Huh wat?quote:
Hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 07:58 schreef NBT het volgende:
HalloIk kom ff spieken! Ben niet helemaal van anime, maar ben nu bezig met de hele serie naruto! Wel supervet!
Gefeliciteerd ouwe!quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Bakakame het volgende:
Ik denk dat Sekai-ichi Hatsukoi wel wat voor Xaryna is
Dat is nu echt wat voor Xarynaquote:
Oh, dat had ik eve nover het hoofd gezienquote:
Gefeleciteerd! Wat ben jij al oud zegquote:
Wil je soms dat ik Asc-achtige SC ga maken?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:54 schreef Xaryna het volgende:
Dus het is jouw schuld dat het hier zo stil is
Dat lukt pas na een biertje of 8 volgensmijquote:Op donderdag 16 december 2010 11:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wil je soms dat ik Asc-achtige SC ga maken?
Dank jequote:
Dat was dus wel gelukt hierquote:Op donderdag 16 december 2010 11:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat lukt pas na een biertje of 8 volgensmij
En zo begint de verslaving...quote:Op donderdag 16 december 2010 07:58 schreef NBT het volgende:
HalloIk kom ff spieken! Ben niet helemaal van anime, maar ben nu bezig met de hele serie naruto! Wel supervet!
Het begon bij mij met Akira en The Guyver in de jaren 80(90?) en daarna een hele tijd niks.quote:Op donderdag 16 december 2010 07:58 schreef NBT het volgende:
Indien dat een complete nacht is met dingen te doen/kijken kan ik er misschien wel bij zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, hoe zit het nou met die meet? Die van januari, in Amsterdam, tijdens die anime-night?
Mooi, mis ik iig niet veel, heb de serie al gezien dus weet ongeveer wat er gaat gebeuren. Tenzij de film heeeel anders is dan de serie, maar dat verwacht ik niet. Want kan er helaas niet bij zijn deze maandquote:Op donderdag 16 december 2010 15:13 schreef hexje het volgende:
Morgen in de melkweg: Evangelion 2.0: You Can (Not) Advance
JP 2009, 112
Tweede film die is gebaseerd op de mecha-anime-reeks Neon Genesis Evangelion. De paramilitaire organisatie NERV blijft de Aarde verdedigen tegen de Angels. Het rustige leventje van mecha-piloot Shinji Ikari in Tokyo-3 wordt op de kop gezet door de komst van een groepje Evangelion-piloten, waaronder de lichtgeraakte Asuka Langley Shikinami, die hem en Rei Ayanami in de gevchten moeten gaan bijstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |