quote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
[...] repelsteeltjuh gaan ook vast weer mee
Klopt, ik moet alleen kijken of ik met de auto kom of OV. Als ik namelijk die avond weer naar huis moet is het met OV niet te doen. Na 23:00 kan ik niet meer met het OV thuis komenquote:Op zondag 19 december 2010 16:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
adam is 20 minuutjes vanaf Utrecht, dus dat is ook prima te doen
zowiezo vind ik het er best vet uit zien... helaas zag het er zo niet meer uit toen we de vijver even moesten uitgravenquote:Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef Frag_adder het volgende:
Het blijft wel heel mooi op de stoel leuning liggen zeg
er is wel veel sneeuw gevallen begin van het jaar, maar het bleef vaak niet liggen en het was dus binnen een dag vieze bruinige smurrie... zeker aan de kust hadden we daar mee te maken...quote:Op zondag 19 december 2010 21:10 schreef Frag_adder het volgende:
Dit was begin van dit jaar toch niet anders? Ik heb in mijn 24 jaartjes weinig strenge winters gehad. Afgelopen jaar en dit jaar spannen toch wel de kroon
ik dacht, ik geef een frisse zwaai aan het topicquote:Op zondag 19 december 2010 22:05 schreef Ascendancy het volgende:
Is dit het "check mijn leven besneeuwd zijn" topic?
Owja, die moet ik ook nog eens afmaken. Heb die sinds mijn verhuizing niet meer gevolgdquote:Op zondag 19 december 2010 22:02 schreef Frag_adder het volgende:
Best een aardig einde voor "legend of legendary heroes" Ik hoop dat hij een seizoen 2 krijgt
Nu heb ik geen serie meer voor op de zondag avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een aardige serie met best leuke humor, en ondanks dat hij nergens geweldig wordt blijf ik hem toch kijken. Verwacht alleen niet te veelquote:
check ik dat deze week welquote:Op maandag 20 december 2010 08:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het is een aardige serie met best leuke humor, en ondanks dat hij nergens geweldig wordt blijf ik hem toch kijken. Verwacht alleen niet te veel
Tijdverdrijf meer is het nietquote:
Oké, fijne feestdagen, een gelukkig nieuwjaar en veel plezier in Bangladesh!quote:Op maandag 20 december 2010 02:09 schreef Bakakame het volgende:
Iedereen hier een fijne Kersten een gelukkig nieuwjaar!
![]()
Ik denk niet dat ik vanuit Bangladesh ga posten, dus ik spreek jullie 3 januari weer
ik vind fairy tail tot nu toe een rode draad missen in het verhaal, net is een karakter geintroduceerd (die samen met natsu happy heeft "uitgebroed")quote:Op maandag 20 december 2010 09:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Tijdverdrijf meer is het niet
Indien je one-liners leuk vind is Fairy Tail goed voor een glimlach hier en daar en af en toe een schaterlach
Fairy Tail is de rode draadquote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind fairy tail tot nu toe een rode draad missen in het verhaal, net is een karakter geintroduceerd (die samen met natsu happy heeft "uitgebroed")
alleen daar wordt niet op verder gegaan..
dat vind ik beter aan naruto en bleach: er zit een rode draad in.....
Mwa, Naruto en Bleach hadden deze in de eerste instantie ook niet. Als je bij elke serie naar de eerste 50 afleveringen kijkt zie je dat ze zichzelf nog duidelijk aan het vinden zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind fairy tail tot nu toe een rode draad missen in het verhaal, net is een karakter geintroduceerd (die samen met natsu happy heeft "uitgebroed")
alleen daar wordt niet op verder gegaan..
dat vind ik beter aan naruto en bleach: er zit een rode draad in.....
hmm tja, dat puntje over lisanna trek ik terug, was iets te snel met conclusie's trekkenquote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Fairy Tail is de rode draadHet gild dus. Het zijn namelijk de avonturen van het gild Fairy Tail en dan met name Lucy's avonturen.
Overigens zijn er wel rode draden... de battles met andere gilds is 1 zeer dikke rode draad.
Hoever ben je? Want rode draden kom je pas achter na het kijken van een heel seizoen lijkt me
Naruto was in dat opzicht niet anders, stukje school en wat missies die afliepen waarbij tussen begin en eind eigenlijk weinig nieuws zat. Het verhaal zet zichzelf neer en dan komen zelfs een aantal van die losse verhalen er weer bij terugquote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm tja, dat puntje over lisanna trek ik terug, was iets te snel met conclusie's trekken
ja oke, je volgt lucy met haar avonturen in fairy tail, maar dat komt imho voornamelijk over als een reeks losse verhalen(episode 24 a.t.m)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oneens. Naruto begon al vrij snel (tijdens de Zabuza arc) met wat het plot voor deze arc zou worden.
Terwijl er na meer dan 200 hoofdstukken Fairy Tail manga nog weinig 'rooie draad' of wat ook. En over Lucy.De zabuza arc heeft nooit iets toegevoegd aan het hele verhaal? De kwamen hem tegen, versloegen hem en die ijs dude(of was het een vrouw) en gingen verder :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm de grap van fairy tail is is dat het wel echt zo een verstand op 0 serie is. Ik heb mij nog niet aan een arc zo kapot geergerd zoals bij 100 fillers naruto op een rij!!!
Dat van Natsu lag overigens wel heel erg voor de hand
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Lord of the Rings is voor mij de enige boekverfilming die ik gezien heb, waarbij de film beter was dan het boek. Voor zo een mooie gedetailleerde wereld die die kerel kon creëren waren het tergend slecht geschreven boeken met overbodige details, familie historie over hobbits die je geen zak interesseren en een ontzettende haat tegen de industriële revolutie wat toch wel een van de mooiste perioden van de geschiedenis is!quote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef wdn het volgende:
Meest eenvoudige voorbeeld: Lord of the Rings.
Heb je wel de engelse versie gelezen?quote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Lord of the Rings is voor mij de enige boekverfilming die ik gezien heb, waarbij de film beter was dan het boek. Voor zo een mooie gedetailleerde wereld die die kerel kon creëren waren het tergend slecht geschreven boeken met overbodige details, familie historie over hobbits die je geen zak interesseren en een ontzettende haat tegen de industriële revolutie wat toch wel een van de mooiste perioden van de geschiedenis is!
Doorgaans laat ik zaken liever over aan mijn eigen fantasie, LotR is voor mij juist de grootste uitzondering.
In het Engels gelezen ja. Nou ja gelezen? Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om door 3 boeken die nieteens zo dik waren heen te komen. Ik ben een groot fan van fantasy, En in het opzicht dat LotR voor zijn tijd uniek was, en eigenlijk elk high fantasy boek erna (indirect)geinspireerd heeft ben ik Tolkien heel dankbaar.quote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je wel de engelse versie gelezen?
Want wat je hier stelt ben ik het totaaaaaaaal niet mee eens.
De films waren goed. Echt goed. En ik neem aan dat bekend is dat ik voor fantasy veel aan de kant zetMaar het boek was echt vele malen beter. Niet alleen omdat het boek beter in elkaar zit en men in de film dingen er uit heeft gesloopt.
De eerste 200 pagina's vind ik altijd moeilijk maar als me dat lukt gaan de overige 869 in 1 keer. Komt omdat het engels erin niet het engels is dat ik heb geleerdquote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In het Engels gelezen ja. Nou ja gelezen? Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om door 3 boeken die nieteens zo dik waren heen te komen. Ik ben een groot fan van fantasy, En in het opzicht dat LotR voor zijn tijd uniek was, en eigenlijk elk high fantasy boek erna (indirect)geinspireerd heeft ben ik Tolkien heel dankbaar.
Maar toch lees ik liever "a song of ice and fire" of boeken van China Mieville
Het duurde wel even zegquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oneens. Naruto begon al vrij snel (tijdens de Zabuza arc) met wat het plot voor deze arc zou worden.
Terwijl er na meer dan 200 hoofdstukken Fairy Tail manga nog weinig 'rooie draad' of wat ook. En over Lucy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]Weet ik het? Ik meen me te herinneren dat Natsu het pas echt overnam van Lucy als hoofdpersoon na de eerste grote arc, maar wanneer dat precies was kan ik me niet herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Haha, juist tijdens kerstvakantie heb ik geen tijd voor anime. Ik ga shit doen met vrienden enzo, er moet feest gevierd worden en heul veul bier gedronken worden. Deels omdat dit zo'n beetje de enige tijd van het jaar is dat iedereen ook daadwerkelijk kan. Dus de anime komt in 2011 wel weerquote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat een fop otaku zijn jullie echt ... dan is er een keer tijd om anime te kijken en dan doen jullie het niet.
BOL PUNT COM!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Hunterish het volgende:
Weet iemand waar ik terecht kan voor het kopen van Beelzebub manga?
quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ik
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoorDikke kans dat dit gaat kloppen. Ze hebben er immers voor gekozen alles rondom haar te introduceren in plaats van andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ikEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Aanvullend...quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dikke kans dat dit gaat kloppen. Ze hebben er immers voor gekozen alles rondom haar te introduceren in plaats van andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Aanvullend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]Zet Natsu op een boot en je hebt niks aan hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar laat hem dragen door een vliegende kat die op en neer zwalkt en hij heeft er geen last van ...quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Zet Natsu op een boot en je hebt niks aan hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:47 schreef Xaryna het volgende:
Laatste ep van Ore no Imouto!Dat wordt het alternatieve eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Volgens mij was dat gewoon een excuus om in het begin allerlei dingen uit te kunnen leggen zonder inconsistent te zijn (i.e. Lucy wist niets van de FT wereld net als de lezer/kijker).quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dikke kans dat dit gaat kloppen. Ze hebben er immers voor gekozen alles rondom haar te introduceren in plaats van andersom.
Hmmm ik meen me te herinneren dat Lucy van huis is weggelopen en als doel had om lid van FT te worden??quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een excuus om in het begin allerlei dingen uit te kunnen leggen zonder inconsistent te zijn (i.e. Lucy wist niets van de FT wereld net als de lezer/kijker).
SPOILER: Lucy@wikipediaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah en meteen bewijs voor mijn vorige postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat te kloppen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmmm ik meen me te herinneren dat Lucy van huis is weggelopen en als doel had om lid van FT te worden??
edit Ja dus...SPOILER: Lucy@wikipediaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah en meteen bewijs voor mijn vorige postDie kon ook dik worden hoor als lucy daarom vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat te kloppenDie kan gewoon van uiterlijk veranderen.
chibi-Erza. Ook verkrijgbaar als sleutelhanger, been bag en vitrine poppetje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef mschol het volgende:
ik vind trouwens de jonge versies van die FT leden veel leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je Fairy Tail niet volgt is die discussie anders niet erg boeiend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Xaryna het volgende:
Ik word een beetje moe van die discussie in spoilers. Het is net alsof jullie een andere taal spreken en ik niet mee kan doen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:15 schreef wdn het volgende:
[..]
chibi-Erza. Ook verkrijgbaar als sleutelhanger, been bag en vitrine poppetje.
Met eye patch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Xaryna het volgende:
Ik word een beetje moe van die discussie in spoilers. Het is net alsof jullie een andere taal spreken en ik niet mee kan doen
Maar je kijkt geen fairy tail toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Xaryna het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Je had ook gewoon over een andere anime kunnen beginnen; waren we daar wel over doorgegaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Xaryna het volgende:
Je moet als vrouw toch wel de aandacht van alle heren hier vast kunnen houdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:28 schreef Xaryna het volgende:
Maar dat deed ik! En alleen jij reageerde.
Ik reageer altijd dus ik tel niet mee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:28 schreef Xaryna het volgende:
Maar dat deed ik! En alleen jij reageerde.
Ik heb dus niks gemist aan Noir. Heb het na 1 ep laten vallen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:31 schreef Xaryna het volgende:
Naast Ore no Imouto kijk ik eigenlijk alleen Full Metal Panic! veel op het moment. Noir moest ik zo hard worstelen dat ik die even aan de kant geschoven heb.
Full Metal Panic is dan ook wel een hele vette seriequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:31 schreef Xaryna het volgende:
Naast Ore no Imouto kijk ik eigenlijk alleen Full Metal Panic! veel op het moment. Noir moest ik zo hard worstelen dat ik die even aan de kant geschoven heb.
Dat heb ik dus met Bakuman. De manga vind ik geweldig maar de animequote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef wdn het volgende:
Je moet nooit en de manga en de anime kijken. 1 van de 2 valt ALTIJD tegen.
Je hebt een punt, doorgaans is het origineel beter (of het origineel nou de manga of de anime is) is bij boeken ook zo. Een boekverfilming valt vaak tegen, het boek van de film ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Bakuman. De manga vind ik geweldig maar de anime. Bij bleach daarentegen kan ik mij echt verheugen, na het lezen van de manga, hoe geweldig het gevecht of scene zal zijn in de anime.
Niet bij Welcome to the N.H.K.quote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef wdn het volgende:
Je moet nooit en de manga en de anime kijken. 1 van de 2 valt ALTIJD tegen.
Komt omdat in Bleach actie voor komt en dat komt nu eenmaal beter tot zijn recht met bewegende beelden. Bakuman kent alleen spanning tussen relaties. Heb je geen anime voor nodig; slechts een paar goed geplaatste gedachtebalonnen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Bakuman. De manga vind ik geweldig maar de anime. Bij bleach daarentegen kan ik mij echt verheugen, na het lezen van de manga, hoe geweldig het gevecht of scene zal zijn in de anime.
Ik heb hem bijna af, maar zo geweldig vind ik hem niet. Het leren over NEET's is wel aardig, maar daar was de documentaire die hexje hier poste ook vrij aardig in.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet bij Welcome to the N.H.K.
Klopt, al is dat voor mij alleen bij Lord of the Rings gebleken. Hier speelde het ook een rol dat ik niet door het boek heen kwam maar van mijzelf als fantasy liefhebber vond dat ik het gelezen moest hebben. De film keek veel gemakkelijker weg, en ondanks dat er veel miste, was het een completer verhaal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben ook de manga van Welcome to the NHK aan het lezen, maar ik vind het niet zo geweldig. Het is net als Noir, ik worstel me er doorheen omdat ik vind dat ik het gezien/gelezen moet hebben. Maar stiekem vind ik er geen zak aan en kan het me niet boeien. Bovendien vind ik de manga onduidelijk, met wat ze per afbeelding afbeelden en de tussensprongen ertussen enzo.
Trouwens, soms, heel soms, is de film beter dan het boek.
Hmm wow, nog iemand anders die het laatste deel van Harry Potter ruk vond. Normaal als je dit tegen een fan zegt dan is het heiligschennis. Ik heb ze alle 7 gelezen, maar de serie piekte helaas bij boek 3 naar mijn mening.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef Xaryna het volgende:
LOTR, zelfde verhaalIk ben nog steeds ergens eind van het eerste boek, of begin tweede boek. Sommige stukjes zijn wel leuk, maar het is zo langdradig en saai geschreven. Ik merkte het ook bij deel 7 part 1 van Harry Potter. Maar dat deel van boek 7 vond ik ook zo kut dat het alleen maar beter kon worden.
Ja want alle films hebben een goed alomvattend einde zodat er geen tweede deel nodig isquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef wdn het volgende:
Ik kijk de laatste pas als het volgende deel uit is. Halve films kijken doe ik niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanaf boek 5 ging het al bergafwaarts omdat Harry ging puberen. Maar ja, de film loopt wat lekkerder door, het voelt minder traag. Al had mijn vriend (die de boeken niet heeft gelezen) precies dezelfde klachten over de film die ik over het boek had.
@wdn, het 'einde' was wel oké gekozen. Of kijk je alle HP films pas als de laatste uit is?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef Xaryna het volgende:
Boek drie was ook mijn favoriet!En boek 7 was ruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm als jou vriend die klachten over de film haddan wacht ik er wel nog even mee tot ik em een keer thuis heb.
ore no imouto moet ik af gaan kijkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:31 schreef Xaryna het volgende:
Nee maar dit deel werd als een deel 1 van 2 neergezet. Dan pas ik er voor en wacht wel even tot deel 2 er is. Heb deel 7 wel al gedownload maar echt geen tijd om te kijken en ben nu (naast anime) met Breaking Bad bezig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja want alle films hebben een goed alomvattend einde zodat er geen tweede deel nodig is
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]De film gaat alleen over de eerste helft, he? Over de tweede helft laat ik me nog niet uit. Ik zeg trouwens ook niet dat de film goed is. Ik zeg alleen dattie beter is dan het boek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm als jou vriend die klachten over de film haddan wacht ik er wel nog even mee tot ik em een keer thuis heb.
Chocoladetaartjes.
Ik had het eigenlijk meer over dat ik de anime en manga allebei ongeveer even goed vond ondanks de verschillen. Over smaak valt te twisten natuurlijk, maar Welcome to the NHK is wel een van mijn favoriete series. Gewoon een inspirerend, ontzagwekkend en meesterlijk drama. Al vond ik de feel good afleveringen het leukst.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben ook de manga van Welcome to the NHK aan het lezen, maar ik vind het niet zo geweldig.
Het leren over NEET's is alles behalve het hoofdonderwerp imo. Oké, de auteur was/is zelf een NEET/Hikikomori en zal ons wel een vrij realistisch beeld voorschotelen, maar ik denk niet dat het bedoelt is al documentaire. Maarhé, ik denk dat een van de krachten van de series is dat de hoofdpersoon, Satõ Tatsuhiro, voor heel veel mensen die anime kijken herkenbaar en sympathiek is. Maar als hij je niet trekt verliest de serie gelijk een groot deel van haar charme.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna af, maar zo geweldig vind ik hem niet. Het leren over NEET's is wel aardig, maar daar was de documentaire die hexje hier poste ook vrij aardig in.
De grappen zijn aardig en er zijn leuke en tenenkrommende scenes. Maar om dit nou een geweldige serie te noemen. Hij is niet helemaal mijn genre denk ik.
De hoofdpersoon doet mij inderdaad weinig, ik krijg af en toe de neiging om hem met zijn hoofd tegen een muur aan te rossen. Maarja ik kan mij vaak in zijn keuzes dan ook niet vindenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk meer over dat ik de anime en manga allebei ongeveer even goed vond ondanks de verschillen. Over smaak valt te twisten natuurlijk, maar Welcome to the NHK is wel een van mijn favoriete series. Gewoon een inspirerend, ontzagwekkend en meesterlijk drama. Al vond ik de feel good afleveringen het leukst.
[..]
Het leren over NEET's is alles behalve het hoofdonderwerp imo. Oké, de auteur was/is zelf een NEET/Hikikomori en zal ons wel een vrij realistisch beeld voorschotelen, maar ik denk niet dat het bedoelt is al documentaire. Maarhé, ik denk dat een van de krachten van de series is dat de hoofdpersoon, Satõ Tatsuhiro, voor heel veel mensen die anime kijken herkenbaar en sympathiek is. Maar als hij je niet trekt verliest de serie gelijk een groot deel van haar charme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |