Had je maar sneller moeten zijnquote:
Dat kan toch niet door die time-outquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Had je maar sneller moeten zijnspammer dat je bent
Je bedoelt dat je taart moest trakteren! Volgensmij heb ik die nog zelf gemaakt ookquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb al meer dan 1 naamtopic gehad in deze reeks. De laatste was dat ik taart had
Nuchter zijn als excuus, die kan je niet vaak genoeg tegen komenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef Ascendancy het volgende:
Sorry, ik ben nuchter, dan ben ik niet zo snel actief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedden dat er een flinke markt voor is xDquote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die beschrijving van 30-sai no hoken taiiku.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ik was ook al een tijdje aan het wachten op een datum voor die anime.quote:
Bakame had gelijk!quote:
Huh wat?quote:
Hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 07:58 schreef NBT het volgende:
HalloIk kom ff spieken! Ben niet helemaal van anime, maar ben nu bezig met de hele serie naruto! Wel supervet!
Gefeliciteerd ouwe!quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Bakakame het volgende:
Ik denk dat Sekai-ichi Hatsukoi wel wat voor Xaryna is
Dat is nu echt wat voor Xarynaquote:
Oh, dat had ik eve nover het hoofd gezienquote:
Gefeleciteerd! Wat ben jij al oud zegquote:
Wil je soms dat ik Asc-achtige SC ga maken?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:54 schreef Xaryna het volgende:
Dus het is jouw schuld dat het hier zo stil is
Dat lukt pas na een biertje of 8 volgensmijquote:Op donderdag 16 december 2010 11:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wil je soms dat ik Asc-achtige SC ga maken?
Dank jequote:
Dat was dus wel gelukt hierquote:Op donderdag 16 december 2010 11:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat lukt pas na een biertje of 8 volgensmij
En zo begint de verslaving...quote:Op donderdag 16 december 2010 07:58 schreef NBT het volgende:
HalloIk kom ff spieken! Ben niet helemaal van anime, maar ben nu bezig met de hele serie naruto! Wel supervet!
Het begon bij mij met Akira en The Guyver in de jaren 80(90?) en daarna een hele tijd niks.quote:Op donderdag 16 december 2010 07:58 schreef NBT het volgende:
Indien dat een complete nacht is met dingen te doen/kijken kan ik er misschien wel bij zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, hoe zit het nou met die meet? Die van januari, in Amsterdam, tijdens die anime-night?
Mooi, mis ik iig niet veel, heb de serie al gezien dus weet ongeveer wat er gaat gebeuren. Tenzij de film heeeel anders is dan de serie, maar dat verwacht ik niet. Want kan er helaas niet bij zijn deze maandquote:Op donderdag 16 december 2010 15:13 schreef hexje het volgende:
Morgen in de melkweg: Evangelion 2.0: You Can (Not) Advance
JP 2009, 112
Tweede film die is gebaseerd op de mecha-anime-reeks Neon Genesis Evangelion. De paramilitaire organisatie NERV blijft de Aarde verdedigen tegen de Angels. Het rustige leventje van mecha-piloot Shinji Ikari in Tokyo-3 wordt op de kop gezet door de komst van een groepje Evangelion-piloten, waaronder de lichtgeraakte Asuka Langley Shikinami, die hem en Rei Ayanami in de gevchten moeten gaan bijstaan.
Vetste serie die ik de afgelopen maanden gezien hebquote:
Ja, hoewel ik het niet om het spelletje blijf kijken. Snap eerlijk gezegd geen kak van die regels. Maar het spreekt boekdelen dat het spannend en goed te volgen is zelfs zonder dat je die regels snaptquote:
Klopt, ik snapte op het einde er nog geen bal vanquote:Op donderdag 16 december 2010 18:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik het niet om het spelletje blijf kijken. Snap eerlijk gezegd geen kak van die regels. Maar het spreekt boekdelen dat het spannend en goed te volgen is zelfs zonder dat je die regels snapt
mahjong is niet dat 1 persoons torentje afbreken kennelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 18:37 schreef Xaryna het volgende:
Mijn vriend wil mij nog steeds de regels leren. Misschien is Akagi daar een mooi moment voor. Ik vond dat ik ze kende, maar de Mahjong die wij als Mahjong kennen, is heel anders
Je moet het inderdaad als een soort pokeren zien. 4 spelers die om geld spelen met ene winners take all mentaliteit. Alleen als ie over poker ging ging ik echt nadenken of sommige biedingen / raises wel ergens op sloegen, hier heb ik dat probleem niet want ik snap het spel niet xDquote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Naar wat ik er van begrepen heb is majong in Japan een soort van surrogaat poker.
Als Akagi over poker zou gaan zou ik 'm gezien zijn reputatie al lang gezien hebben.
Omdat mannen kicken op oorlog en wapens en tanks etc. Grote robots met hele grote wapens zijn daarmee dus ubervetquote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef Qunix het volgende:
Ik vind Gundam best vaag, niet mijn genre, maar toch blijf ik kijken. Why?
intressante theorie....quote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Omdat mannen kicken op oorlog en wapens en tanks etc. Grote robots met hele grote wapens zijn daarmee dus ubervet
4 uurtjes te laat, maakt niet uitquote:
Valt hier nog mee hoorquote:
ik ben blij verrast dat er in den haag zo veel gevallen is...quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Valt hier nog mee hoorer is wel sneeuw maar niet heel veel
hehequote:Op vrijdag 17 december 2010 09:34 schreef Frag_adder het volgende:
Ach het is heel leuk, afgezien van het feit dat ik vanavond toch echt 90 km moet autorijden. Dus zolang het maar in Den Haag ligt vind ik alles prima
Hopelijk is het weg maandag.. Of in elk geval dermate opgeklaard dat er wél vluchten gaan.. Huisgenoot van me zit nu op Schiphol, z'n vlucht gaat nietquote:
Ik ken iemand die nu onderweg is van Ehv naar Dalfsen en straks nog even naar Apeldoorn gaat en om 17:00 weer in Eindhoven wil zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:34 schreef Frag_adder het volgende:
Ach het is heel leuk, afgezien van het feit dat ik vanavond toch echt 90 km moet autorijden. Dus zolang het maar in Den Haag ligt vind ik alles prima
Zolang je er maar niet lang wilt blijvenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ken iemand die nu onderweg is van Ehv naar Dalfsen en straks nog even naar Apeldoorn gaat en om 17:00 weer in Eindhoven wil zijn
oke, das wel heel erg zuur...quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hopelijk is het weg maandag.. Of in elk geval dermate opgeklaard dat er wél vluchten gaan.. Huisgenoot van me zit nu op Schiphol, z'n vlucht gaat niet
Sneeuw is geweldig als je vakantie hebt en genoeg voedsel in huis hebt om 3 weken te overwinteren. Sneeuw is mooi wanneer het valt, sneeuw is mooi wanneer je 's ochtends je raam open doet en ziet dat alles ineens wit isquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:23 schreef Xaryna het volgende:
Waarom willen mensen in Nederland altijd sneeuw?Ik bedoel, het wordt nooit zoveel dat je er iets leuks mee kan doen, het blijft altijd bij een vervelende laag die voor chaos zorgt.Ik vind het alleen mooi als het net gevallen is en er wat vogelpootjes in staan.
nooit zoveel? laag van 20-30cm noem je niet veel?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:23 schreef Xaryna het volgende:
Waarom willen mensen in Nederland altijd sneeuw?Ik bedoel, het wordt nooit zoveel dat je er iets leuks mee kan doen, het blijft altijd bij een vervelende laag die voor chaos zorgt.Ik vind het alleen mooi als het net gevallen is en er wat vogelpootjes in staan.
jammer dat zulke plekken in anime vaak meer sfeer uit stralen als in het echtquote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Arakawa Under The Bridge
Mjaquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jammer dat zulke plekken in anime vaak meer sfeer uit stralen als in het echt
Lekker andere mensen zien ploeteren vanuit je warme huis?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:35 schreef Xaryna het volgende:
Wat wil je doen met 20-30 cm groezelige sneeuw? Je kan er niet op skieën hoor
Al geef ik toe dat ik sneeuw nooit leuk heb gevonden, het is alleen mooi om te zien zolang het niet grijs/bruin/geel is.
Hier zie ik het smelten waar ik bij staquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:08 schreef Qunix het volgende:
Er ligt nu hier een CM of 4 tot 5 in Amsterdam
[ afbeelding ]
Ik heb vrijquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:13 schreef Frag_adder het volgende:
Je gelukkig wel, anders wordt het een kloteavondspitsgeen sneeuw in het zuiden ! groene kerst!
IJsmeester? Sneeuwschuiver?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:37 schreef wdn het volgende:
Ik heb de 5 dagen tussen kerst en nieuwjaar vrij
"Ik wil ook werk"... Hoef je niet veel voor te doen hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil ook werk
Ben wel blij dat ik geen sneeuw hebHet is heel mooi en zo, maar ook koud, nat en chaotisch.
Hmm... Dan nog even volhouden en je opleiding succesvol afronden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:15 schreef Xaryna het volgende:
Ik volg nog een opleiding, ben er een jaartje tussenuit en zit nu in Australië met een visum waarbij ik maar max 6 maanden bij een werkgever mag werken, en ik solliciteer me suf en heb tot nu toe maar 1 baantje van 5 dagen gehad, waarbij ik dingen uit dozen in andere dozen mocht stoppen.
School... Da's lang geledenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
EINDELIJK KERSTVAKANTIE!
Ik mocht zelfs eerder van school vanwege de sneeuw.
Schoolquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
EINDELIJK KERSTVAKANTIE!
Ik mocht zelfs eerder van school vanwege de sneeuw.
2.5 weken hierquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:37 schreef wdn het volgende:
Ik heb de 5 dagen tussen kerst en nieuwjaar vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het trouwens prachtig buiten. En al die treinen die niet reden. Prachtig, al die boze geirriteerde mensen op Utrecht
Uiteraard reed mijn trein wel
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
School is chill. Veel vakantie, weinig doen, en geld voor bier en sigaretten van de overheidquote:
En straks een studieschuldquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
School is chill. Veel vakantie, weinig doen, en geld voor bier en sigaretten van de overheid
Word je hard van.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:57 schreef .Cake. het volgende:
Sneeuw = kut. Ik heb er vandaag de godsganse dag doorheen moeten ploeteren om de post bezorgd te krijgen. En het kwam tot over m'n enkels, dus een goeie 20 á 30 cm ligt er wel.
Da's helemaal niet zeker meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef Ascendancy het volgende:
Ik leen op dit moment niet, dus dan krijg je, zolang je de studie maar haalt, geen studieschuld.
Je moet ook niet in je pyjama naar buiten gaan, suffie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef Bakakame het volgende:
Ik wil niet naar buiten, het is donker en koud en ik zit nog in m'n pyjama
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
En straks een studieschuld
Ik moest 20000 gulden terugbetalen maar Mams had die Groningse bende aangeklaagt omdat Pa het nodig vond na de scheiding niks meer te tekenen zodat ik alleen maar die pokke lage basisbeurs kreeg en de rest automatisch een lening werd die moest worden terugbetaald...
4 jaar later nadat ik voor de rechtbank stond (moest dat hele pokkeind van Limburg naar Groningen voor 5 minuten praten...) kreeg ik out of the blue een afschrift met 23000 gulden erop zonder ook maar enig schrijven ofzo. Moest ik adhv. rekeningnummer uitzoeken wtf het voor was![]()
Geld was ook snel weer overgemaakt om de schuld in 1x mee af te betalen.
Kwam ik mooi mee weg
edit bedankt Asc
* wdn begint .Cake. te likken
Xaryna mag meekijken
laat me raden: de weg tussen nietsnut en niemandsdal?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef Frag_adder het volgende:
Echt heerlijk op de weg, iedereen stond in de file in de randstad, waar ik reed was geen fuck te doen
Tilburg - eindhoven - weertquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
laat me raden: de weg tussen nietsnut en niemandsdal?
Heul niet!!!! Stomme boer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tilburg - eindhoven - weert
Randstad is voor paupers
Liever een boer dan 5 uur in de file in een stinkstadquote:
Ik was vrij vandaag...quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Liever een boer dan 5 uur in de file in een stinkstad
Koeien in de wei... het zijn geen middeleeuwen, die staan gewoon in de stalquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik was vrij vandaag...
Nou weet ik niet wat meer stinkt... De koeien die schijten of de auto's.
"Ik heb geen idee, ik woon in de randstad"quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Koeien in de wei... het zijn geen middeleeuwen, die staan gewoon in de stal
OP stal Frag. Koeien staan OP stal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Koeien in de wei... het zijn geen middeleeuwen, die staan gewoon in de stal
Amsterdam!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
OP stal Frag. Koeien staan OP stal.
Dat weet ik zelfs nog als Amsterdammer zijnde
Ooit een koe op een stal gezien?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
OP stal Frag. Koeien staan OP stal.
Dat weet ik zelfs nog als Amsterdammer zijnde
Op stal. Niet op een stal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ooit een koe op een stal gezien?
Als we dan toch gaan mieren neuken, een boer heeft geen koeien, een boer heeft dames
hehehe...quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
Mijn HD met anime ligt in Brabantbagger
opnieuw downloadenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
handig, verlies je ook geen dagen omdat je je een hele dag brak voeltquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
frisdrank, ben niet zo van de alcohol houdende dranken
over wie heb je het?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Asc's TT is toch gepaster dan ik dacht . . . wat een mietjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
>over wie heb je het?
De gasten die elkaar zouden aflikken voor Xaryna's plezier aandacht, boeren en bierhaterz. (lees: iedereen die hier lang genoeg is geweest om op een naamtopic te hopen ofzo.)okem daar val ik dus niet onder, goed om te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wacht... Wat je voelde je toch niet aangesproken, he?![]()
>over wie heb je het?
De gasten die elkaar zouden aflikken voor Xaryna's plezier aandacht, boeren en bierhaterz. (lees: iedereen die hier lang genoeg is geweest om op een naamtopic te hopen ofzo.)Ik wil jou ook wel aandacht geven hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Post je dan vanuit de kroeg?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:30 schreef Ascendancy het volgende:
Stelletje watjes. Deze buffel heeft net keihard gewerkt en is daarna nog even dapper door de ijslaag naar de kroeg gegaan.
>over wie heb je het?
De gasten die elkaar zouden aflikken voor Xaryna's plezier aandacht, boeren en bierhaterz. (lees: iedereen die hier lang genoeg is geweest om op een naamtopic te hopen ofzo.)Pas maar op, boeren hebben riekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bleh vanavond stappen met dit weer, dat wordt serieus mijn nek breken op de fiets
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Vallen doet de volgende ochtend wel godverdomde pijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:44 schreef .Cake. het volgende:
Bovendien ontspan je van alcohol, dus áls je valt heb je minder kans op botbreuken en dergelijke.
Ik heb een maat naar de 1e hulp post moeten brengen omdat ie over een drankhek heen was gefietst. Alleen bleef zijn fiets achterquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vallen doet de volgende ochtend wel godverdomde pijn.
Keer met een bloedvlek in m'n laken wakker geworden
een drankhek of een dranghek?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb een maat naar de 1e hulp post moeten brengen omdat ie over een drankhek heen was gefietst. Alleen bleef zijn fiets achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Ja ik sliepquote:
ik geef mijn gefaal toequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
een drankhek of een dranghek?
wellicht iets te veel op?
Die vond ik dus het leukst, al zat er ineens een andere vriendin van Kaname inquote:
Fullmetal Alchemist: Brotherhoodquote:Op zondag 19 december 2010 02:53 schreef shintek het volgende:
Aight bitches
kwil een lijstje met vergelijkbare ANIMESSSS
Ik kijk graag:
Naruto
Bleach
DBZ (Vroegah)
Death Note
Tenjou Tenge
Hellsing
Vooral series met actie en een bepaald niveau humor dus?quote:Op zondag 19 december 2010 02:53 schreef shintek het volgende:
Aight bitches
kwil een lijstje met vergelijkbare ANIMESSSS
Ik kijk graag:
Naruto
Bleach
DBZ (Vroegah)
Death Note
Tenjou Tenge
Hellsing
Waar ga je heen?quote:Op zondag 19 december 2010 10:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja ik sliep![]()
En vannacht wordt ook niet wat, moet om 3u 's nachts met de trein naar Schiphol..
Op z'n vroegst 3 januari weer..
Bangladesh!quote:Op zondag 19 december 2010 11:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waar ga je heen?![]()
En zo vroeg slapen kan echt niet he!![]()
Nepstudent.
Vet, wat ga je daar doen? Verdrinken?quote:Op zondag 19 december 2010 11:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bangladesh!
En ik was tot 3 uur wakker, waar waren jullie
Ik denk dat jij vandaag in Nederland blijft.quote:Op zondag 19 december 2010 11:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bangladesh!
En ik was tot 3 uur wakker, waar waren jullie
Ik ook, want m'n vlucht gaat morgen pasquote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vandaag in Nederland blijft.
Ik ga er met twee huisgenoten heen, een van hen komt daar vandaanquote:Op zondag 19 december 2010 11:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vet, wat ga je daar doen? Verdrinken?
Om 3 uur zat ik nog in de kroeg, waar ik binnen mocht roken
Is het ook... Sommige afleveringen van de anime misschien niet, maar het komt dichter bij hentai dan bij ecchi.quote:Op zondag 19 december 2010 11:43 schreef mschol het volgende:
ik heb weer en serie gevonden die me wel aanstaat...
KissXsis, op bakabt getagged als "borderline Hentai"
quote:Op zondag 19 december 2010 10:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Soul Eater
One Piece (als je door 400 of 500 eps wil ploegen)
Code Geass (zelf niet gezien maar wel van plan die te kijken nog)
Trigun
Cowboy Bebop
Denk dat je daar voorlopig wel genoeg aan hebt
Thanks!quote:Op zondag 19 december 2010 10:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Vooral series met actie en een bepaald niveau humor dus?
Ik zou aan willen raden:
- Last Exile (raad ik iedereen aan omdat ie briljant is
- Full Metal Panic
- Full Metal Alchemist Brotherhood
- Gundam 00
Geen idee, gaan we achter komenquote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef Ascendancy het volgende:
-10 is goed the doen vanaf 5 bier in je lichaam![]()
Wel vet, mr is het daar dan zo gezellig met oud en nieuw?
Vieren ze dat daar dan? Oud en nieuw wordt toch alleen gevierd in landen die onze kalender hanteren. In china of moslim landen is dit toch anders? 90% is daar moslim.quote:
Ik heb Blood+ niet gezien, maar een vriendin van mij dat het wel gezien heeft vond 'Monster' en Vampire Knight ook leukquote:Op zondag 19 december 2010 13:12 schreef shintek het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Kennen jullie nog iets wat een Blood+ fan zou kijken? (alleen de eerste ep was wat aan, en de originele film uit 2000)
Zijn familie viert het in elk geval wel, ook al is inderdaad de meerderheid moslim (zij zelf ook)quote:Op zondag 19 december 2010 14:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Vieren ze dat daar dan? Oud en nieuw wordt toch alleen gevierd in landen die onze kalender hanteren. In china of moslim landen is dit toch anders? 90% is daar moslim.
Ach gewoon je eigen feestje bouwen al zal alcohol daar wel een probleem zijn :p
Ligt natuurlijk aan wanneer, maar ik wil wel mee?quote:Op zondag 19 december 2010 15:19 schreef Ascendancy het volgende:
Alsof je op nieuwjaarsdag in staat bent om te FOK!ken.
Zeg als er weer een moet komt, wie gaan er dan allemaal mee?
Wat is bereikbaar? Ik denk dat het Utrecht of Amsterdam wordt, want dat is voor de meesten het beste.. Is dat bereikbaar?quote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb wel interesse mits het bereikbaar is :p Ik moet wel uit het zuiden des lands komen.
nu niet iigquote:Op zondag 19 december 2010 16:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat is bereikbaar? Ik denk dat het Utrecht of Amsterdam wordt, want dat is voor de meesten het beste.. Is dat bereikbaar?
Utrecht is prima, adam wat minder maar moet ook te doen zijn, friesland is niet nuttigquote:Op zondag 19 december 2010 16:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat is bereikbaar? Ik denk dat het Utrecht of Amsterdam wordt, want dat is voor de meesten het beste.. Is dat bereikbaar?
adam is 20 minuutjes vanaf Utrecht, dus dat is ook prima te doenquote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Utrecht is prima, adam wat minder maar moet ook te doen zijn, friesland is niet nuttig
Ik ben wel weer van de partij jaquote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
Bier wordt er prima gedronken.
Quing kunnen we ook wel ritselen. Xaryna komt ons vrouwloosheid opvullen, lelouch en repelsteeltjuh gaan ook vast weer mee
quote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
[...] repelsteeltjuh gaan ook vast weer mee
Klopt, ik moet alleen kijken of ik met de auto kom of OV. Als ik namelijk die avond weer naar huis moet is het met OV niet te doen. Na 23:00 kan ik niet meer met het OV thuis komenquote:Op zondag 19 december 2010 16:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
adam is 20 minuutjes vanaf Utrecht, dus dat is ook prima te doen
zowiezo vind ik het er best vet uit zien... helaas zag het er zo niet meer uit toen we de vijver even moesten uitgravenquote:Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef Frag_adder het volgende:
Het blijft wel heel mooi op de stoel leuning liggen zeg
er is wel veel sneeuw gevallen begin van het jaar, maar het bleef vaak niet liggen en het was dus binnen een dag vieze bruinige smurrie... zeker aan de kust hadden we daar mee te maken...quote:Op zondag 19 december 2010 21:10 schreef Frag_adder het volgende:
Dit was begin van dit jaar toch niet anders? Ik heb in mijn 24 jaartjes weinig strenge winters gehad. Afgelopen jaar en dit jaar spannen toch wel de kroon
ik dacht, ik geef een frisse zwaai aan het topicquote:Op zondag 19 december 2010 22:05 schreef Ascendancy het volgende:
Is dit het "check mijn leven besneeuwd zijn" topic?
Owja, die moet ik ook nog eens afmaken. Heb die sinds mijn verhuizing niet meer gevolgdquote:Op zondag 19 december 2010 22:02 schreef Frag_adder het volgende:
Best een aardig einde voor "legend of legendary heroes" Ik hoop dat hij een seizoen 2 krijgt
Nu heb ik geen serie meer voor op de zondag avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een aardige serie met best leuke humor, en ondanks dat hij nergens geweldig wordt blijf ik hem toch kijken. Verwacht alleen niet te veelquote:
check ik dat deze week welquote:Op maandag 20 december 2010 08:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het is een aardige serie met best leuke humor, en ondanks dat hij nergens geweldig wordt blijf ik hem toch kijken. Verwacht alleen niet te veel
Tijdverdrijf meer is het nietquote:
Oké, fijne feestdagen, een gelukkig nieuwjaar en veel plezier in Bangladesh!quote:Op maandag 20 december 2010 02:09 schreef Bakakame het volgende:
Iedereen hier een fijne Kersten een gelukkig nieuwjaar!
![]()
Ik denk niet dat ik vanuit Bangladesh ga posten, dus ik spreek jullie 3 januari weer
ik vind fairy tail tot nu toe een rode draad missen in het verhaal, net is een karakter geintroduceerd (die samen met natsu happy heeft "uitgebroed")quote:Op maandag 20 december 2010 09:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Tijdverdrijf meer is het niet
Indien je one-liners leuk vind is Fairy Tail goed voor een glimlach hier en daar en af en toe een schaterlach
Fairy Tail is de rode draadquote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind fairy tail tot nu toe een rode draad missen in het verhaal, net is een karakter geintroduceerd (die samen met natsu happy heeft "uitgebroed")
alleen daar wordt niet op verder gegaan..
dat vind ik beter aan naruto en bleach: er zit een rode draad in.....
Mwa, Naruto en Bleach hadden deze in de eerste instantie ook niet. Als je bij elke serie naar de eerste 50 afleveringen kijkt zie je dat ze zichzelf nog duidelijk aan het vinden zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind fairy tail tot nu toe een rode draad missen in het verhaal, net is een karakter geintroduceerd (die samen met natsu happy heeft "uitgebroed")
alleen daar wordt niet op verder gegaan..
dat vind ik beter aan naruto en bleach: er zit een rode draad in.....
hmm tja, dat puntje over lisanna trek ik terug, was iets te snel met conclusie's trekkenquote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Fairy Tail is de rode draadHet gild dus. Het zijn namelijk de avonturen van het gild Fairy Tail en dan met name Lucy's avonturen.
Overigens zijn er wel rode draden... de battles met andere gilds is 1 zeer dikke rode draad.
Hoever ben je? Want rode draden kom je pas achter na het kijken van een heel seizoen lijkt me
Naruto was in dat opzicht niet anders, stukje school en wat missies die afliepen waarbij tussen begin en eind eigenlijk weinig nieuws zat. Het verhaal zet zichzelf neer en dan komen zelfs een aantal van die losse verhalen er weer bij terugquote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm tja, dat puntje over lisanna trek ik terug, was iets te snel met conclusie's trekken
ja oke, je volgt lucy met haar avonturen in fairy tail, maar dat komt imho voornamelijk over als een reeks losse verhalen(episode 24 a.t.m)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oneens. Naruto begon al vrij snel (tijdens de Zabuza arc) met wat het plot voor deze arc zou worden.
Terwijl er na meer dan 200 hoofdstukken Fairy Tail manga nog weinig 'rooie draad' of wat ook. En over Lucy.De zabuza arc heeft nooit iets toegevoegd aan het hele verhaal? De kwamen hem tegen, versloegen hem en die ijs dude(of was het een vrouw) en gingen verder :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm de grap van fairy tail is is dat het wel echt zo een verstand op 0 serie is. Ik heb mij nog niet aan een arc zo kapot geergerd zoals bij 100 fillers naruto op een rij!!!
Dat van Natsu lag overigens wel heel erg voor de hand
Lord of the Rings is voor mij de enige boekverfilming die ik gezien heb, waarbij de film beter was dan het boek. Voor zo een mooie gedetailleerde wereld die die kerel kon creëren waren het tergend slecht geschreven boeken met overbodige details, familie historie over hobbits die je geen zak interesseren en een ontzettende haat tegen de industriële revolutie wat toch wel een van de mooiste perioden van de geschiedenis is!quote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef wdn het volgende:
Meest eenvoudige voorbeeld: Lord of the Rings.
Heb je wel de engelse versie gelezen?quote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Lord of the Rings is voor mij de enige boekverfilming die ik gezien heb, waarbij de film beter was dan het boek. Voor zo een mooie gedetailleerde wereld die die kerel kon creëren waren het tergend slecht geschreven boeken met overbodige details, familie historie over hobbits die je geen zak interesseren en een ontzettende haat tegen de industriële revolutie wat toch wel een van de mooiste perioden van de geschiedenis is!
Doorgaans laat ik zaken liever over aan mijn eigen fantasie, LotR is voor mij juist de grootste uitzondering.
In het Engels gelezen ja. Nou ja gelezen? Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om door 3 boeken die nieteens zo dik waren heen te komen. Ik ben een groot fan van fantasy, En in het opzicht dat LotR voor zijn tijd uniek was, en eigenlijk elk high fantasy boek erna (indirect)geinspireerd heeft ben ik Tolkien heel dankbaar.quote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je wel de engelse versie gelezen?
Want wat je hier stelt ben ik het totaaaaaaaal niet mee eens.
De films waren goed. Echt goed. En ik neem aan dat bekend is dat ik voor fantasy veel aan de kant zetMaar het boek was echt vele malen beter. Niet alleen omdat het boek beter in elkaar zit en men in de film dingen er uit heeft gesloopt.
De eerste 200 pagina's vind ik altijd moeilijk maar als me dat lukt gaan de overige 869 in 1 keer. Komt omdat het engels erin niet het engels is dat ik heb geleerdquote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In het Engels gelezen ja. Nou ja gelezen? Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om door 3 boeken die nieteens zo dik waren heen te komen. Ik ben een groot fan van fantasy, En in het opzicht dat LotR voor zijn tijd uniek was, en eigenlijk elk high fantasy boek erna (indirect)geinspireerd heeft ben ik Tolkien heel dankbaar.
Maar toch lees ik liever "a song of ice and fire" of boeken van China Mieville
Het duurde wel even zegquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oneens. Naruto begon al vrij snel (tijdens de Zabuza arc) met wat het plot voor deze arc zou worden.
Terwijl er na meer dan 200 hoofdstukken Fairy Tail manga nog weinig 'rooie draad' of wat ook. En over Lucy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]Weet ik het? Ik meen me te herinneren dat Natsu het pas echt overnam van Lucy als hoofdpersoon na de eerste grote arc, maar wanneer dat precies was kan ik me niet herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Haha, juist tijdens kerstvakantie heb ik geen tijd voor anime. Ik ga shit doen met vrienden enzo, er moet feest gevierd worden en heul veul bier gedronken worden. Deels omdat dit zo'n beetje de enige tijd van het jaar is dat iedereen ook daadwerkelijk kan. Dus de anime komt in 2011 wel weerquote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat een fop otaku zijn jullie echt ... dan is er een keer tijd om anime te kijken en dan doen jullie het niet.
BOL PUNT COM!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Hunterish het volgende:
Weet iemand waar ik terecht kan voor het kopen van Beelzebub manga?
quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ik
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoorDikke kans dat dit gaat kloppen. Ze hebben er immers voor gekozen alles rondom haar te introduceren in plaats van andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ikEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Aanvullend...quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dikke kans dat dit gaat kloppen. Ze hebben er immers voor gekozen alles rondom haar te introduceren in plaats van andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Aanvullend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]Zet Natsu op een boot en je hebt niks aan hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar laat hem dragen door een vliegende kat die op en neer zwalkt en hij heeft er geen last van ...quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Zet Natsu op een boot en je hebt niks aan hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:47 schreef Xaryna het volgende:
Laatste ep van Ore no Imouto!Dat wordt het alternatieve eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Volgens mij was dat gewoon een excuus om in het begin allerlei dingen uit te kunnen leggen zonder inconsistent te zijn (i.e. Lucy wist niets van de FT wereld net als de lezer/kijker).quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dikke kans dat dit gaat kloppen. Ze hebben er immers voor gekozen alles rondom haar te introduceren in plaats van andersom.
Hmmm ik meen me te herinneren dat Lucy van huis is weggelopen en als doel had om lid van FT te worden??quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een excuus om in het begin allerlei dingen uit te kunnen leggen zonder inconsistent te zijn (i.e. Lucy wist niets van de FT wereld net als de lezer/kijker).
SPOILER: Lucy@wikipediaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah en meteen bewijs voor mijn vorige postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat te kloppen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmmm ik meen me te herinneren dat Lucy van huis is weggelopen en als doel had om lid van FT te worden??
edit Ja dus...SPOILER: Lucy@wikipediaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah en meteen bewijs voor mijn vorige postDie kon ook dik worden hoor als lucy daarom vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat te kloppenDie kan gewoon van uiterlijk veranderen.
chibi-Erza. Ook verkrijgbaar als sleutelhanger, been bag en vitrine poppetje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef mschol het volgende:
ik vind trouwens de jonge versies van die FT leden veel leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je Fairy Tail niet volgt is die discussie anders niet erg boeiend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Xaryna het volgende:
Ik word een beetje moe van die discussie in spoilers. Het is net alsof jullie een andere taal spreken en ik niet mee kan doen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:15 schreef wdn het volgende:
[..]
chibi-Erza. Ook verkrijgbaar als sleutelhanger, been bag en vitrine poppetje.
Met eye patch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Xaryna het volgende:
Ik word een beetje moe van die discussie in spoilers. Het is net alsof jullie een andere taal spreken en ik niet mee kan doen
Maar je kijkt geen fairy tail toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Xaryna het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Je had ook gewoon over een andere anime kunnen beginnen; waren we daar wel over doorgegaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Xaryna het volgende:
Je moet als vrouw toch wel de aandacht van alle heren hier vast kunnen houdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:28 schreef Xaryna het volgende:
Maar dat deed ik! En alleen jij reageerde.
Ik reageer altijd dus ik tel niet mee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:28 schreef Xaryna het volgende:
Maar dat deed ik! En alleen jij reageerde.
Ik heb dus niks gemist aan Noir. Heb het na 1 ep laten vallen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:31 schreef Xaryna het volgende:
Naast Ore no Imouto kijk ik eigenlijk alleen Full Metal Panic! veel op het moment. Noir moest ik zo hard worstelen dat ik die even aan de kant geschoven heb.
Full Metal Panic is dan ook wel een hele vette seriequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:31 schreef Xaryna het volgende:
Naast Ore no Imouto kijk ik eigenlijk alleen Full Metal Panic! veel op het moment. Noir moest ik zo hard worstelen dat ik die even aan de kant geschoven heb.
Dat heb ik dus met Bakuman. De manga vind ik geweldig maar de animequote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef wdn het volgende:
Je moet nooit en de manga en de anime kijken. 1 van de 2 valt ALTIJD tegen.
Je hebt een punt, doorgaans is het origineel beter (of het origineel nou de manga of de anime is) is bij boeken ook zo. Een boekverfilming valt vaak tegen, het boek van de film ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Bakuman. De manga vind ik geweldig maar de anime. Bij bleach daarentegen kan ik mij echt verheugen, na het lezen van de manga, hoe geweldig het gevecht of scene zal zijn in de anime.
Niet bij Welcome to the N.H.K.quote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef wdn het volgende:
Je moet nooit en de manga en de anime kijken. 1 van de 2 valt ALTIJD tegen.
Komt omdat in Bleach actie voor komt en dat komt nu eenmaal beter tot zijn recht met bewegende beelden. Bakuman kent alleen spanning tussen relaties. Heb je geen anime voor nodig; slechts een paar goed geplaatste gedachtebalonnen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Bakuman. De manga vind ik geweldig maar de anime. Bij bleach daarentegen kan ik mij echt verheugen, na het lezen van de manga, hoe geweldig het gevecht of scene zal zijn in de anime.
Ik heb hem bijna af, maar zo geweldig vind ik hem niet. Het leren over NEET's is wel aardig, maar daar was de documentaire die hexje hier poste ook vrij aardig in.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet bij Welcome to the N.H.K.
Klopt, al is dat voor mij alleen bij Lord of the Rings gebleken. Hier speelde het ook een rol dat ik niet door het boek heen kwam maar van mijzelf als fantasy liefhebber vond dat ik het gelezen moest hebben. De film keek veel gemakkelijker weg, en ondanks dat er veel miste, was het een completer verhaal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben ook de manga van Welcome to the NHK aan het lezen, maar ik vind het niet zo geweldig. Het is net als Noir, ik worstel me er doorheen omdat ik vind dat ik het gezien/gelezen moet hebben. Maar stiekem vind ik er geen zak aan en kan het me niet boeien. Bovendien vind ik de manga onduidelijk, met wat ze per afbeelding afbeelden en de tussensprongen ertussen enzo.
Trouwens, soms, heel soms, is de film beter dan het boek.
Hmm wow, nog iemand anders die het laatste deel van Harry Potter ruk vond. Normaal als je dit tegen een fan zegt dan is het heiligschennis. Ik heb ze alle 7 gelezen, maar de serie piekte helaas bij boek 3 naar mijn mening.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef Xaryna het volgende:
LOTR, zelfde verhaalIk ben nog steeds ergens eind van het eerste boek, of begin tweede boek. Sommige stukjes zijn wel leuk, maar het is zo langdradig en saai geschreven. Ik merkte het ook bij deel 7 part 1 van Harry Potter. Maar dat deel van boek 7 vond ik ook zo kut dat het alleen maar beter kon worden.
Ja want alle films hebben een goed alomvattend einde zodat er geen tweede deel nodig isquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef wdn het volgende:
Ik kijk de laatste pas als het volgende deel uit is. Halve films kijken doe ik niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanaf boek 5 ging het al bergafwaarts omdat Harry ging puberen. Maar ja, de film loopt wat lekkerder door, het voelt minder traag. Al had mijn vriend (die de boeken niet heeft gelezen) precies dezelfde klachten over de film die ik over het boek had.
@wdn, het 'einde' was wel oké gekozen. Of kijk je alle HP films pas als de laatste uit is?
Chocoladetaartjes.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef Xaryna het volgende:
Boek drie was ook mijn favoriet!En boek 7 was ruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm als jou vriend die klachten over de film haddan wacht ik er wel nog even mee tot ik em een keer thuis heb.
ore no imouto moet ik af gaan kijkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:31 schreef Xaryna het volgende:
Nee maar dit deel werd als een deel 1 van 2 neergezet. Dan pas ik er voor en wacht wel even tot deel 2 er is. Heb deel 7 wel al gedownload maar echt geen tijd om te kijken en ben nu (naast anime) met Breaking Bad bezig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja want alle films hebben een goed alomvattend einde zodat er geen tweede deel nodig is
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]De film gaat alleen over de eerste helft, he? Over de tweede helft laat ik me nog niet uit. Ik zeg trouwens ook niet dat de film goed is. Ik zeg alleen dattie beter is dan het boek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm als jou vriend die klachten over de film haddan wacht ik er wel nog even mee tot ik em een keer thuis heb.
Chocoladetaartjes.
Ik had het eigenlijk meer over dat ik de anime en manga allebei ongeveer even goed vond ondanks de verschillen. Over smaak valt te twisten natuurlijk, maar Welcome to the NHK is wel een van mijn favoriete series. Gewoon een inspirerend, ontzagwekkend en meesterlijk drama. Al vond ik de feel good afleveringen het leukst.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben ook de manga van Welcome to the NHK aan het lezen, maar ik vind het niet zo geweldig.
Het leren over NEET's is alles behalve het hoofdonderwerp imo. Oké, de auteur was/is zelf een NEET/Hikikomori en zal ons wel een vrij realistisch beeld voorschotelen, maar ik denk niet dat het bedoelt is al documentaire. Maarhé, ik denk dat een van de krachten van de series is dat de hoofdpersoon, Satõ Tatsuhiro, voor heel veel mensen die anime kijken herkenbaar en sympathiek is. Maar als hij je niet trekt verliest de serie gelijk een groot deel van haar charme.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna af, maar zo geweldig vind ik hem niet. Het leren over NEET's is wel aardig, maar daar was de documentaire die hexje hier poste ook vrij aardig in.
De grappen zijn aardig en er zijn leuke en tenenkrommende scenes. Maar om dit nou een geweldige serie te noemen. Hij is niet helemaal mijn genre denk ik.
De hoofdpersoon doet mij inderdaad weinig, ik krijg af en toe de neiging om hem met zijn hoofd tegen een muur aan te rossen. Maarja ik kan mij vaak in zijn keuzes dan ook niet vindenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk meer over dat ik de anime en manga allebei ongeveer even goed vond ondanks de verschillen. Over smaak valt te twisten natuurlijk, maar Welcome to the NHK is wel een van mijn favoriete series. Gewoon een inspirerend, ontzagwekkend en meesterlijk drama. Al vond ik de feel good afleveringen het leukst.
[..]
Het leren over NEET's is alles behalve het hoofdonderwerp imo. Oké, de auteur was/is zelf een NEET/Hikikomori en zal ons wel een vrij realistisch beeld voorschotelen, maar ik denk niet dat het bedoelt is al documentaire. Maarhé, ik denk dat een van de krachten van de series is dat de hoofdpersoon, Satõ Tatsuhiro, voor heel veel mensen die anime kijken herkenbaar en sympathiek is. Maar als hij je niet trekt verliest de serie gelijk een groot deel van haar charme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |