Da's helemaal niet zeker meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef Ascendancy het volgende:
Ik leen op dit moment niet, dus dan krijg je, zolang je de studie maar haalt, geen studieschuld.
Je moet ook niet in je pyjama naar buiten gaan, suffie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef Bakakame het volgende:
Ik wil niet naar buiten, het is donker en koud en ik zit nog in m'n pyjama
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
En straks een studieschuld
Ik moest 20000 gulden terugbetalen maar Mams had die Groningse bende aangeklaagt omdat Pa het nodig vond na de scheiding niks meer te tekenen zodat ik alleen maar die pokke lage basisbeurs kreeg en de rest automatisch een lening werd die moest worden terugbetaald...
4 jaar later nadat ik voor de rechtbank stond (moest dat hele pokkeind van Limburg naar Groningen voor 5 minuten praten...) kreeg ik out of the blue een afschrift met 23000 gulden erop zonder ook maar enig schrijven ofzo. Moest ik adhv. rekeningnummer uitzoeken wtf het voor was![]()
Geld was ook snel weer overgemaakt om de schuld in 1x mee af te betalen.
Kwam ik mooi mee weg
edit bedankt Asc
* wdn begint .Cake. te likken
Xaryna mag meekijken
laat me raden: de weg tussen nietsnut en niemandsdal?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef Frag_adder het volgende:
Echt heerlijk op de weg, iedereen stond in de file in de randstad, waar ik reed was geen fuck te doen
Tilburg - eindhoven - weertquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
laat me raden: de weg tussen nietsnut en niemandsdal?
Heul niet!!!! Stomme boer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tilburg - eindhoven - weert
Randstad is voor paupers
Liever een boer dan 5 uur in de file in een stinkstadquote:
Ik was vrij vandaag...quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Liever een boer dan 5 uur in de file in een stinkstad
Koeien in de wei... het zijn geen middeleeuwen, die staan gewoon in de stalquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik was vrij vandaag...
Nou weet ik niet wat meer stinkt... De koeien die schijten of de auto's.
"Ik heb geen idee, ik woon in de randstad"quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Koeien in de wei... het zijn geen middeleeuwen, die staan gewoon in de stal
OP stal Frag. Koeien staan OP stal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Koeien in de wei... het zijn geen middeleeuwen, die staan gewoon in de stal
Amsterdam!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
OP stal Frag. Koeien staan OP stal.
Dat weet ik zelfs nog als Amsterdammer zijnde
Ooit een koe op een stal gezien?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
OP stal Frag. Koeien staan OP stal.
Dat weet ik zelfs nog als Amsterdammer zijnde
Op stal. Niet op een stal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ooit een koe op een stal gezien?
Als we dan toch gaan mieren neuken, een boer heeft geen koeien, een boer heeft dames
hehehe...quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
Mijn HD met anime ligt in Brabantbagger
opnieuw downloadenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
handig, verlies je ook geen dagen omdat je je een hele dag brak voeltquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
frisdrank, ben niet zo van de alcohol houdende dranken
over wie heb je het?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Asc's TT is toch gepaster dan ik dacht . . . wat een mietjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |