Tilburg - eindhoven - weertquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
laat me raden: de weg tussen nietsnut en niemandsdal?
Heul niet!!!! Stomme boer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tilburg - eindhoven - weert
Randstad is voor paupers
Liever een boer dan 5 uur in de file in een stinkstadquote:
Ik was vrij vandaag...quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Liever een boer dan 5 uur in de file in een stinkstad
Koeien in de wei... het zijn geen middeleeuwen, die staan gewoon in de stalquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik was vrij vandaag...
Nou weet ik niet wat meer stinkt... De koeien die schijten of de auto's.
"Ik heb geen idee, ik woon in de randstad"quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Koeien in de wei... het zijn geen middeleeuwen, die staan gewoon in de stal
OP stal Frag. Koeien staan OP stal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Koeien in de wei... het zijn geen middeleeuwen, die staan gewoon in de stal
Amsterdam!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
OP stal Frag. Koeien staan OP stal.
Dat weet ik zelfs nog als Amsterdammer zijnde
Ooit een koe op een stal gezien?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
OP stal Frag. Koeien staan OP stal.
Dat weet ik zelfs nog als Amsterdammer zijnde
Op stal. Niet op een stal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ooit een koe op een stal gezien?
Als we dan toch gaan mieren neuken, een boer heeft geen koeien, een boer heeft dames
hehehe...quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
Mijn HD met anime ligt in Brabantbagger
opnieuw downloadenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
handig, verlies je ook geen dagen omdat je je een hele dag brak voeltquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
frisdrank, ben niet zo van de alcohol houdende dranken
over wie heb je het?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Asc's TT is toch gepaster dan ik dacht . . . wat een mietjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |