Die kijk ik dan ook nietquote:Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef RianaLuna het volgende:
Ze moeten met Bleach eens kappen met die Fillers..
Naruto is nu ook bezig met fillers... Nog 6 weken en dan over...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Die kijk ik dan ook nietwerkt ook. Al zijn de fillers van bleach nog altijd beter dan de 150 filler afleveringen op rij van Naruto.... die heb ik toen ook ergens laten vallen
Zodalijk even nieuwe gosick kijken
Haal hem eraf en zet een andere eropquote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef hexje het volgende:
Mijn notebook is super traag.Volgens mij komt het door mijn nieuwe virusscanner .
12 Kingdomsquote:Op zondag 16 januari 2011 19:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Iemand interesse in Bleach Manga Vol. 1 t/m 28
¤120,- Exclusief Verzendkosten
[ afbeelding ]
daarom installeer ik nooit virusscannersquote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef hexje het volgende:
Mijn notebook is super traag.Volgens mij komt het door mijn nieuwe virusscanner .
bron ?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Naruto is nu ook bezig met fillers... Nog 6 weken en dan over...
Het is dat ik gisterenavond geen toegang had tot internetquote:
Anders waren we 3 topics verder? Tijd voor een smartphone jongen!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is dat ik gisterenavond geen toegang had tot internet
Met touchscreenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Anders waren we 3 topics verder? Tijd voor een smartphone jongen!
of toetsenbord.quote:
Ja, maar met touchscreen wordt het altijd zo'n onoverzichtelijke bende als je hier dronken postquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 04:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
GVD wag dezd jongen zdgt en daaraast wulde ik mn tvp voor ik ging drinken plaatsen om deze genante omstandigheden te voorkomen fus bedankt he. Kut touchscreentelefoon
quote:
Ik heb dat ook altijd als ik dan iemand een berrichtje stuur..... en dan krijg je meestal terug:quote:Op zondag 16 januari 2011 22:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, maar met touchscreen wordt het altijd zo'n onoverzichtelijke bende als je hier dronken post
Een voorbeeld:
[..]
dat kan ik niet lezen =Dquote:Op zondag 16 januari 2011 23:03 schreef SleepSub het volgende:
De fillers van Naruto zijn inderdaad bijna voorbij.
Bron? Zoek is in een paar japanse tijdschriften
http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=501381 zegt anders dat het tot 196 doorgaat met fillers?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:03 schreef SleepSub het volgende:
De fillers van Naruto zijn inderdaad bijna voorbij.
Bron? Zoek is in een paar japanse tijdschriften
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |