Vet, wat ga je daar doen? Verdrinken?quote:Op zondag 19 december 2010 11:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bangladesh!
En ik was tot 3 uur wakker, waar waren jullie
Ik denk dat jij vandaag in Nederland blijft.quote:Op zondag 19 december 2010 11:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bangladesh!
En ik was tot 3 uur wakker, waar waren jullie
Ik ook, want m'n vlucht gaat morgen pasquote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vandaag in Nederland blijft.
Ik ga er met twee huisgenoten heen, een van hen komt daar vandaanquote:Op zondag 19 december 2010 11:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vet, wat ga je daar doen? Verdrinken?
Om 3 uur zat ik nog in de kroeg, waar ik binnen mocht roken
Is het ook... Sommige afleveringen van de anime misschien niet, maar het komt dichter bij hentai dan bij ecchi.quote:Op zondag 19 december 2010 11:43 schreef mschol het volgende:
ik heb weer en serie gevonden die me wel aanstaat...
KissXsis, op bakabt getagged als "borderline Hentai"
quote:Op zondag 19 december 2010 10:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Soul Eater
One Piece (als je door 400 of 500 eps wil ploegen)
Code Geass (zelf niet gezien maar wel van plan die te kijken nog)
Trigun
Cowboy Bebop
Denk dat je daar voorlopig wel genoeg aan hebt
Thanks!quote:Op zondag 19 december 2010 10:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Vooral series met actie en een bepaald niveau humor dus?
Ik zou aan willen raden:
- Last Exile (raad ik iedereen aan omdat ie briljant is
- Full Metal Panic
- Full Metal Alchemist Brotherhood
- Gundam 00
Geen idee, gaan we achter komenquote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef Ascendancy het volgende:
-10 is goed the doen vanaf 5 bier in je lichaam![]()
Wel vet, mr is het daar dan zo gezellig met oud en nieuw?
Vieren ze dat daar dan? Oud en nieuw wordt toch alleen gevierd in landen die onze kalender hanteren. In china of moslim landen is dit toch anders? 90% is daar moslim.quote:
Ik heb Blood+ niet gezien, maar een vriendin van mij dat het wel gezien heeft vond 'Monster' en Vampire Knight ook leukquote:Op zondag 19 december 2010 13:12 schreef shintek het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Kennen jullie nog iets wat een Blood+ fan zou kijken? (alleen de eerste ep was wat aan, en de originele film uit 2000)
Zijn familie viert het in elk geval wel, ook al is inderdaad de meerderheid moslim (zij zelf ook)quote:Op zondag 19 december 2010 14:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Vieren ze dat daar dan? Oud en nieuw wordt toch alleen gevierd in landen die onze kalender hanteren. In china of moslim landen is dit toch anders? 90% is daar moslim.
Ach gewoon je eigen feestje bouwen al zal alcohol daar wel een probleem zijn :p
Ligt natuurlijk aan wanneer, maar ik wil wel mee?quote:Op zondag 19 december 2010 15:19 schreef Ascendancy het volgende:
Alsof je op nieuwjaarsdag in staat bent om te FOK!ken.
Zeg als er weer een moet komt, wie gaan er dan allemaal mee?
Wat is bereikbaar? Ik denk dat het Utrecht of Amsterdam wordt, want dat is voor de meesten het beste.. Is dat bereikbaar?quote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb wel interesse mits het bereikbaar is :p Ik moet wel uit het zuiden des lands komen.
nu niet iigquote:Op zondag 19 december 2010 16:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat is bereikbaar? Ik denk dat het Utrecht of Amsterdam wordt, want dat is voor de meesten het beste.. Is dat bereikbaar?
Utrecht is prima, adam wat minder maar moet ook te doen zijn, friesland is niet nuttigquote:Op zondag 19 december 2010 16:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat is bereikbaar? Ik denk dat het Utrecht of Amsterdam wordt, want dat is voor de meesten het beste.. Is dat bereikbaar?
adam is 20 minuutjes vanaf Utrecht, dus dat is ook prima te doenquote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Utrecht is prima, adam wat minder maar moet ook te doen zijn, friesland is niet nuttig
Ik ben wel weer van de partij jaquote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
Bier wordt er prima gedronken.
Quing kunnen we ook wel ritselen. Xaryna komt ons vrouwloosheid opvullen, lelouch en repelsteeltjuh gaan ook vast weer mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |