quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ik
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoorDikke kans dat dit gaat kloppen. Ze hebben er immers voor gekozen alles rondom haar te introduceren in plaats van andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ikEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Aanvullend...quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dikke kans dat dit gaat kloppen. Ze hebben er immers voor gekozen alles rondom haar te introduceren in plaats van andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Aanvullend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]Zet Natsu op een boot en je hebt niks aan hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar laat hem dragen door een vliegende kat die op en neer zwalkt en hij heeft er geen last van ...quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Zet Natsu op een boot en je hebt niks aan hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:47 schreef Xaryna het volgende:
Laatste ep van Ore no Imouto!Dat wordt het alternatieve eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Volgens mij was dat gewoon een excuus om in het begin allerlei dingen uit te kunnen leggen zonder inconsistent te zijn (i.e. Lucy wist niets van de FT wereld net als de lezer/kijker).quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dikke kans dat dit gaat kloppen. Ze hebben er immers voor gekozen alles rondom haar te introduceren in plaats van andersom.
Hmmm ik meen me te herinneren dat Lucy van huis is weggelopen en als doel had om lid van FT te worden??quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een excuus om in het begin allerlei dingen uit te kunnen leggen zonder inconsistent te zijn (i.e. Lucy wist niets van de FT wereld net als de lezer/kijker).
SPOILER: Lucy@wikipediaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah en meteen bewijs voor mijn vorige postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat te kloppen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmmm ik meen me te herinneren dat Lucy van huis is weggelopen en als doel had om lid van FT te worden??
edit Ja dus...SPOILER: Lucy@wikipediaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah en meteen bewijs voor mijn vorige postDie kon ook dik worden hoor als lucy daarom vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat te kloppenDie kan gewoon van uiterlijk veranderen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
chibi-Erza. Ook verkrijgbaar als sleutelhanger, been bag en vitrine poppetje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef mschol het volgende:
ik vind trouwens de jonge versies van die FT leden veel leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je Fairy Tail niet volgt is die discussie anders niet erg boeiend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Xaryna het volgende:
Ik word een beetje moe van die discussie in spoilers. Het is net alsof jullie een andere taal spreken en ik niet mee kan doen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:15 schreef wdn het volgende:
[..]
chibi-Erza. Ook verkrijgbaar als sleutelhanger, been bag en vitrine poppetje.
Met eye patch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Xaryna het volgende:
Ik word een beetje moe van die discussie in spoilers. Het is net alsof jullie een andere taal spreken en ik niet mee kan doen
Maar je kijkt geen fairy tail toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Xaryna het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Je had ook gewoon over een andere anime kunnen beginnen; waren we daar wel over doorgegaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Xaryna het volgende:
Je moet als vrouw toch wel de aandacht van alle heren hier vast kunnen houdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:28 schreef Xaryna het volgende:
Maar dat deed ik! En alleen jij reageerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |