Nou ja, heb 22,5 jaar in Emmen gewoond en woon sinds (bijna) 2 jaar in Grunn, maar Grunn vind ik qua sfeer en mentaliteit stukken beter dan Emmen.quote:
Maar MM is daar ook uit de klei getrokkenquote:Op maandag 1 november 2010 09:12 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Nou ja, heb 22,5 jaar in Emmen gewoond en woon sinds (bijna) 2 jaar in Grunn, maar Grunn vind ik qua sfeer en mentaliteit stukken beter dan Emmen.
Dat lijkt me wel wat. Gewoon wat extra tijd kopen.quote:Op maandag 1 november 2010 07:31 schreef joppie_saus het volgende:
Goedemorgen! Kan ik nog een uurtje extra krijgen?
Dat sowieso. Zonder koffie geen ochtend.quote:
Bob. en ik hadden al besloten dat de wintertijd dagelijks moet worden ingevoerd en niet 1x per jaar.quote:Op maandag 1 november 2010 09:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat. Gewoon wat extra tijd kopen.
Dat je dan even in een andere dimensie zit en hier geen vertraging op loopt.
Goeiemorgen trouwens. Koffie.![]()
Ik ben voor.quote:Op maandag 1 november 2010 09:48 schreef JH87 het volgende:
[..]
Bob. en ik hadden al besloten dat de wintertijd dagelijks moet worden ingevoerd en niet 1x per jaar.
Ja, daar niet van. Grunn is gewoon tien keer beter. Maar je laat je plaats van herkomst toch niet dissen, jongquote:Op maandag 1 november 2010 09:12 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Nou ja, heb 22,5 jaar in Emmen gewoond en woon sinds (bijna) 2 jaar in Grunn, maar Grunn vind ik qua sfeer en mentaliteit stukken beter dan Emmen.
Groot gelijk.quote:Op maandag 1 november 2010 12:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, daar niet van. Grunn is gewoon tien keer beter. Maar je laat je plaats van herkomst toch niet dissen, jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |