Vannacht even snel bekeken en ziet er idd heel tof uit. Jammer dat er nog maar 1 episode is, terwijl er op wiki staat dat er al wel een hele serie uit is, maar die kan ik nergens op BT vinden... (ook niet onder de japanse naam...)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Net als de Pixarfilms is Cat Shit One met de computer geanimeerd. Het is echt episch . . . konijntjes (lees: Amerikaanse soldaten) die kamelen (lees: Iraakse soldaten of Taliban strijders of wat ze ook mogen voorstellen) afschieten.
[..]
Zojuist even snel bekeken hoe het eruit ziet, en ziet er op zich wel goed uit, alleen zijn de characters nogal lelijk getekend...quote:Ik vond het een van de betere series van 2010.
Ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef Ascendancy het volgende:
Is er een serie die ik echt moet volgen dit seizoen?
En graag met een stuk minder ecchi dan bij HotD
Niet echt, echt, maar Fractale's eerste aflevering was wel leuk. Het had wat weg van Summer Wars.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef Ascendancy het volgende:
Freezing.heeft wel een HotD gevoel; veel bloed en onrealistisch grote memmen...quote:]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb na de eerste aflevering gedropt.
okequote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:20 schreef outcast_within het volgende:
infinite stratos is mecha, harem. Ep 2 heeft een hoop generic tsundere, geen echi zoals in ep 1 (damn you baiting boobies), en een powerup halvewege een gevecht.
Het gevecht ziet er trouwens goed uit.
Al met al een serie die niet briljant is, maar amuserend genoeg.
Klink als Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef classpc het volgende:
Ik had een film gedownload waarvan ik erg onder de indruk was van de graphics. Ik had hem nog maar een klein stukje gekeken om hem op een avond verder te kijken.
Alleen voordat het zover kwam hield de HDD waar die op stond ermee op.
En nu heb ik geen idee meer welke film het was. Ik had hem gewoon "at random" gekozen bij AniDB.
Misschien dat iemand hier me kan helpen? Zoals ik hierboven al schrijf heb ik nog maar weinig van de film gezien, dus het wordt (erg) lastig.
Het begint ongeveer bij het zien van soort van een plattelands gemeenschap. De mensen worden aangevallen door één of andere bende. De reden ervan is me even ontgaan. Een meisje ziet hoe één voor één haar familie (voornamelijk vrouwen) wordt vermoord. Op het moment dat zij aan de beurt is wordt die bende aan kant gemaakt door een samurai gozer.
Daarna begint het meisje met het opruimen en begraven van de lichamen, waarbij die samurai gozer haar helpt.
Daarna vertrekt die samurai gozer, ik weet niet zeker of het meisje met hem mee gaat. Volgens mij wel, want ze heeft daar geen familie/vrienden meer.
Dit was zo'n beetje wat ik concreet van het begin van de film kan zeggen. Ondanks dat ik de kans vrij klein acht, hoop ik toch dat er iemand is die me aan een naam kan helpen.
klinkt niet alleen als , dat is hem gewoonquote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef kristyle het volgende:
[..]
Klink als Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen.
Alleen is het geen meisje, maar lijkt er wel op![]()
Wat Repelsteeltju zei. Level E heeft idd soort Arakawa achtige humor, dus als je dat leuk vond dan kan je deze ook heel goed kijken. En Fractale wordt denk ik ook wel gaaf. Heb zelf Summer Wars nog niet gezien, dus weet niet of het daar op lijkt, maar de stijl deed mij persoonlijk aan de stijl van studio Ghibli denken, dus dan weet je het welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef Ascendancy het volgende:
damn als ik dit lees, baal ik er altijd van dat mijn anime avond op donderdagquote:
Duurde even voor ik door had over welke anime je het hadquote:Op zondag 16 januari 2011 16:33 schreef RianaLuna het volgende:
Weet iemand of er nog nieuwe afleveringen van Densetsu no Yuusha no Densetsu komt?
Moet ik ook nog afkijken. Ben noodgedwongen bij aflevering 15 gestopt. Ben wel benieuwd hoe het afloopt.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Duurde even voor ik door had over welke anime je het had'The legend of legendary heroes'
De anime liep van 1 - 25, er is nog geen 2e seizoen aangekondigd. Dus nee, er komen nog geen nieuwe afleveringensorry ik baal er zelf ook van
Het begin van die film was briljant, het einde had wat beter gekund. Maar die sfeer met dat kasteelquote:Op zondag 16 januari 2011 16:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Moet ik ook nog afkijken. Ben noodgedwongen bij aflevering 15 gestopt. Ben wel benieuwd hoe het afloopt.
Net King of Thorn gezien, koele film, hoewel af en toe iets te verwarrend i.v.m. overgang van scènes etc.
Dat dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het begin van die film was briljant, het einde had wat beter gekund. Maar die sfeer met dat kasteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |