Vetste serie die ik de afgelopen maanden gezien hebquote:
Ja, hoewel ik het niet om het spelletje blijf kijken. Snap eerlijk gezegd geen kak van die regels. Maar het spreekt boekdelen dat het spannend en goed te volgen is zelfs zonder dat je die regels snaptquote:
Klopt, ik snapte op het einde er nog geen bal vanquote:Op donderdag 16 december 2010 18:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik het niet om het spelletje blijf kijken. Snap eerlijk gezegd geen kak van die regels. Maar het spreekt boekdelen dat het spannend en goed te volgen is zelfs zonder dat je die regels snapt
mahjong is niet dat 1 persoons torentje afbreken kennelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 18:37 schreef Xaryna het volgende:
Mijn vriend wil mij nog steeds de regels leren. Misschien is Akagi daar een mooi moment voor. Ik vond dat ik ze kende, maar de Mahjong die wij als Mahjong kennen, is heel anders
Je moet het inderdaad als een soort pokeren zien. 4 spelers die om geld spelen met ene winners take all mentaliteit. Alleen als ie over poker ging ging ik echt nadenken of sommige biedingen / raises wel ergens op sloegen, hier heb ik dat probleem niet want ik snap het spel niet xDquote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Naar wat ik er van begrepen heb is majong in Japan een soort van surrogaat poker.
Als Akagi over poker zou gaan zou ik 'm gezien zijn reputatie al lang gezien hebben.
Omdat mannen kicken op oorlog en wapens en tanks etc. Grote robots met hele grote wapens zijn daarmee dus ubervetquote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef Qunix het volgende:
Ik vind Gundam best vaag, niet mijn genre, maar toch blijf ik kijken. Why?
intressante theorie....quote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Omdat mannen kicken op oorlog en wapens en tanks etc. Grote robots met hele grote wapens zijn daarmee dus ubervet
4 uurtjes te laat, maakt niet uitquote:
Valt hier nog mee hoorquote:
ik ben blij verrast dat er in den haag zo veel gevallen is...quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Valt hier nog mee hoorer is wel sneeuw maar niet heel veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |