Je hebt gewoon een mentaliteitsprobleemquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:29 schreef joppie_saus het volgende:
Hoe kan ik leren als ik het verkeerde boek heb
quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:42 schreef Renesite het volgende:
Ik reed net ff wat door de stad heen, moeder wou ook mee - gezallig. Zegt ze opeens: 'ben nog nooit bij de kenttukkie of zo geweest'.
'Daar zijn alleen maar Surinamers en Antillianen'
'Ow, dat wil ik wel eens zien!'
Toen we weer naar buiten kwamen:
'Op de een of andere manier heb ik het idee dat ik net terug ben van vakantie'
die kip maak ik zelf 3x zo lekkerquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:47 schreef Renesite het volgende:
Doch, die chickenwings zijn best goed, van de KFC.. Nu even timen of ik over een half uu....
Ja hoor, ik heb weer honger.
Sorry, ik zal geen interessevragen stellen. Ik heb haar alleen nog nooit vrolijk gezien. Nu ben ik hier niet zo heel vaak en ook niet lang.quote:
Heel vaak,quote:
quote:
Ik denk dat het voor jou niet zoveel uitmaaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
mis ik trouwens iets met die wintertijd?
pffquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:15 schreef welkominspace het volgende:
is het nou kwart over 5 of kwart over 6?
Hotwingsquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:47 schreef Renesite het volgende:
Doch, die chickenwings zijn best goed, van de KFC.. Nu even timen of ik over een half uu....
Ja hoor, ik heb weer honger.
Wat een kutplek idd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:31 schreef MaxMark het volgende:
KFC moet een plekje in het centrum vinden.
Zeg maar, een beetje zoals de BK op Utrecht Centraal?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wat een trage bediening daar.
En opdringerige vaag Engels sprekende medelanders.
Wajoo!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:35 schreef joppie_saus het volgende:
Mee eens. Tijdens het stappen lekker hotwings kauwenIk was er trouwens laatst door de drive met paar vrienden, en we hadden een bucket van een tientje besteld. Nou goed, ik kom bij dat raampje, zegt ze 'zes euro alstublieft' en ik betaal met een tientje en kreeg dus vier euro terug. Ik denk, aaight lekker goedkoop niks zeggen, maar dat mens had mijn bestelling niet goed verstaan en ik kreeg 2 milkshakes voor dus 6 euro (
). Dus ik zeg: neenee, dat klopt niet, ik had een bucket voor een tientje, niet dit. Zij pakt dat weg, geeft mij mijn bucket en moet vervolgens met een rekenmachine (!) uitrekenen hoeveel 10-6 was en hoeveel ik dus weer moest bijbetalen. Als argument op mijn vraag of ze overal zo'n ding voor nodig had, antwoordde ze: 'ik heb de ramadan ja, mag ik ook moe zijn?'. WTF, ramadan is gewoon je eigen keus, drol, en dan nog, voor zulke dingen per rekenmachine uitrekenen is geen excuus!
omdat ik hem ook regelmatig om m'n nek heb hangen, en dan vult ie de kamer mooi met muziekquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:51 schreef Luco het volgende:
Waarom zet je je systeemvolume dan niet gewoon zachter?
het eten is niet te best neequote:
PUURquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind de PUUR lekkere brownies en muffins hebben,![]()
.
Of ben ik nu saai ende niet hip?
Oeh, daar heb ik met jou geloof ik wel eens een muffin gegeten, lekkerrr.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind de PUUR lekkere brownies en muffins hebben,![]()
.
Of ben ik nu saai ende niet hip?
Hmhm,quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, daar heb ik met jou geloof ik wel eens een muffin gegeten, lekkerrr.
ik stapte een keer 5 minuten voordat ze open gingen binnen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, vind ik niet.
Maar ik 'ken' d'r dan ook een paar (alhoewel ik betwijfel of ze mij nog herkennen).
Altijd perfecte bediening en service, is mijn ervaring!
De brownies heb ik alleen nog nooit gehad. Zouden we nog een heen moeten gaan, met Jopse! Beter dan ijs met dit weer.quote:
mee eens!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:46 schreef Renesite het volgende:
Wat een saaie dag. Deze dag moet dood. Zondag.
ijs kan altijdquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
De brownies heb ik alleen nog nooit gehad. Zouden we nog een heen moeten gaan, met Jopse! Beter dan ijs met dit weer.
Leg uit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik stapte een keer 5 minuten voordat ze open gingen binnen.
Toen brak de hel los hoor.
Inderaad! Na de tentamenweken lijkt me een goed plan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
De brownies heb ik alleen nog nooit gehad. Zouden we nog een heen moeten gaan, met Jopse! Beter dan ijs met dit weer.
Ik ben een ijsjunkiequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ijs kan altijd
ik snap nooit waarom mensen met kouder weer minder zin in ijs hebben![]()
ik blijf het lekker vinden![]()
Jup! Mijn tentamen "week" (het is er maar eentje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Inderaad! Na de tentamenweken lijkt me een goed plan?
nadat ik binnenliep,kreeg ik meteen een boze ober achter me aan.quote:
Mijn is donderdag mijn laatste maar daarna komt Ismar (vriend) hier, dus die week erop kan ik wel?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jup! Mijn tentamen "week" (het is er maar eentje.) is woensdag al afgelopen, dus daarna heb ik alle tijd.
![]()
En ik vind ijs in de winter ook wel lekker, maar dan alleen als ik binnen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |