abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90154500
Het is buiten al fris genoeg. :+

The Boondocks is trouwens echt geweldig. _O_
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 19 december 2010 @ 23:53:26 #212
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_90154572
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:02 schreef Frag_adder het volgende:
Best een aardig einde voor "legend of legendary heroes" Ik hoop dat hij een seizoen 2 krijgt :)
Nu heb ik geen serie meer voor op de zondag avond :(
Owja, die moet ik ook nog eens afmaken. Heb die sinds mijn verhuizing niet meer gevolgd :'(
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_90155709
Net ep 12 van Bakuman gekeken *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 december 2010 @ 01:03:20 #214
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_90157936
Morgen weer ff inhaalslagje maken: bakuman, samurai girls, 2x shiki, arakawa en hopelijk is Ore no Imouto ook al uit tegen die tijd :D

En tussendoor nog Akagi, t feest gaat maar door en door!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_90160374
Iedereen hier een fijne Kerst ~:) en een gelukkig nieuwjaar! *O*

Ik denk niet dat ik vanuit Bangladesh ga posten, dus ik spreek jullie 3 januari weer :)

:W
pi_90161972
is Fairy Tail wat ?
  maandag 20 december 2010 @ 08:06:42 #217
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90163528
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 03:23 schreef luffyd het volgende:
is Fairy Tail wat ?
Het is een aardige serie met best leuke humor, en ondanks dat hij nergens geweldig wordt blijf ik hem toch kijken. Verwacht alleen niet te veel :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90164486
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 08:06 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het is een aardige serie met best leuke humor, en ondanks dat hij nergens geweldig wordt blijf ik hem toch kijken. Verwacht alleen niet te veel :P
check ik dat deze week wel
  maandag 20 december 2010 @ 09:30:25 #219
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90164637
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 03:23 schreef luffyd het volgende:
is Fairy Tail wat ?
Tijdverdrijf meer is het niet ;)
Indien je one-liners leuk vind is Fairy Tail goed voor een glimlach hier en daar en af en toe een schaterlach :D

[ Bericht 17% gewijzigd door wdn op 20-12-2010 09:43:02 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_90174794
quote:
6s.gif Op maandag 20 december 2010 02:09 schreef Bakakame het volgende:
Iedereen hier een fijne Kerst ~:) en een gelukkig nieuwjaar! *O*

Ik denk niet dat ik vanuit Bangladesh ga posten, dus ik spreek jullie 3 januari weer :)

:W
Oké, fijne feestdagen, een gelukkig nieuwjaar en veel plezier in Bangladesh! :W
pi_90176632
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:30 schreef wdn het volgende:

[..]

Tijdverdrijf meer is het niet ;)
Indien je one-liners leuk vind is Fairy Tail goed voor een glimlach hier en daar en af en toe een schaterlach :D
ik vind fairy tail tot nu toe een rode draad missen in het verhaal, net is een karakter geintroduceerd (die samen met natsu happy heeft "uitgebroed")
alleen daar wordt niet op verder gegaan..

dat vind ik beter aan naruto en bleach: er zit een rode draad in.....
  maandag 20 december 2010 @ 14:40:07 #222
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90177092
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind fairy tail tot nu toe een rode draad missen in het verhaal, net is een karakter geintroduceerd (die samen met natsu happy heeft "uitgebroed")

Fairy Tail is de rode draad ;) Het gild dus. Het zijn namelijk de avonturen van het gild Fairy Tail en dan met name Lucy's avonturen.
Overigens zijn er wel rode draden... de battles met andere gilds is 1 zeer dikke rode draad.

Hoever ben je? Want rode draden kom je pas achter na het kijken van een heel seizoen lijkt me :+

[ Bericht 14% gewijzigd door wdn op 20-12-2010 14:51:19 ]
  maandag 20 december 2010 @ 14:47:38 #223
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90177548
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef mschol het volgende:

[..]

Mwa, Naruto en Bleach hadden deze in de eerste instantie ook niet. Als je bij elke serie naar de eerste 50 afleveringen kijkt zie je dat ze zichzelf nog duidelijk aan het vinden zijn.
Het verhaal bij bleach komt pas echt als Aizen de badguy wordt, en bij naruto als sasuke weg gaat. Daarvoor zijn het meer aaneengeschakelde losse verhalen die het verder tillen, zonder enig doel.
Bij fairy tail is ook zo een persoon, met blauw haar :P al is zijn doel nog onbekend. Dit was bij bleach echt niet anders hoor. Die andere twee series zijn nu alleen verder

[ Bericht 3% gewijzigd door Frag_adder op 20-12-2010 14:57:40 ]
pi_90180447
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef wdn het volgende:

[..]

Fairy Tail is de rode draad ;) Het gild dus. Het zijn namelijk de avonturen van het gild Fairy Tail en dan met name Lucy's avonturen.
Overigens zijn er wel rode draden... de battles met andere gilds is 1 zeer dikke rode draad.

Hoever ben je? Want rode draden kom je pas achter na het kijken van een heel seizoen lijkt me :+
hmm tja, dat puntje over lisanna trek ik terug, was iets te snel met conclusie's trekken :P
ja oke, je volgt lucy met haar avonturen in fairy tail, maar dat komt imho voornamelijk over als een reeks losse verhalen :P (episode 24 a.t.m)
  maandag 20 december 2010 @ 15:44:56 #225
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90180748
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef mschol het volgende:

[..]

hmm tja, dat puntje over lisanna trek ik terug, was iets te snel met conclusie's trekken :P
ja oke, je volgt lucy met haar avonturen in fairy tail, maar dat komt imho voornamelijk over als een reeks losse verhalen :P (episode 24 a.t.m)
Naruto was in dat opzicht niet anders, stukje school en wat missies die afliepen waarbij tussen begin en eind eigenlijk weinig nieuws zat. Het verhaal zet zichzelf neer en dan komen zelfs een aantal van die losse verhalen er weer bij terug :D.
Wat ik zelf jammer vind aan Fairy Tail is de variabele kracht van de personages :P Ze kunnen zeg maar van iedereen winnen of verliezen... ipv hun sterke punten gebruiken zoals bij Naruto.
pi_90190645
Oneens. Naruto begon al vrij snel (tijdens de Zabuza arc) met wat het plot voor deze arc zou worden.

Terwijl er na meer dan 200 hoofdstukken Fairy Tail manga nog weinig 'rooie draad' of wat ook. En over Lucy.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90192709
Succes bakakame. :)

Wat een heerlijk weer vandaag. Zeker anderhalf uur op bussen staan wachten :r :r :r
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 20 december 2010 @ 19:40:03 #228
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90192874
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oneens. Naruto begon al vrij snel (tijdens de Zabuza arc) met wat het plot voor deze arc zou worden.

Terwijl er na meer dan 200 hoofdstukken Fairy Tail manga nog weinig 'rooie draad' of wat ook. En over Lucy.
SPOILER
De zabuza arc heeft nooit iets toegevoegd aan het hele verhaal? De kwamen hem tegen, versloegen hem en die ijs dude(of was het een vrouw) en gingen verder :S

Hmm de grap van fairy tail is is dat het wel echt zo een verstand op 0 serie is. Ik heb mij nog niet aan een arc zo kapot geergerd zoals bij 100 fillers naruto op een rij!!!
Dat van Natsu lag overigens wel heel erg voor de hand :P
pi_90194281
Zabuza's arc was een en al voorafschaduwing.

Het ergerlijke aan de FT anime is dat ze dingen proberen te rekken door fillers (e.g. die tovercirkels en Erza's transformaties) tussen de afleveringen in te stoppen; zodat het lastiger is voor iemand die de manga al gelezen heeft om goede stukken geanimeerd te zien ... zonder zich kapot te ergeren.
  maandag 20 december 2010 @ 20:05:08 #230
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90194406
Conclusie, lees geen manga :D Dan valt de Anime minder tegen
  maandag 20 december 2010 @ 20:38:55 #231
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90196770
Je moet nooit en de manga en de anime kijken. 1 van de 2 valt ALTIJD tegen. Wat dus meestal de anime is want hier gebeurd hetzelfde als met boekverfilmingen: bij een boek telt je eigen fantasie mee en bij de film de fantasie van de director. Indien je dat verschil niet kunt loslaten valt de film/anime altijd tegen. Meest eenvoudige voorbeeld: Lord of the Rings.

Met de anime Fairy Tale vind ik weinig mis. Het is gewoon verstand op 0 en proberen de soms erg Japans gerichte grappen te begrijpen :)
  maandag 20 december 2010 @ 20:42:24 #232
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90196980
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef wdn het volgende:
Meest eenvoudige voorbeeld: Lord of the Rings.
Lord of the Rings is voor mij de enige boekverfilming die ik gezien heb, waarbij de film beter was dan het boek. Voor zo een mooie gedetailleerde wereld die die kerel kon creëren waren het tergend slecht geschreven boeken met overbodige details, familie historie over hobbits die je geen zak interesseren en een ontzettende haat tegen de industriële revolutie wat toch wel een van de mooiste perioden van de geschiedenis is!

Doorgaans laat ik zaken liever over aan mijn eigen fantasie, LotR is voor mij juist de grootste uitzondering.
  maandag 20 december 2010 @ 20:52:02 #233
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90197674
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Lord of the Rings is voor mij de enige boekverfilming die ik gezien heb, waarbij de film beter was dan het boek. Voor zo een mooie gedetailleerde wereld die die kerel kon creëren waren het tergend slecht geschreven boeken met overbodige details, familie historie over hobbits die je geen zak interesseren en een ontzettende haat tegen de industriële revolutie wat toch wel een van de mooiste perioden van de geschiedenis is!

Doorgaans laat ik zaken liever over aan mijn eigen fantasie, LotR is voor mij juist de grootste uitzondering.
Heb je wel de engelse versie gelezen? :)
Want wat je hier stelt ben ik het totaaaaaaaal niet mee eens.
De films waren goed. Echt goed. En ik neem aan dat bekend is dat ik voor fantasy veel aan de kant zet ;) Maar het boek was echt vele malen beter. Niet alleen omdat het boek beter in elkaar zit en men in de film dingen er uit heeft gesloopt.
  maandag 20 december 2010 @ 20:54:22 #234
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90197873
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef wdn het volgende:

[..]

Heb je wel de engelse versie gelezen? :)
Want wat je hier stelt ben ik het totaaaaaaaal niet mee eens.
De films waren goed. Echt goed. En ik neem aan dat bekend is dat ik voor fantasy veel aan de kant zet ;) Maar het boek was echt vele malen beter. Niet alleen omdat het boek beter in elkaar zit en men in de film dingen er uit heeft gesloopt.
In het Engels gelezen ja. Nou ja gelezen? Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om door 3 boeken die nieteens zo dik waren heen te komen. Ik ben een groot fan van fantasy, En in het opzicht dat LotR voor zijn tijd uniek was, en eigenlijk elk high fantasy boek erna (indirect)geinspireerd heeft ben ik Tolkien heel dankbaar.
Maar toch lees ik liever "a song of ice and fire" of boeken van China Mieville
pi_90198313
Ik moest blijkbaar hier posten
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 20 december 2010 @ 21:00:30 #236
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90198348
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

In het Engels gelezen ja. Nou ja gelezen? Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om door 3 boeken die nieteens zo dik waren heen te komen. Ik ben een groot fan van fantasy, En in het opzicht dat LotR voor zijn tijd uniek was, en eigenlijk elk high fantasy boek erna (indirect)geinspireerd heeft ben ik Tolkien heel dankbaar.
Maar toch lees ik liever "a song of ice and fire" of boeken van China Mieville
De eerste 200 pagina's vind ik altijd moeilijk maar als me dat lukt gaan de overige 869 in 1 keer. Komt omdat het engels erin niet het engels is dat ik heb geleerd :D

Perdido Street Station is dat toch? Heb ik hier ergens in de kast O+
pi_90198387
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:00 schreef zquing het volgende:
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 20 december 2010 @ 21:02:11 #238
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90198462
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:00 schreef zquing het volgende:
Het duurde wel even zeg :+
pi_90202389
Iemand Itazura na Kiss gezien?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_90202408
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:

SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')