abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90138159
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
[...] repelsteeltjuh gaan ook vast weer mee *O*
:Y
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 19 december 2010 @ 20:05:58 #202
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90139163
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 16:53 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

adam is 20 minuutjes vanaf Utrecht, dus dat is ook prima te doen :)
Klopt, ik moet alleen kijken of ik met de auto kom of OV. Als ik namelijk die avond weer naar huis moet is het met OV niet te doen. Na 23:00 kan ik niet meer met het OV thuis komen
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90142927
leuke vergelijkingsfoto's
dit was de situatie vannochtend in de tuin:

de situatie 2 dagen eerder:

let op de stenen gans als herkenningspunt
  zondag 19 december 2010 @ 21:06:53 #204
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90143002
Het blijft wel heel mooi op de stoel leuning liggen zeg :D
pi_90143120
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef Frag_adder het volgende:
Het blijft wel heel mooi op de stoel leuning liggen zeg :D
zowiezo vind ik het er best vet uit zien... helaas zag het er zo niet meer uit toen we de vijver even moesten uitgraven :D
tis wel heel bijzonder dat ik dit meemaak aan de kust :P
  zondag 19 december 2010 @ 21:10:35 #206
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90143291
Dit was begin van dit jaar toch niet anders? Ik heb in mijn 24 jaartjes weinig strenge winters gehad. Afgelopen jaar en dit jaar spannen toch wel de kroon :D
pi_90143707
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:10 schreef Frag_adder het volgende:
Dit was begin van dit jaar toch niet anders? Ik heb in mijn 24 jaartjes weinig strenge winters gehad. Afgelopen jaar en dit jaar spannen toch wel de kroon :D
er is wel veel sneeuw gevallen begin van het jaar, maar het bleef vaak niet liggen en het was dus binnen een dag vieze bruinige smurrie... zeker aan de kust hadden we daar mee te maken...
  zondag 19 december 2010 @ 22:02:02 #208
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90147201
Best een aardig einde voor "legend of legendary heroes" Ik hoop dat hij een seizoen 2 krijgt :)
Nu heb ik geen serie meer voor op de zondag avond :(
pi_90147505
Is dit het "check mijn leven besneeuwd zijn" topic? :o
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_90148187
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:05 schreef Ascendancy het volgende:
Is dit het "check mijn leven besneeuwd zijn" topic? :o
ik dacht, ik geef een frisse zwaai aan het topic :+
pi_90154500
Het is buiten al fris genoeg. :+

The Boondocks is trouwens echt geweldig. _O_
  zondag 19 december 2010 @ 23:53:26 #212
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_90154572
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:02 schreef Frag_adder het volgende:
Best een aardig einde voor "legend of legendary heroes" Ik hoop dat hij een seizoen 2 krijgt :)
Nu heb ik geen serie meer voor op de zondag avond :(
Owja, die moet ik ook nog eens afmaken. Heb die sinds mijn verhuizing niet meer gevolgd :'(
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_90155709
Net ep 12 van Bakuman gekeken *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 december 2010 @ 01:03:20 #214
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_90157936
Morgen weer ff inhaalslagje maken: bakuman, samurai girls, 2x shiki, arakawa en hopelijk is Ore no Imouto ook al uit tegen die tijd :D

En tussendoor nog Akagi, t feest gaat maar door en door!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_90160374
Iedereen hier een fijne Kerst ~:) en een gelukkig nieuwjaar! *O*

Ik denk niet dat ik vanuit Bangladesh ga posten, dus ik spreek jullie 3 januari weer :)

:W
pi_90161972
is Fairy Tail wat ?
  maandag 20 december 2010 @ 08:06:42 #217
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90163528
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 03:23 schreef luffyd het volgende:
is Fairy Tail wat ?
Het is een aardige serie met best leuke humor, en ondanks dat hij nergens geweldig wordt blijf ik hem toch kijken. Verwacht alleen niet te veel :P
pi_90164486
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 08:06 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het is een aardige serie met best leuke humor, en ondanks dat hij nergens geweldig wordt blijf ik hem toch kijken. Verwacht alleen niet te veel :P
check ik dat deze week wel
  maandag 20 december 2010 @ 09:30:25 #219
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90164637
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 03:23 schreef luffyd het volgende:
is Fairy Tail wat ?
Tijdverdrijf meer is het niet ;)
Indien je one-liners leuk vind is Fairy Tail goed voor een glimlach hier en daar en af en toe een schaterlach :D

[ Bericht 17% gewijzigd door wdn op 20-12-2010 09:43:02 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_90174794
quote:
6s.gif Op maandag 20 december 2010 02:09 schreef Bakakame het volgende:
Iedereen hier een fijne Kerst ~:) en een gelukkig nieuwjaar! *O*

Ik denk niet dat ik vanuit Bangladesh ga posten, dus ik spreek jullie 3 januari weer :)

:W
Oké, fijne feestdagen, een gelukkig nieuwjaar en veel plezier in Bangladesh! :W
pi_90176632
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:30 schreef wdn het volgende:

[..]

Tijdverdrijf meer is het niet ;)
Indien je one-liners leuk vind is Fairy Tail goed voor een glimlach hier en daar en af en toe een schaterlach :D
ik vind fairy tail tot nu toe een rode draad missen in het verhaal, net is een karakter geintroduceerd (die samen met natsu happy heeft "uitgebroed")
alleen daar wordt niet op verder gegaan..

dat vind ik beter aan naruto en bleach: er zit een rode draad in.....
  maandag 20 december 2010 @ 14:40:07 #222
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90177092
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind fairy tail tot nu toe een rode draad missen in het verhaal, net is een karakter geintroduceerd (die samen met natsu happy heeft "uitgebroed")

Fairy Tail is de rode draad ;) Het gild dus. Het zijn namelijk de avonturen van het gild Fairy Tail en dan met name Lucy's avonturen.
Overigens zijn er wel rode draden... de battles met andere gilds is 1 zeer dikke rode draad.

Hoever ben je? Want rode draden kom je pas achter na het kijken van een heel seizoen lijkt me :+

[ Bericht 14% gewijzigd door wdn op 20-12-2010 14:51:19 ]
  maandag 20 december 2010 @ 14:47:38 #223
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90177548
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef mschol het volgende:

[..]

Mwa, Naruto en Bleach hadden deze in de eerste instantie ook niet. Als je bij elke serie naar de eerste 50 afleveringen kijkt zie je dat ze zichzelf nog duidelijk aan het vinden zijn.
Het verhaal bij bleach komt pas echt als Aizen de badguy wordt, en bij naruto als sasuke weg gaat. Daarvoor zijn het meer aaneengeschakelde losse verhalen die het verder tillen, zonder enig doel.
Bij fairy tail is ook zo een persoon, met blauw haar :P al is zijn doel nog onbekend. Dit was bij bleach echt niet anders hoor. Die andere twee series zijn nu alleen verder

[ Bericht 3% gewijzigd door Frag_adder op 20-12-2010 14:57:40 ]
pi_90180447
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef wdn het volgende:

[..]

Fairy Tail is de rode draad ;) Het gild dus. Het zijn namelijk de avonturen van het gild Fairy Tail en dan met name Lucy's avonturen.
Overigens zijn er wel rode draden... de battles met andere gilds is 1 zeer dikke rode draad.

Hoever ben je? Want rode draden kom je pas achter na het kijken van een heel seizoen lijkt me :+
hmm tja, dat puntje over lisanna trek ik terug, was iets te snel met conclusie's trekken :P
ja oke, je volgt lucy met haar avonturen in fairy tail, maar dat komt imho voornamelijk over als een reeks losse verhalen :P (episode 24 a.t.m)
  maandag 20 december 2010 @ 15:44:56 #225
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90180748
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef mschol het volgende:

[..]

hmm tja, dat puntje over lisanna trek ik terug, was iets te snel met conclusie's trekken :P
ja oke, je volgt lucy met haar avonturen in fairy tail, maar dat komt imho voornamelijk over als een reeks losse verhalen :P (episode 24 a.t.m)
Naruto was in dat opzicht niet anders, stukje school en wat missies die afliepen waarbij tussen begin en eind eigenlijk weinig nieuws zat. Het verhaal zet zichzelf neer en dan komen zelfs een aantal van die losse verhalen er weer bij terug :D.
Wat ik zelf jammer vind aan Fairy Tail is de variabele kracht van de personages :P Ze kunnen zeg maar van iedereen winnen of verliezen... ipv hun sterke punten gebruiken zoals bij Naruto.
pi_90190645
Oneens. Naruto begon al vrij snel (tijdens de Zabuza arc) met wat het plot voor deze arc zou worden.

Terwijl er na meer dan 200 hoofdstukken Fairy Tail manga nog weinig 'rooie draad' of wat ook. En over Lucy.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90192709
Succes bakakame. :)

Wat een heerlijk weer vandaag. Zeker anderhalf uur op bussen staan wachten :r :r :r
  maandag 20 december 2010 @ 19:40:03 #228
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90192874
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oneens. Naruto begon al vrij snel (tijdens de Zabuza arc) met wat het plot voor deze arc zou worden.

Terwijl er na meer dan 200 hoofdstukken Fairy Tail manga nog weinig 'rooie draad' of wat ook. En over Lucy.
SPOILER
De zabuza arc heeft nooit iets toegevoegd aan het hele verhaal? De kwamen hem tegen, versloegen hem en die ijs dude(of was het een vrouw) en gingen verder :S

Hmm de grap van fairy tail is is dat het wel echt zo een verstand op 0 serie is. Ik heb mij nog niet aan een arc zo kapot geergerd zoals bij 100 fillers naruto op een rij!!!
Dat van Natsu lag overigens wel heel erg voor de hand :P
pi_90194281
Zabuza's arc was een en al voorafschaduwing.

Het ergerlijke aan de FT anime is dat ze dingen proberen te rekken door fillers (e.g. die tovercirkels en Erza's transformaties) tussen de afleveringen in te stoppen; zodat het lastiger is voor iemand die de manga al gelezen heeft om goede stukken geanimeerd te zien ... zonder zich kapot te ergeren.
  maandag 20 december 2010 @ 20:05:08 #230
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90194406
Conclusie, lees geen manga :D Dan valt de Anime minder tegen
  maandag 20 december 2010 @ 20:38:55 #231
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90196770
Je moet nooit en de manga en de anime kijken. 1 van de 2 valt ALTIJD tegen. Wat dus meestal de anime is want hier gebeurd hetzelfde als met boekverfilmingen: bij een boek telt je eigen fantasie mee en bij de film de fantasie van de director. Indien je dat verschil niet kunt loslaten valt de film/anime altijd tegen. Meest eenvoudige voorbeeld: Lord of the Rings.

Met de anime Fairy Tale vind ik weinig mis. Het is gewoon verstand op 0 en proberen de soms erg Japans gerichte grappen te begrijpen :)
  maandag 20 december 2010 @ 20:42:24 #232
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90196980
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef wdn het volgende:
Meest eenvoudige voorbeeld: Lord of the Rings.
Lord of the Rings is voor mij de enige boekverfilming die ik gezien heb, waarbij de film beter was dan het boek. Voor zo een mooie gedetailleerde wereld die die kerel kon creëren waren het tergend slecht geschreven boeken met overbodige details, familie historie over hobbits die je geen zak interesseren en een ontzettende haat tegen de industriële revolutie wat toch wel een van de mooiste perioden van de geschiedenis is!

Doorgaans laat ik zaken liever over aan mijn eigen fantasie, LotR is voor mij juist de grootste uitzondering.
  maandag 20 december 2010 @ 20:52:02 #233
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90197674
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Lord of the Rings is voor mij de enige boekverfilming die ik gezien heb, waarbij de film beter was dan het boek. Voor zo een mooie gedetailleerde wereld die die kerel kon creëren waren het tergend slecht geschreven boeken met overbodige details, familie historie over hobbits die je geen zak interesseren en een ontzettende haat tegen de industriële revolutie wat toch wel een van de mooiste perioden van de geschiedenis is!

Doorgaans laat ik zaken liever over aan mijn eigen fantasie, LotR is voor mij juist de grootste uitzondering.
Heb je wel de engelse versie gelezen? :)
Want wat je hier stelt ben ik het totaaaaaaaal niet mee eens.
De films waren goed. Echt goed. En ik neem aan dat bekend is dat ik voor fantasy veel aan de kant zet ;) Maar het boek was echt vele malen beter. Niet alleen omdat het boek beter in elkaar zit en men in de film dingen er uit heeft gesloopt.
  maandag 20 december 2010 @ 20:54:22 #234
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90197873
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef wdn het volgende:

[..]

Heb je wel de engelse versie gelezen? :)
Want wat je hier stelt ben ik het totaaaaaaaal niet mee eens.
De films waren goed. Echt goed. En ik neem aan dat bekend is dat ik voor fantasy veel aan de kant zet ;) Maar het boek was echt vele malen beter. Niet alleen omdat het boek beter in elkaar zit en men in de film dingen er uit heeft gesloopt.
In het Engels gelezen ja. Nou ja gelezen? Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om door 3 boeken die nieteens zo dik waren heen te komen. Ik ben een groot fan van fantasy, En in het opzicht dat LotR voor zijn tijd uniek was, en eigenlijk elk high fantasy boek erna (indirect)geinspireerd heeft ben ik Tolkien heel dankbaar.
Maar toch lees ik liever "a song of ice and fire" of boeken van China Mieville
pi_90198313
Ik moest blijkbaar hier posten
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 20 december 2010 @ 21:00:30 #236
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90198348
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

In het Engels gelezen ja. Nou ja gelezen? Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om door 3 boeken die nieteens zo dik waren heen te komen. Ik ben een groot fan van fantasy, En in het opzicht dat LotR voor zijn tijd uniek was, en eigenlijk elk high fantasy boek erna (indirect)geinspireerd heeft ben ik Tolkien heel dankbaar.
Maar toch lees ik liever "a song of ice and fire" of boeken van China Mieville
De eerste 200 pagina's vind ik altijd moeilijk maar als me dat lukt gaan de overige 869 in 1 keer. Komt omdat het engels erin niet het engels is dat ik heb geleerd :D

Perdido Street Station is dat toch? Heb ik hier ergens in de kast O+
pi_90198387
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:00 schreef zquing het volgende:
  maandag 20 december 2010 @ 21:02:11 #238
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90198462
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:00 schreef zquing het volgende:
Het duurde wel even zeg :+
pi_90202389
Iemand Itazura na Kiss gezien?
pi_90202408
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_90202453
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef wdn het volgende:

[..]

Het duurde wel even zeg :+
op pagina 1 heb ik een TVP staan :P
pi_90202817
en ik las ergens iets over een meet?
pi_90204982
Jah, je gaat gewoon mee quing :)
We missen je hier in het topic.

Ik ga in de vakantie maar eens kijken of ik ergens tijd kan vinden voor anime. Met die saaie kutkerstdagen moet dat vast lukken.
pi_90205567
Misschien dat ik er nog een serie of 2 doorheen knal deze vakantie. Maar misschien ook niet :P
pi_90206052
Wat een fop otaku zijn jullie echt ... dan is er een keer tijd om anime te kijken en dan doen jullie het niet. :N
pi_90206189
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef mschol het volgende:

[..]

SPOILER
Weet ik het? Ik meen me te herinneren dat Natsu het pas echt overnam van Lucy als hoofdpersoon na de eerste grote arc, maar wanneer dat precies was kan ik me niet herinneren.
pi_90209525
Zabuza arc was trouwens helemaal niet nutteloos voor de serie. Daarin werd de kracht van kyuubi voor het eerst getoond waardoor sasuke een ontzettende jaloezie ontwikkeld voor naruto's krachten. En dus uiteindelijk het dorp verlaat.

Weet iemand trouwens of Ika musume eindigt bij 12 epis of 13
  maandag 20 december 2010 @ 23:32:39 #248
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_90209682
Wow, Shiki komt ineens in een stroomversnelling terecht lijkt het wel! Afgelopen twee afleveringen is er veel gebeurd ten opzichte van de 18 afleveringen daarvoor :P Weet iemand hoe lang deze serie nog doorgaat? Want ik kan het nog makkelijk zien gebeuren dat dit nog een seizoen zo doorgaat *O*

Voor de rest heb ik nog niks gekeken van afgelopen week, alleen Arakawa ( _O- ). Die inhaalslag die ik zou plegen komt morgen wel, na het werk. Ben kapot nu. Nog ff posten, dan nog ff boekje lezen en pitten! :Z

quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat een fop otaku zijn jullie echt ... dan is er een keer tijd om anime te kijken en dan doen jullie het niet. :N
Haha, juist tijdens kerstvakantie heb ik geen tijd voor anime. Ik ga shit doen met vrienden enzo, er moet feest gevierd worden en heul veul bier gedronken worden. Deels omdat dit zo'n beetje de enige tijd van het jaar is dat iedereen ook daadwerkelijk kan. Dus de anime komt in 2011 wel weer ;)
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 21 december 2010 @ 00:50:54 #249
323117 Hunterish
Hunt you down, bitch.
pi_90214426
Weet iemand waar ik terecht kan voor het kopen van Beelzebub manga? :s)
pi_90217200
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Hunterish het volgende:
Weet iemand waar ik terecht kan voor het kopen van Beelzebub manga? :s)
BOL PUNT COM!
  dinsdag 21 december 2010 @ 08:43:43 #251
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90221307
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef mschol het volgende:

[..]

SPOILER
Nee hoor
SPOILER
Denk ik :)
  dinsdag 21 december 2010 @ 08:47:43 #252
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90221358
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 08:43 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee hoor
SPOILER
Dikke kans dat dit gaat kloppen. Ze hebben er immers voor gekozen alles rondom haar te introduceren in plaats van andersom.
  dinsdag 21 december 2010 @ 08:54:33 #253
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90221439
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 08:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dikke kans dat dit gaat kloppen. Ze hebben er immers voor gekozen alles rondom haar te introduceren in plaats van andersom.
Aanvullend...
SPOILER
  dinsdag 21 december 2010 @ 09:06:06 #254
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90221582
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 08:54 schreef wdn het volgende:

[..]

Aanvullend...
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 21 december 2010 @ 09:07:18 #255
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90221600
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 09:06 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

SPOILER
Zet Natsu op een boot en je hebt niks aan hem ;)
  dinsdag 21 december 2010 @ 09:10:10 #256
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90221650
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 09:07 schreef wdn het volgende:

[..]

Zet Natsu op een boot en je hebt niks aan hem ;)
Maar laat hem dragen door een vliegende kat die op en neer zwalkt en hij heeft er geen last van ...
pi_90223978
Laatste ep van Ore no Imouto! *O*

SPOILER
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_90224292
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 08:43 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee hoor
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:01:25 #259
323117 Hunterish
Hunt you down, bitch.
pi_90224434
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:59 schreef shintek het volgende:

[..]

BOL PUNT COM!
Nope :N
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:14:30 #260
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90224833
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 10:47 schreef Xaryna het volgende:
Laatste ep van Ore no Imouto! *O*

SPOILER
Dat wordt het alternatieve einde :D
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:20:43 #261
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90225017
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef mschol het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_90228754
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 08:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Volgens mij was dat gewoon een excuus om in het begin allerlei dingen uit te kunnen leggen zonder inconsistent te zijn (i.e. Lucy wist niets van de FT wereld net als de lezer/kijker).
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:46:58 #263
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90228846
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:45 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Volgens mij was dat gewoon een excuus om in het begin allerlei dingen uit te kunnen leggen zonder inconsistent te zijn (i.e. Lucy wist niets van de FT wereld net als de lezer/kijker).
Hmmm ik meen me te herinneren dat Lucy van huis is weggelopen en als doel had om lid van FT te worden??
edit Ja dus...
SPOILER: Lucy@wikipedia
Ah en meteen bewijs voor mijn vorige post
SPOILER
Dus dat te kloppen O+
pi_90229385
ik vind trouwens de jonge versies van die FT leden veel leuker _O-
pi_90229872
Ik word een beetje moe van die discussie in spoilers. Het is net alsof jullie een andere taal spreken en ik niet mee kan doen ;(
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:13:45 #266
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90229936
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:46 schreef wdn het volgende:

[..]

Hmmm ik meen me te herinneren dat Lucy van huis is weggelopen en als doel had om lid van FT te worden??
edit Ja dus...
SPOILER: Lucy@wikipedia
Ah en meteen bewijs voor mijn vorige post
SPOILER
Dus dat te kloppen O+
Die kon ook dik worden hoor als lucy daarom vroeg :P Die kan gewoon van uiterlijk veranderen.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:15:36 #267
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90230033
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef mschol het volgende:
ik vind trouwens de jonge versies van die FT leden veel leuker _O-
chibi-Erza. Ook verkrijgbaar als sleutelhanger, been bag en vitrine poppetje.
Met eye patch!!
SPOILER
*O*
pi_90230078
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Xaryna het volgende:
Ik word een beetje moe van die discussie in spoilers. Het is net alsof jullie een andere taal spreken en ik niet mee kan doen ;(
Als je Fairy Tail niet volgt is die discussie anders niet erg boeiend. :D
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:20:18 #269
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90230249
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:15 schreef wdn het volgende:

[..]

chibi-Erza. Ook verkrijgbaar als sleutelhanger, been bag en vitrine poppetje.
Met eye patch!!
SPOILER
*O*
SPOILER
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:22:55 #270
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_90230358
quote:
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:24:24 #271
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90230413
quote:
Maar je kijkt geen fairy tail toch? :P dan houd het een beetje op.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:25:41 #272
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90230466
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:20 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:26:44 #273
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90230507
quote:
Je had ook gewoon over een andere anime kunnen beginnen; waren we daar wel over doorgegaan >:)
pi_90230565
Maar dat deed ik! En alleen jij reageerde. :P
Chocoladetaartjes.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:29:02 #275
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90230604
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:28 schreef Xaryna het volgende:
Je moet als vrouw toch wel de aandacht van alle heren hier vast kunnen houden :P hoe moeilijk kan het nou zij. Zeker als hexje je ook nog helpt
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:29:12 #276
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90230612
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:28 schreef Xaryna het volgende:
Ik reageer altijd dus ik tel niet mee.
Dus beter je best doen >:)
pi_90230719
Naast Ore no Imouto kijk ik eigenlijk alleen Full Metal Panic! veel op het moment. Noir moest ik zo hard worstelen dat ik die even aan de kant geschoven heb.
Chocoladetaartjes.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:33:27 #278
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_90230816
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:31 schreef Xaryna het volgende:
Naast Ore no Imouto kijk ik eigenlijk alleen Full Metal Panic! veel op het moment. Noir moest ik zo hard worstelen dat ik die even aan de kant geschoven heb.
Ik heb dus niks gemist aan Noir. Heb het na 1 ep laten vallen.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:38:02 #279
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90231025
quote:
Full Metal Panic is dan ook wel een hele vette serie :P Een van de weinige waarvan ik echt dubbel gelegen heb, en die mijn vrienden die doorgaans geen anime kijken zelfs van genoten.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:38:38 #280
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_90231053
quote:
Je moet nooit en de manga en de anime kijken. 1 van de 2 valt ALTIJD tegen.
Dat heb ik dus met Bakuman. De manga vind ik geweldig maar de anime :N . Bij bleach daarentegen kan ik mij echt verheugen, na het lezen van de manga, hoe geweldig het gevecht of scene zal zijn in de anime.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:43:16 #281
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90231264
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:38 schreef hexje het volgende:

[..]

Dat heb ik dus met Bakuman. De manga vind ik geweldig maar de anime :N . Bij bleach daarentegen kan ik mij echt verheugen, na het lezen van de manga, hoe geweldig het gevecht of scene zal zijn in de anime.
Je hebt een punt, doorgaans is het origineel beter (of het origineel nou de manga of de anime is) is bij boeken ook zo. Een boekverfilming valt vaak tegen, het boek van de film ook.
Je geeft inderdaad een goede uitzondering weer, al is die bij mij niet helemaal eerlijk omdat ik eerst de anime zag en pas heel laat met de manga begon. Het is doorgaans ook een vraag van hoe trouw ze aan de manga blijven.

Er komt een nieuwe berserk anime als ik het goed onthouden heb, maar ik kan mij niet indenken dat ze de actie zo gedetailleerd en bruut weergeven in de anime als in de manga :). Dat zou hoe dan ook erg jammer zijn.
pi_90231268
quote:
Je moet nooit en de manga en de anime kijken. 1 van de 2 valt ALTIJD tegen.
Niet bij Welcome to the N.H.K. :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:45:15 #283
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90231367
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:38 schreef hexje het volgende:

[..]

Komt omdat in Bleach actie voor komt en dat komt nu eenmaal beter tot zijn recht met bewegende beelden. Bakuman kent alleen spanning tussen relaties. Heb je geen anime voor nodig; slechts een paar goed geplaatste gedachtebalonnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door wdn op 21-12-2010 14:00:31 ]
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:45:38 #284
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90231392
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:43 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Niet bij Welcome to the N.H.K. :P
Ik heb hem bijna af, maar zo geweldig vind ik hem niet. Het leren over NEET's is wel aardig, maar daar was de documentaire die hexje hier poste ook vrij aardig in.
De grappen zijn aardig en er zijn leuke en tenenkrommende scenes. Maar om dit nou een geweldige serie te noemen. Hij is niet helemaal mijn genre denk ik.
pi_90232547
Ik ben ook de manga van Welcome to the NHK aan het lezen, maar ik vind het niet zo geweldig. Het is net als Noir, ik worstel me er doorheen omdat ik vind dat ik het gezien/gelezen moet hebben. Maar stiekem vind ik er geen zak aan en kan het me niet boeien. Bovendien vind ik de manga onduidelijk, met wat ze per afbeelding afbeelden en de tussensprongen ertussen enzo.

Trouwens, soms, heel soms, is de film beter dan het boek. O-)
Chocoladetaartjes.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:07:42 #286
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90232640
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben ook de manga van Welcome to the NHK aan het lezen, maar ik vind het niet zo geweldig. Het is net als Noir, ik worstel me er doorheen omdat ik vind dat ik het gezien/gelezen moet hebben. Maar stiekem vind ik er geen zak aan en kan het me niet boeien. Bovendien vind ik de manga onduidelijk, met wat ze per afbeelding afbeelden en de tussensprongen ertussen enzo.

Trouwens, soms, heel soms, is de film beter dan het boek. O-)
Klopt, al is dat voor mij alleen bij Lord of the Rings gebleken. Hier speelde het ook een rol dat ik niet door het boek heen kwam maar van mijzelf als fantasy liefhebber vond dat ik het gelezen moest hebben. De film keek veel gemakkelijker weg, en ondanks dat er veel miste, was het een completer verhaal.

Waarbij had jij dit dan?
pi_90232827
LOTR, zelfde verhaal :') Ik ben nog steeds ergens eind van het eerste boek, of begin tweede boek. Sommige stukjes zijn wel leuk, maar het is zo langdradig en saai geschreven. Ik merkte het ook bij deel 7 part 1 van Harry Potter. Maar dat deel van boek 7 vond ik ook zo kut dat het alleen maar beter kon worden.
Chocoladetaartjes.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:17:59 #288
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90233258
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef Xaryna het volgende:
LOTR, zelfde verhaal :') Ik ben nog steeds ergens eind van het eerste boek, of begin tweede boek. Sommige stukjes zijn wel leuk, maar het is zo langdradig en saai geschreven. Ik merkte het ook bij deel 7 part 1 van Harry Potter. Maar dat deel van boek 7 vond ik ook zo kut dat het alleen maar beter kon worden.
Hmm wow, nog iemand anders die het laatste deel van Harry Potter ruk vond. Normaal als je dit tegen een fan zegt dan is het heiligschennis. Ik heb ze alle 7 gelezen, maar de serie piekte helaas bij boek 3 naar mijn mening.
De film heb ik nog niet gezien, en dit zal ook nog wel even duren, maar als deze saaier is dan de neverending campingtrip, dan zou ik het knap vinden :P. De film is dus wel de moeite? :D
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:23:04 #289
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90233524
Ik kijk de laatste pas als het volgende deel uit is. Halve films kijken doe ik niet aan :+
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:32:28 #290
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90234043
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef wdn het volgende:
Ik kijk de laatste pas als het volgende deel uit is. Halve films kijken doe ik niet aan :+
Ja want alle films hebben een goed alomvattend einde zodat er geen tweede deel nodig is :+
pi_90234276
Boek drie was ook mijn favoriet! *O* En boek 7 was ruk.
SPOILER
Wanaf boek 5 ging het al bergafwaarts omdat Harry ging puberen. Maar ja, de film loopt wat lekkerder door, het voelt minder traag. Al had mijn vriend (die de boeken niet heeft gelezen) precies dezelfde klachten over de film die ik over het boek had.

@wdn, het 'einde' was wel oké gekozen. Of kijk je alle HP films pas als de laatste uit is? :P
Chocoladetaartjes.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:41:40 #292
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90234557
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef Xaryna het volgende:
Boek drie was ook mijn favoriet! *O* En boek 7 was ruk.
SPOILER
SPOILER
Hmm als jou vriend die klachten over de film had :P dan wacht ik er wel nog even mee tot ik em een keer thuis heb.
pi_90234563
quote:
ore no imouto moet ik af gaan kijken _O-

FMP & noir heb ik nooit gezien :s)
pi_90235766
Fumoffu _O_
Die humor is echt geweldig.

The second raid heeft goede character development.
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:08:06 #295
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90235795
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:32 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja want alle films hebben een goed alomvattend einde zodat er geen tweede deel nodig is :+
Nee maar dit deel werd als een deel 1 van 2 neergezet. Dan pas ik er voor en wacht wel even tot deel 2 er is. Heb deel 7 wel al gedownload maar echt geen tijd om te kijken en ben nu (naast anime) met Breaking Bad bezig.
pi_90235846
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

SPOILER
Hmm als jou vriend die klachten over de film had :P dan wacht ik er wel nog even mee tot ik em een keer thuis heb.
De film gaat alleen over de eerste helft, he? Over de tweede helft laat ik me nog niet uit. Ik zeg trouwens ook niet dat de film goed is. Ik zeg alleen dattie beter is dan het boek. :Y)
Chocoladetaartjes.
pi_90236623
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben ook de manga van Welcome to the NHK aan het lezen, maar ik vind het niet zo geweldig.
Ik had het eigenlijk meer over dat ik de anime en manga allebei ongeveer even goed vond ondanks de verschillen. Over smaak valt te twisten natuurlijk, maar Welcome to the NHK is wel een van mijn favoriete series. Gewoon een inspirerend, ontzagwekkend en meesterlijk drama. Al vond ik de feel good afleveringen het leukst.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:45 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik heb hem bijna af, maar zo geweldig vind ik hem niet. Het leren over NEET's is wel aardig, maar daar was de documentaire die hexje hier poste ook vrij aardig in.
De grappen zijn aardig en er zijn leuke en tenenkrommende scenes. Maar om dit nou een geweldige serie te noemen. Hij is niet helemaal mijn genre denk ik.
Het leren over NEET's is alles behalve het hoofdonderwerp imo. Oké, de auteur was/is zelf een NEET/Hikikomori en zal ons wel een vrij realistisch beeld voorschotelen, maar ik denk niet dat het bedoelt is al documentaire. Maarhé, ik denk dat een van de krachten van de series is dat de hoofdpersoon, Satõ Tatsuhiro, voor heel veel mensen die anime kijken herkenbaar en sympathiek is. Maar als hij je niet trekt verliest de serie gelijk een groot deel van haar charme.
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:53:18 #298
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_90238158
Pff, er is zoveel geschreven in de laatste paar posts dat ik niet weet waar ik op moet reageren. Dus ga ik maar Bakuman en laatste van Ore no Imouto kijken! :)
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:56:02 #299
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90238287
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:24 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik had het eigenlijk meer over dat ik de anime en manga allebei ongeveer even goed vond ondanks de verschillen. Over smaak valt te twisten natuurlijk, maar Welcome to the NHK is wel een van mijn favoriete series. Gewoon een inspirerend, ontzagwekkend en meesterlijk drama. Al vond ik de feel good afleveringen het leukst.

[..]

Het leren over NEET's is alles behalve het hoofdonderwerp imo. Oké, de auteur was/is zelf een NEET/Hikikomori en zal ons wel een vrij realistisch beeld voorschotelen, maar ik denk niet dat het bedoelt is al documentaire. Maarhé, ik denk dat een van de krachten van de series is dat de hoofdpersoon, Satõ Tatsuhiro, voor heel veel mensen die anime kijken herkenbaar en sympathiek is. Maar als hij je niet trekt verliest de serie gelijk een groot deel van haar charme.
De hoofdpersoon doet mij inderdaad weinig, ik krijg af en toe de neiging om hem met zijn hoofd tegen een muur aan te rossen. Maarja ik kan mij vaak in zijn keuzes dan ook niet vinden :P Of dit komt door onbegrip voor zijn situatie weet ik niet. Ach hij is in ieder geval minder erg dan die van NGE
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:56:09 #300
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_90238293
Wat is een goede TT voor straks? Iemand een idee? Niemand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')