SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oneens. Naruto begon al vrij snel (tijdens de Zabuza arc) met wat het plot voor deze arc zou worden.
Terwijl er na meer dan 200 hoofdstukken Fairy Tail manga nog weinig 'rooie draad' of wat ook. En over Lucy.De zabuza arc heeft nooit iets toegevoegd aan het hele verhaal? De kwamen hem tegen, versloegen hem en die ijs dude(of was het een vrouw) en gingen verder :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm de grap van fairy tail is is dat het wel echt zo een verstand op 0 serie is. Ik heb mij nog niet aan een arc zo kapot geergerd zoals bij 100 fillers naruto op een rij!!!
Dat van Natsu lag overigens wel heel erg voor de hand
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Lord of the Rings is voor mij de enige boekverfilming die ik gezien heb, waarbij de film beter was dan het boek. Voor zo een mooie gedetailleerde wereld die die kerel kon creëren waren het tergend slecht geschreven boeken met overbodige details, familie historie over hobbits die je geen zak interesseren en een ontzettende haat tegen de industriële revolutie wat toch wel een van de mooiste perioden van de geschiedenis is!quote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef wdn het volgende:
Meest eenvoudige voorbeeld: Lord of the Rings.
Heb je wel de engelse versie gelezen?quote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Lord of the Rings is voor mij de enige boekverfilming die ik gezien heb, waarbij de film beter was dan het boek. Voor zo een mooie gedetailleerde wereld die die kerel kon creëren waren het tergend slecht geschreven boeken met overbodige details, familie historie over hobbits die je geen zak interesseren en een ontzettende haat tegen de industriële revolutie wat toch wel een van de mooiste perioden van de geschiedenis is!
Doorgaans laat ik zaken liever over aan mijn eigen fantasie, LotR is voor mij juist de grootste uitzondering.
In het Engels gelezen ja. Nou ja gelezen? Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om door 3 boeken die nieteens zo dik waren heen te komen. Ik ben een groot fan van fantasy, En in het opzicht dat LotR voor zijn tijd uniek was, en eigenlijk elk high fantasy boek erna (indirect)geinspireerd heeft ben ik Tolkien heel dankbaar.quote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je wel de engelse versie gelezen?
Want wat je hier stelt ben ik het totaaaaaaaal niet mee eens.
De films waren goed. Echt goed. En ik neem aan dat bekend is dat ik voor fantasy veel aan de kant zetMaar het boek was echt vele malen beter. Niet alleen omdat het boek beter in elkaar zit en men in de film dingen er uit heeft gesloopt.
De eerste 200 pagina's vind ik altijd moeilijk maar als me dat lukt gaan de overige 869 in 1 keer. Komt omdat het engels erin niet het engels is dat ik heb geleerdquote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In het Engels gelezen ja. Nou ja gelezen? Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om door 3 boeken die nieteens zo dik waren heen te komen. Ik ben een groot fan van fantasy, En in het opzicht dat LotR voor zijn tijd uniek was, en eigenlijk elk high fantasy boek erna (indirect)geinspireerd heeft ben ik Tolkien heel dankbaar.
Maar toch lees ik liever "a song of ice and fire" of boeken van China Mieville
Het duurde wel even zegquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oneens. Naruto begon al vrij snel (tijdens de Zabuza arc) met wat het plot voor deze arc zou worden.
Terwijl er na meer dan 200 hoofdstukken Fairy Tail manga nog weinig 'rooie draad' of wat ook. En over Lucy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]Weet ik het? Ik meen me te herinneren dat Natsu het pas echt overnam van Lucy als hoofdpersoon na de eerste grote arc, maar wanneer dat precies was kan ik me niet herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Haha, juist tijdens kerstvakantie heb ik geen tijd voor anime. Ik ga shit doen met vrienden enzo, er moet feest gevierd worden en heul veul bier gedronken worden. Deels omdat dit zo'n beetje de enige tijd van het jaar is dat iedereen ook daadwerkelijk kan. Dus de anime komt in 2011 wel weerquote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat een fop otaku zijn jullie echt ... dan is er een keer tijd om anime te kijken en dan doen jullie het niet.
BOL PUNT COM!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Hunterish het volgende:
Weet iemand waar ik terecht kan voor het kopen van Beelzebub manga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |