abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91360075
GLAZENWASSER!
pi_91361028
Is er een serie die ik echt moet volgen dit seizoen?
En graag met een stuk minder ecchi dan bij HotD
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zaterdag 15 januari 2011 @ 13:09:47 #128
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91362778
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 02:40 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Net als de Pixarfilms is Cat Shit One met de computer geanimeerd. Het is echt episch . . . konijntjes (lees: Amerikaanse soldaten) die kamelen (lees: Iraakse soldaten of Taliban strijders of wat ze ook mogen voorstellen) afschieten.

[..]
Vannacht even snel bekeken en ziet er idd heel tof uit. Jammer dat er nog maar 1 episode is, terwijl er op wiki staat dat er al wel een hele serie uit is, maar die kan ik nergens op BT vinden... (ook niet onder de japanse naam...)

quote:
Ik vond het een van de betere series van 2010.
Zojuist even snel bekeken hoe het eruit ziet, en ziet er op zich wel goed uit, alleen zijn de characters nogal lelijk getekend...
Lijkt soms wel een franse/europese tekenfilm qua tekenstijl van de hoofdpersonen...
[/quote]
pi_91368703
Arakawa under the bridge eindelijk kunnen kijken... ik had eerst een italiaanse..toen chinese subs en toen eindelijk engelse... die af en toe een steekje loslaat, maar godsamme wat een absurde humoristische anime
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:13:19 #130
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_91372337
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef Ascendancy het volgende:
Ja.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_91375513
Cat Shit One ben ik dus mooi even aan t binnenhalen na het bekijken van de trailer. :)
pi_91379762
Ik heb alle chapters van de manga van Bakuman gelezen die ik kon lezen :D
ERG leuk *O*
pi_91380745
quote:
Niet echt, echt, maar Fractale's eerste aflevering was wel leuk. Het had wat weg van Summer Wars.
En Level E heeft Arakawa Under the Bridge achtige humor... Vooralsnog zijn dat mijn twee favorieten.
quote:
]
Freezing.heeft wel een HotD gevoel; veel bloed en onrealistisch grote memmen...
Gewoon omdat ik weet dat je dat soort dingen stiekem graag kijkt. ;)
“An interesting thing is a good thing.”
pi_91383051
hmmm zojuist klaar met de serie die ik zat te kijken tijdje terug...

ik sta open voor nieuwe suggestie's (wel serie's die klaar zijn, en ze mogen wat ouder zijn) :)
pi_91383094
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik heb na de eerste aflevering gedropt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 01:20 schreef outcast_within het volgende:
infinite stratos is mecha, harem. Ep 2 heeft een hoop generic tsundere, geen echi zoals in ep 1 (damn you baiting boobies), en een powerup halvewege een gevecht.

Het gevecht ziet er trouwens goed uit.

Al met al een serie die niet briljant is, maar amuserend genoeg.
oke
  zaterdag 15 januari 2011 @ 23:53:39 #136
78498 classpc
I don't like change
pi_91391046
Ik had een film gedownload waarvan ik erg onder de indruk was van de graphics. Ik had hem nog maar een klein stukje gekeken om hem op een avond verder te kijken.

Alleen voordat het zover kwam hield de HDD waar die op stond ermee op. }:|
En nu heb ik geen idee meer welke film het was. Ik had hem gewoon "at random" gekozen bij AniDB.

Misschien dat iemand hier me kan helpen? Zoals ik hierboven al schrijf heb ik nog maar weinig van de film gezien, dus het wordt (erg) lastig.
Het begint ongeveer bij het zien van soort van een plattelands gemeenschap. De mensen worden aangevallen door één of andere bende. De reden ervan is me even ontgaan. Een meisje ziet hoe één voor één haar familie (voornamelijk vrouwen) wordt vermoord. Op het moment dat zij aan de beurt is wordt die bende aan kant gemaakt door een samurai gozer.
Daarna begint het meisje met het opruimen en begraven van de lichamen, waarbij die samurai gozer haar helpt.
Daarna vertrekt die samurai gozer, ik weet niet zeker of het meisje met hem mee gaat. Volgens mij wel, want ze heeft daar geen familie/vrienden meer.

Dit was zo'n beetje wat ik concreet van het begin van de film kan zeggen. Ondanks dat ik de kans vrij klein acht, hoop ik toch dat er iemand is die me aan een naam kan helpen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_91392031
kijk eens tussen deze resultaten:
klik
zoek instellingen:
setting->time->past-> include @ any weight
element->action->swordplay-> include @ any weight

alleen gezocht op films, alle synoniemen verborgen om het overzichtelijk te houden...

succes :)
pi_91394128
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef classpc het volgende:
Ik had een film gedownload waarvan ik erg onder de indruk was van de graphics. Ik had hem nog maar een klein stukje gekeken om hem op een avond verder te kijken.

Alleen voordat het zover kwam hield de HDD waar die op stond ermee op. }:|
En nu heb ik geen idee meer welke film het was. Ik had hem gewoon "at random" gekozen bij AniDB.

Misschien dat iemand hier me kan helpen? Zoals ik hierboven al schrijf heb ik nog maar weinig van de film gezien, dus het wordt (erg) lastig.
Het begint ongeveer bij het zien van soort van een plattelands gemeenschap. De mensen worden aangevallen door één of andere bende. De reden ervan is me even ontgaan. Een meisje ziet hoe één voor één haar familie (voornamelijk vrouwen) wordt vermoord. Op het moment dat zij aan de beurt is wordt die bende aan kant gemaakt door een samurai gozer.
Daarna begint het meisje met het opruimen en begraven van de lichamen, waarbij die samurai gozer haar helpt.
Daarna vertrekt die samurai gozer, ik weet niet zeker of het meisje met hem mee gaat. Volgens mij wel, want ze heeft daar geen familie/vrienden meer.

Dit was zo'n beetje wat ik concreet van het begin van de film kan zeggen. Ondanks dat ik de kans vrij klein acht, hoop ik toch dat er iemand is die me aan een naam kan helpen.
Klink als Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen.
Alleen is het geen meisje, maar lijkt er wel op :')
pi_91397979
quote:
5s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef kristyle het volgende:

[..]

Klink als Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen.
Alleen is het geen meisje, maar lijkt er wel op :')
klinkt niet alleen als , dat is hem gewoon :P
en indd kenshin is een kerel.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_91399097
Samurai X :) die wil ik ook nog een keer zien.

Cat Shit One is trouwens heel epic, kan niet wachten op de rest van de serie. :P
pi_91406910
Wooow! One Piece _O_
  zondag 16 januari 2011 @ 13:49:33 #142
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_91408121
quote:
Wat Repelsteeltju zei. Level E heeft idd soort Arakawa achtige humor, dus als je dat leuk vond dan kan je deze ook heel goed kijken. En Fractale wordt denk ik ook wel gaaf. Heb zelf Summer Wars nog niet gezien, dus weet niet of het daar op lijkt, maar de stijl deed mij persoonlijk aan de stijl van studio Ghibli denken, dus dan weet je het wel ;)

Verder misschien ook Kore ha Zombie desu ka?, géén HotD, wel veel humor. Het wordt niet de beste serie ooit, maar ik heb tot nu toe flink om de eerste episode kunnen lachen ^O^

Tenslotte denk ik dat je Gosick ook wel kan kijken. Beetje een Occult Academy feel krijg ik van die anime (het zijn beide geloof ik ook originele anime's). Weet alleen niet of jij die ook leuk vond of niet, dus t is aan jou ;)

Deathnote is nog steeds erg gaaf trouwens!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_91408227
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:21 schreef Qunix het volgende:
Wooow! One Piece _O_
damn als ik dit lees, baal ik er altijd van dat mijn anime avond op donderdag ;(
( dan kijk ik elke wekelijke eps van series die ik volg en nog steeds runnen )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_91411812
Kore wa Zombie desu ka :') Wel leuk om te volgen...

Level E opening heeft mooi artwork! Verder een toffe serie :Y

Fractale drop ik...
  zondag 16 januari 2011 @ 16:33:37 #145
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_91416427
Weet iemand of er nog nieuwe afleveringen van Densetsu no Yuusha no Densetsu komt?
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  zondag 16 januari 2011 @ 16:37:36 #146
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91416608
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:33 schreef RianaLuna het volgende:
Weet iemand of er nog nieuwe afleveringen van Densetsu no Yuusha no Densetsu komt?
Duurde even voor ik door had over welke anime je het had :P 'The legend of legendary heroes'
De anime liep van 1 - 25, er is nog geen 2e seizoen aangekondigd. Dus nee, er komen nog geen nieuwe afleveringen :) sorry ik baal er zelf ook van
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zondag 16 januari 2011 @ 16:52:31 #147
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_91417235
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:37 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Duurde even voor ik door had over welke anime je het had :P 'The legend of legendary heroes'
De anime liep van 1 - 25, er is nog geen 2e seizoen aangekondigd. Dus nee, er komen nog geen nieuwe afleveringen :) sorry ik baal er zelf ook van
Moet ik ook nog afkijken. Ben noodgedwongen bij aflevering 15 gestopt. Ben wel benieuwd hoe het afloopt.

Net King of Thorn gezien, koele film, hoewel af en toe iets te verwarrend i.v.m. overgang van scènes etc.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  zondag 16 januari 2011 @ 18:32:57 #148
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91421892
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:52 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Moet ik ook nog afkijken. Ben noodgedwongen bij aflevering 15 gestopt. Ben wel benieuwd hoe het afloopt.

Net King of Thorn gezien, koele film, hoewel af en toe iets te verwarrend i.v.m. overgang van scènes etc.
Het begin van die film was briljant, het einde had wat beter gekund. Maar die sfeer met dat kasteel O+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_91421985
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het begin van die film was briljant, het einde had wat beter gekund. Maar die sfeer met dat kasteel O+
Dat dus.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:32:30 #150
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_91424631
Ze moeten met Bleach eens kappen met die Fillers.. ;(
Always live your life with full happiness and laughter ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')