Normaal staat het in de krant. Maar die heb ik niet meer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef JH87 het volgende:
Extra service. Merkte al dat meer mensen 't nog niet doorhadden.
Ik denk dat ik gewoon niet uit ga slapen morgenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:35 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kan dat uurtje extra slaap anders wel gebruiken. Man, wat heb ik hier naar uitgekeken.
Mijn wekker staat op 10 uur. Is dus eigenlijks 11 uurquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon niet uit ga slapen morgen
Owja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:56 schreef Luco het volgende:
Toch fijn vooruitzicht dat uurtje extra. Slapen
.
Ik moet geen kussen, of een HEEEELE platte... ik word geregeld wakker dat ik gewoon met mijn hoofd alleen op het matras lig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:12 schreef Oneself het volgende:
My words.
Helemaal als je tachtig kussens hebt.
En de rest van je lichaam zweeft boven de grond?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet geen kussen, of een HEEEELE platte... ik word geregeld wakker dat ik gewoon met mijn hoofd alleen op het matras lig.
Kromme zin alertquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:16 schreef Luco het volgende:
[..]
En de rest van je lichaam zweeft boven de grond?
Haha, zie je 't voor je?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:16 schreef Luco het volgende:
[..]
En de rest van je lichaam zweeft boven de grond?
Als crewlid was je praktisch verplicht dat ding al maanden te hebbenquote:
Wat een verschrikkelijke UI heb je zegquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:56 schreef joppie_saus het volgende:
Jezus, dat uurtje extra slaap hadden ze sommige mensen nooit moeten geven
Je hebt gewoon een mentaliteitsprobleemquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:29 schreef joppie_saus het volgende:
Hoe kan ik leren als ik het verkeerde boek heb
quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:42 schreef Renesite het volgende:
Ik reed net ff wat door de stad heen, moeder wou ook mee - gezallig. Zegt ze opeens: 'ben nog nooit bij de kenttukkie of zo geweest'.
'Daar zijn alleen maar Surinamers en Antillianen'
'Ow, dat wil ik wel eens zien!'
Toen we weer naar buiten kwamen:
'Op de een of andere manier heb ik het idee dat ik net terug ben van vakantie'
die kip maak ik zelf 3x zo lekkerquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:47 schreef Renesite het volgende:
Doch, die chickenwings zijn best goed, van de KFC.. Nu even timen of ik over een half uu....
Ja hoor, ik heb weer honger.
Sorry, ik zal geen interessevragen stellen. Ik heb haar alleen nog nooit vrolijk gezien. Nu ben ik hier niet zo heel vaak en ook niet lang.quote:
Heel vaak,quote:
quote:
Ik denk dat het voor jou niet zoveel uitmaaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
mis ik trouwens iets met die wintertijd?
pffquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:15 schreef welkominspace het volgende:
is het nou kwart over 5 of kwart over 6?
Hotwingsquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:47 schreef Renesite het volgende:
Doch, die chickenwings zijn best goed, van de KFC.. Nu even timen of ik over een half uu....
Ja hoor, ik heb weer honger.
Wat een kutplek idd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:31 schreef MaxMark het volgende:
KFC moet een plekje in het centrum vinden.
Zeg maar, een beetje zoals de BK op Utrecht Centraal?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wat een trage bediening daar.
En opdringerige vaag Engels sprekende medelanders.
Wajoo!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:35 schreef joppie_saus het volgende:
Mee eens. Tijdens het stappen lekker hotwings kauwenIk was er trouwens laatst door de drive met paar vrienden, en we hadden een bucket van een tientje besteld. Nou goed, ik kom bij dat raampje, zegt ze 'zes euro alstublieft' en ik betaal met een tientje en kreeg dus vier euro terug. Ik denk, aaight lekker goedkoop niks zeggen, maar dat mens had mijn bestelling niet goed verstaan en ik kreeg 2 milkshakes voor dus 6 euro (
). Dus ik zeg: neenee, dat klopt niet, ik had een bucket voor een tientje, niet dit. Zij pakt dat weg, geeft mij mijn bucket en moet vervolgens met een rekenmachine (!) uitrekenen hoeveel 10-6 was en hoeveel ik dus weer moest bijbetalen. Als argument op mijn vraag of ze overal zo'n ding voor nodig had, antwoordde ze: 'ik heb de ramadan ja, mag ik ook moe zijn?'. WTF, ramadan is gewoon je eigen keus, drol, en dan nog, voor zulke dingen per rekenmachine uitrekenen is geen excuus!
omdat ik hem ook regelmatig om m'n nek heb hangen, en dan vult ie de kamer mooi met muziekquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:51 schreef Luco het volgende:
Waarom zet je je systeemvolume dan niet gewoon zachter?
het eten is niet te best neequote:
PUURquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind de PUUR lekkere brownies en muffins hebben,![]()
.
Of ben ik nu saai ende niet hip?
Oeh, daar heb ik met jou geloof ik wel eens een muffin gegeten, lekkerrr.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind de PUUR lekkere brownies en muffins hebben,![]()
.
Of ben ik nu saai ende niet hip?
Hmhm,quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, daar heb ik met jou geloof ik wel eens een muffin gegeten, lekkerrr.
ik stapte een keer 5 minuten voordat ze open gingen binnen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, vind ik niet.
Maar ik 'ken' d'r dan ook een paar (alhoewel ik betwijfel of ze mij nog herkennen).
Altijd perfecte bediening en service, is mijn ervaring!
De brownies heb ik alleen nog nooit gehad. Zouden we nog een heen moeten gaan, met Jopse! Beter dan ijs met dit weer.quote:
mee eens!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:46 schreef Renesite het volgende:
Wat een saaie dag. Deze dag moet dood. Zondag.
ijs kan altijdquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
De brownies heb ik alleen nog nooit gehad. Zouden we nog een heen moeten gaan, met Jopse! Beter dan ijs met dit weer.
Leg uit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik stapte een keer 5 minuten voordat ze open gingen binnen.
Toen brak de hel los hoor.
Inderaad! Na de tentamenweken lijkt me een goed plan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
De brownies heb ik alleen nog nooit gehad. Zouden we nog een heen moeten gaan, met Jopse! Beter dan ijs met dit weer.
Ik ben een ijsjunkiequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ijs kan altijd
ik snap nooit waarom mensen met kouder weer minder zin in ijs hebben![]()
ik blijf het lekker vinden![]()
Jup! Mijn tentamen "week" (het is er maar eentje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Inderaad! Na de tentamenweken lijkt me een goed plan?
nadat ik binnenliep,kreeg ik meteen een boze ober achter me aan.quote:
Mijn is donderdag mijn laatste maar daarna komt Ismar (vriend) hier, dus die week erop kan ik wel?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jup! Mijn tentamen "week" (het is er maar eentje.) is woensdag al afgelopen, dus daarna heb ik alle tijd.
![]()
En ik vind ijs in de winter ook wel lekker, maar dan alleen als ik binnen zit.
Ach, het zal vast wel meevallen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nadat ik binnenliep,kreeg ik meteen een boze ober achter me aan.
Die vertelde heel kwaad dat het niet de bedoeling was dat iedereen maar binnen stormde.
Dus toen vroeg ik of ik dan gewoon op het terras mocht zitten.
Dat mocht ook niet, en dat begreep ik toch zeker zelf wel
niet echt heel klantvriendelijk moet ik zeggen
Als ik er weer eens langsloop mss.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach, het zal vast wel meevallen!
Ik zou zeggen, loop eens gewoon naar binnen en ga d'r eens eten. Echt lekker.
Week daarop op woensdag vind ik prima! Zorg ik even dat ik dan niet hoef te werken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn is donderdag mijn laatste maar daarna komt Ismar (vriend) hier, dus die week erop kan ik wel?
Op woensdagen ben ik sowieso al in de stad dankzij verplicht practicum (afgelopen @ 13:00u)
Folkinge leukste straat van de stad, hoe kan je er nou nìet langslopen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Als ik er weer eens langsloop mss.
m'n tante heeft er een winkel en een kennis een kroeg, dus ben er vaak genoegquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Folkinge leukste straat van de stad, hoe kan je er nou nìet langslopen?
ja dan moet je ook ete bestellen, blablablaquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef joppie_saus het volgende:
Hoezo kan dat niet, Rene? Ik verveel me ook de ziekte, straks weer voetbal op tv.
Doe dat dan wel in de Oosterparkwijk en niet in de beschaafde wereld.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:50 schreef welkominspace het volgende:
* welkominspace draait sjekkie
ik kan wel janken op dit moment.
Als ik m'n medicijnen nu inneem slaap ik de komende 24 uur niet,maar als ik het niet doe flip ik hem hier de pan uit![]()
het is serieus bij me opgekomen om gewoon ergens een barfight te beginnen om wat energie kwijt te kunnen
Niet zo hequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:09 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Doe dat dan wel in de Oosterparkwijk en niet in de beschaafde wereld.
Sorry.quote:
ik hoef hier idd alleen ff voor m'n deur te gaan staan en iemand stoer aan te kijkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:09 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Doe dat dan wel in de Oosterparkwijk en niet in de beschaafde wereld.
Ik zat meer aan die voetbalbar te denken, maar ik gun ieder z'n eigen invulling.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik hoef hier idd alleen ff voor m'n deur te gaan staan en iemand stoer aan te kijken
die bij de gorechtskade?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik zat meer aan die voetbalbar te denken, maar ik gun ieder z'n eigen invulling.
D'r zit er eentje op dat pleintje bij de ingang van de Star Numanstraat, toch..?quote:
star wat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
D'r zit er eentje op dat pleintje bij de ingang van de Star Numanstraat, toch..?
(Je merkt hoe vaak ik er kom.)
Hoe kan 't eigenlijk dat iemand jou een baan in de verzorging heeft gegeven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:50 schreef welkominspace het volgende:
* welkominspace draait sjekkie
ik kan wel janken op dit moment.
Als ik m'n medicijnen nu inneem slaap ik de komende 24 uur niet,maar als ik het niet doe flip ik hem hier de pan uit![]()
het is serieus bij me opgekomen om gewoon ergens een barfight te beginnen om wat energie kwijt te kunnen
Vast zo'n baanproject vanuit de gevangenis geregeld.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hoe kan 't eigenlijk dat iemand jou een baan in de verzorging heeft gegeven.
Nee, ik heb even gezocht - de Noorderbar, heet 't ding. Diephuisstraat.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
star wat?
bij de c1000 bedoel je?
niet in de verzorgingquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hoe kan 't eigenlijk dat iemand jou een baan in de verzorging heeft gegeven.
oh daarquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:36 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb even gezocht - de Noorderbar, heet 't ding. Diephuisstraat.
Een maat van me woont in de Star Numanstraat, vandaar dat dat mijn eerste referentiekader was.
Vandaar m'n suggestie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
oh daar
nog nooit geweest maar volgens mij leg ik het af als ik daar herrie ga schoppen
Ik kan die middag dus! Hoef 's avonds pas te werken en heb enkel 's ochtends college.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Week daarop op woensdag vind ik prima! Zorg ik even dat ik dan niet hoef te werken.Nu Jop en z'n drukke agenda nog.
Ik denk dat je met beide mogelijke uitkomsten in elk geval wel je energie kwijtbent.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
met een paar borrels op zou ik misschien nog wel een gokje wagen ook
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je met beide mogelijke uitkomsten in elk geval wel je energie kwijtbent.
En / of je tanden.
Een paar keer, vanaf (goddank) de zijlijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb je wel eens een echte barfight meegemaakt?
rondvliegende krukken,overal glas en bloed![]()
denk dat ik dan toch maar een eindje ga hardlopen ofzo
heb er wel eens middenin gestaan,gaat allemaal zo snelquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:46 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Een paar keer, vanaf (goddank) de zijlijn.
Geen pretje, inderdaad,.
Altijd weer grappig als je daarna tien minuten durende vechtpartijen op tv of in films ziet... 1 goede mep die je niet aan ziet komen en je gaat inderdaad subiet neer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb er wel eens middenin gestaan,gaat allemaal zo snel![]()
de eerste keer draaide ik me om en werd alles zwart
en de schade is meestal ook wel wat meer dan een blauw oog en een bloedneusquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Altijd weer grappig als je daarna tien minuten durende vechtpartijen op tv of in films ziet... 1 goede mep die je niet aan ziet komen en je gaat inderdaad subiet neer.
Maar gelukkig is dat een zeldzaamheid geweest voor me. Ik heb een spuughekel aan geweld.in 't echie.
Mwoah. Vanaf een heul veilige afstand dan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en de schade is meestal ook wel wat meer dan een blauw oog en een bloedneus
zelf hoeft het voor mij ook niet zozeer,al dat geweld.
maar soms vind ik het wel geinig om te zien hoe die tokkies elkaar te lijf gaan
ik ben er niet bang voor ofzo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mwoah. Vanaf een heul veilige afstand dan.
Lekker.quote:
lekker zelfgemaaktquote:
Bakken natuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lekker zelfgemaakt![]()
niet die voorverpakte zooi
ben eigenlijk wel blij dat ik nu alles zelf moet maken![]()
alles is veel lekkerder dan![]()
zit met een dilemma : eitje bakken of eitje koken
"Je maakt altijd zoveel dingen mee."quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:51 schreef welkominspace het volgende:
maat van me vroeg of ik hem in emmen kon komen helpen.
heeft het verkeerde meisje geplayed en heeft nu de coke-verslaafde broer achter zich aan![]()
maar heb geen melk meer, dus een roerei zit er niet inquote:
Gewoon bakken in wat boter, zonder melk, met lekker veel kittige kruiden erop. Even eventueel spek en / of champignons.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar heb geen melk meer, dus een roerei zit er niet in
wel kokosmelk,maar of dat zo lekker is
hij zoekt het maar uitquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:51 schreef Telecaster het volgende:
[..]
"Je maakt altijd zoveel dingen mee."
Sja, als je enige unique selling point een dierentuin is maak je het er zelf wel een beetje naar natuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hij zoekt het maar uit
die gast heeft dus echt met een mes achter hem aangerend door het halve dorp![]()
Emmen
champignons zijn ook ook net opquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Gewoon bakken in wat boter, zonder melk, met lekker veel kittige kruiden erop. Even eventueel spek en / of champignons.
Mjam.
wat hebben wij dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja, als je enige unique selling point een dierentuin is maak je het er zelf wel een beetje naar natuurlijk.
Kruiden, jongen, kruiden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
champignons zijn ook ook net op
dat is het hem dus ,ik heb niks om hem lekker op te vullen.
maar gewoon een paar spiegeleitjes zijn ook wel lekker op brood
Wij hebben Vera, Simplon en elk jaar een verse lichting studentes.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat hebben wij dan?
Martinitoren en paard van ome lux
heb er best wel zin inquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Kruiden, jongen, kruiden.
"Dem 'erbs, mon. Jah."
raak je ook op uitgekekenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:58 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wij hebben Vera, Simplon en elk jaar een verse lichting studentes.
Mjah. Ik hou het tot het ontbijtje morgenochtend nog even bij drinken, met Uw welnemen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb er best wel zin in![]()
maar wacht nog ff, is denk ik wel lekker met een kopje soep
Discussiepuntje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
raak je ook op uitgekeken
zelfs op de studentes![]()
quote:
google op Law of *quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef Oneself het volgende:
Wie weet een leuke site met flauwe citaten? Of motiverende?
Albert Einsteinquote:"If A equals success, then the formula is: A = X + Y + Z, X is work. Y is play. Z is keep your mouth shut.
www.citaten.netquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Thaanks! Is er ook zoiets in het Nederlands?
Chinese Proverbsquote:"Do not use a hatchet to remove a fly from your friend's forehead."
Yes, die had ik. Zoek meer van die heul flauwe dingen.quote:
Nou ja, heb 22,5 jaar in Emmen gewoond en woon sinds (bijna) 2 jaar in Grunn, maar Grunn vind ik qua sfeer en mentaliteit stukken beter dan Emmen.quote:
Maar MM is daar ook uit de klei getrokkenquote:Op maandag 1 november 2010 09:12 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Nou ja, heb 22,5 jaar in Emmen gewoond en woon sinds (bijna) 2 jaar in Grunn, maar Grunn vind ik qua sfeer en mentaliteit stukken beter dan Emmen.
Dat lijkt me wel wat. Gewoon wat extra tijd kopen.quote:Op maandag 1 november 2010 07:31 schreef joppie_saus het volgende:
Goedemorgen! Kan ik nog een uurtje extra krijgen?
Dat sowieso. Zonder koffie geen ochtend.quote:
Bob. en ik hadden al besloten dat de wintertijd dagelijks moet worden ingevoerd en niet 1x per jaar.quote:Op maandag 1 november 2010 09:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat. Gewoon wat extra tijd kopen.
Dat je dan even in een andere dimensie zit en hier geen vertraging op loopt.
Goeiemorgen trouwens. Koffie.![]()
Ik ben voor.quote:Op maandag 1 november 2010 09:48 schreef JH87 het volgende:
[..]
Bob. en ik hadden al besloten dat de wintertijd dagelijks moet worden ingevoerd en niet 1x per jaar.
Ja, daar niet van. Grunn is gewoon tien keer beter. Maar je laat je plaats van herkomst toch niet dissen, jongquote:Op maandag 1 november 2010 09:12 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Nou ja, heb 22,5 jaar in Emmen gewoond en woon sinds (bijna) 2 jaar in Grunn, maar Grunn vind ik qua sfeer en mentaliteit stukken beter dan Emmen.
Groot gelijk.quote:Op maandag 1 november 2010 12:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, daar niet van. Grunn is gewoon tien keer beter. Maar je laat je plaats van herkomst toch niet dissen, jong
Ik wilde net zeggen; een pijnlijke schoen zeker, pijnlijk aan je ogen. Afzichtelijk.quote:
neemt ie wel minder ruimte inquote:
Wat mij betreft hoef ik geen ruzie met die lui.quote:Op maandag 1 november 2010 14:37 schreef joppie_saus het volgende:
Steek dan gelijk hun huis in de fik
zoiets dacht ik al welquote:Op maandag 1 november 2010 14:53 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, korte samenvatting:
Verbodsbord is afgewezen door een fokster, die het hele verhaal aan mij verteld heeft en zat word van zijn gejank. Ik denk ik zet hem even openbaar op zijn plaats maar dat levert bij meneer alleen maar frustraties op. Zielig mannetje.
En de Fokster is This-is-it?quote:Joppie_saus Ga huilie doen joh. Of ga iets vaker in de auto zitten, met je gordel heb je altijd een klik.
Oeioeioei, maar ik denk dat jij je kansen om bij het betreffende vrouwtje in het broekje te komen nu wel verspeeld hebt.quote:Op maandag 1 november 2010 14:53 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, korte samenvatting:
Verbodsbord is afgewezen door een fokster, die het hele verhaal aan mij verteld heeft en zat word van zijn gejank. Ik denk ik zet hem even openbaar op zijn plaats maar dat levert bij meneer alleen maar frustraties op. Zielig mannetje.
quote:Op maandag 1 november 2010 15:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Oeioeioei, maar ik denk dat jij je kansen om bij het betreffende vrouwtje in het broekje te komen nu wel verspeeld hebt.
Je e-Penis is zojuist weer gegroeid?quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Daar zat ik al half in voor Verbodsbord er tussen kwam. Die afgewezen is omdat... juist.
Wees nou gewoon eens concreet... waarom is hij afgewezen??quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Daar zat ik al half in voor Verbodsbord er tussen kwam. Die afgewezen is omdat... juist.
Combineer jou opmerking met die van mij.quote:Op maandag 1 november 2010 15:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Wees nou gewoon eens concreet... waarom is hij afgewezen??
Oh, ik snap het, hij is niet afgewezen hij is tijdelijk 'on-hold' gezet zodat betreffende foksters nog even met jou aan kon klieren. Kan betreffende fokster dit even bevestigen?quote:Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Combineer jou opmerking met die van mij.
Nee, dat zou Jailbait worden.quote:Op maandag 1 november 2010 15:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, ik snap het, hij is niet afgewezen hij is tijdelijk 'on-hold' gezet zodat betreffende foksters nog even met jou aan kon klieren. Kan betreffende fokster dit even bevestigen?
Ben je inmiddels al volledig in d'r broekje geweest trouwens?
Dus je zat zelf al half in een broekje van een minderjarige en vervolgens neem je iemand anders kwalijk dat hij hetzelfde probeerde?quote:Op maandag 1 november 2010 15:34 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, dat zou Jailbait worden.
Figuurlijk. Ik zou met der daten, tot ik erachter kwam dat ze nog geen eens 16 was en dus maar de 'date' heb afgeblazen.quote:Op maandag 1 november 2010 15:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus je zat zelf al half in een broekje van een minderjarige en vervolgens neem je iemand anders kwalijk dat hij hetzelfde probeerde?
Eh... ligt het aan mij of is dat nou wat de grote mensen hypocriet noemen?
Nee.quote:Op maandag 1 november 2010 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohja fopje. Het is natuurlijk Xantalien.
nee, m'n moeder al wel.quote:Op maandag 1 november 2010 15:45 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee.
En WIS, heb je dat nog niet dan? Das de mode van najaar 2010
wordt je ook wel eens in het ziekenhuis wakker?quote:Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Is epilepsie in de mode? Kek, dan ben ik eindelijk hip. Onwetend al jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |