hij zoekt het maar uitquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:51 schreef Telecaster het volgende:
[..]
"Je maakt altijd zoveel dingen mee."
Sja, als je enige unique selling point een dierentuin is maak je het er zelf wel een beetje naar natuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hij zoekt het maar uit
die gast heeft dus echt met een mes achter hem aangerend door het halve dorp![]()
Emmen
champignons zijn ook ook net opquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Gewoon bakken in wat boter, zonder melk, met lekker veel kittige kruiden erop. Even eventueel spek en / of champignons.
Mjam.
wat hebben wij dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja, als je enige unique selling point een dierentuin is maak je het er zelf wel een beetje naar natuurlijk.
Kruiden, jongen, kruiden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
champignons zijn ook ook net op
dat is het hem dus ,ik heb niks om hem lekker op te vullen.
maar gewoon een paar spiegeleitjes zijn ook wel lekker op brood
Wij hebben Vera, Simplon en elk jaar een verse lichting studentes.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat hebben wij dan?
Martinitoren en paard van ome lux
heb er best wel zin inquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Kruiden, jongen, kruiden.
"Dem 'erbs, mon. Jah."
raak je ook op uitgekekenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:58 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wij hebben Vera, Simplon en elk jaar een verse lichting studentes.
Mjah. Ik hou het tot het ontbijtje morgenochtend nog even bij drinken, met Uw welnemen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb er best wel zin in![]()
maar wacht nog ff, is denk ik wel lekker met een kopje soep
Discussiepuntje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
raak je ook op uitgekeken
zelfs op de studentes![]()
quote:
google op Law of *quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef Oneself het volgende:
Wie weet een leuke site met flauwe citaten? Of motiverende?
Albert Einsteinquote:"If A equals success, then the formula is: A = X + Y + Z, X is work. Y is play. Z is keep your mouth shut.
www.citaten.netquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Thaanks! Is er ook zoiets in het Nederlands?
Chinese Proverbsquote:"Do not use a hatchet to remove a fly from your friend's forehead."
Yes, die had ik. Zoek meer van die heul flauwe dingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |