
kampfer S2quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef torn_Machina het volgende:
Anime voor het komende voorjaar.![]()
[ afbeelding ]
Heb 'm ook aangeraden gekregen van m'n huisgenoot! Zal 'm binnenkort maar eens gaan kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Quota. Quota, Ik heb voor 10x1 uur kijkplezier per week nodig. Ik heb nog 10 eps van Breaking Bad te gaan dus dat vult mijn kijkplezier nog even maar dan is die ook gezien....
Oh en ik kan iedereen Breaking Bad aanradenGeweldige serie.
Winter 2011 afbeelding is voor dit moment wat uitkomt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:20 schreef Yi-Long het volgende:
Wandering Son zojuist even trailer van bekeken op youtube, en ziet er schitterend uit,dus ben ik meteen aan het binnenhalen.
Op pagina 1 staat een mooi overzicht van nieuwe series die in maart/april uitkomen, maar momenteel komen toch ook een aantal nieuwe series uit!?!? Is daar geen overzicht van!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |