Nee hoorquote:
Ik heb alleen nog maar 2 van gosick gezien ja, maar die had echt een top sfeerquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoor
De fillers van Naruto en Bleach beginnen me de keel uit te komen
En buiten gosick vallen de eps 2 me een beetje tegen.
Level E 2 moet ik gelukkig nog zien
Okeej, mooi, dan ga ik weer weg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoor
De fillers van Naruto en Bleach beginnen me de keel uit te komen
En buiten gosick vallen de eps 2 me een beetje tegen.
Level E 2 moet ik gelukkig nog zien
Dan hoeft nu ook weer nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Okeej, mooi, dan ga ik weer weg.
Je mag alleen weg om naar de kroeg te gaan, want dat resulteert in een vol topic!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Okeej, mooi, dan ga ik weer weg.
wie had dat van de vrouwen dan gepost? xarina?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Boeiend, de lapo zal deze keer vast ook weer iets onzinnigs worden als "Waar we Quing nooit meer (terug) zien" of "Vrouwen aan de macht".
Wat zou jij dan als nieuwe TT willen? Ben er achter dat ik niet zo goed ben in lapo'squote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Boeiend, de lapo zal deze keer vast ook weer iets onzinnigs worden als "Waar we Quing nooit meer (terug) zien" of "Vrouwen aan de macht".
Hexje heeft één of twee keer een niet al te beste TT gemaakt, sommige randfiguren hier vonden dat niet kunnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef Frag_adder het volgende:
wie had dat van de vrouwen dan gepost? xarina?zo veel zijn er hier niet!
Die is ook tof....quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:33 schreef Frag_adder het volgende:
Trouwens, al onze nieuwelingen zijn alweer afgehaakt?
Hmmm deze one piece arc is slecht, volgensmij een fillerark![]()
Gaat over iets met een zwevende wereld, rond aflevering 170 - 180
We kijken anime. Dus hebben we over het algemeen genoeg tijd om dat soort dingen te onthoudenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef Frag_adder het volgende:
Damn jullie hebben een goed geheugen
Geen fillers, Enel komt ook nog heel lang voor op de covers van de manga wanneer de arc is afgelopen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:33 schreef Frag_adder het volgende:
Trouwens, al onze nieuwelingen zijn alweer afgehaakt?
Hmmm deze one piece arc is slecht, volgensmij een fillerark![]()
Gaat over iets met een zwevende wereld, rond aflevering 170 - 180
wow, het voelt alleen een beetje als een loze arc mara dan zal het welquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Geen fillers, Enel komt ook nog heel lang voor op de covers van de manga wanneer de arc is afgelopen.
Naja, ik kijk toch geen anime meer op dit moment, dus ik SC ook vooral.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je mag alleen weg om naar de kroeg te gaan, want dat resulteert in een vol topic!
Er is nog helemaal geen aanspraak gemaakt op de lapo
129quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef .Cake. het volgende:
Volgens BNN heb ik een IQ van 127Anime kijken is dus niet slecht voor je!
quote:
Hahahaaquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
![]()
Zullen we evil scientists worden en de wereld overnemen?
Koel! En ook nog eens die van Arakawa zie ik!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:05 schreef Qunix het volgende:
[Nipponsei] K-ON!! Official Band Yarouyo!! ~Let's MUSIC!! 3~
Gepost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |