quote:dat mag heul niet joh!
quote:Tegenwoordig kunnen er reeksen worden aangemaakt, maar weet nog niet precies hoe dat allemaal zitOp vrijdag 29 oktober 2010 00:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dat mag heul niet joh!
tip voor :TS/ topic eindiger: zet een linkje van vorige topic in laatste post..
al schijnt dat overbodig te zijn met nieuwe layout?
quote:vandaar m'n laatste regel...Op vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef zquing het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen er reeksen worden aangemaakt, maar weet nog niet precies hoe dat allemaal zit
quote:Nee, het is nog geen winter.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:46 schreef Qunix het volgende:
Je vergeet nog de chart aan te passen naar winter 2010 editie...
quote:
quote:Dat is geen argumentOp vrijdag 29 oktober 2010 00:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee, het is nog geen winter.
SPOILER: hier-ben-ik-nuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:57 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Check vooral de bladen rechts
quote:Jup. Dit is de OVA.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
tekenstijl bevalt me wel.. is dat screenshot van To Aru Kagaku no Railgun ?
quote:Da's Biribiri.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ok
nog eff gezocht maar volgens mij heb ik de serie al gezien
* mschol memory baddddd....
quote:Je kan zeggen wat je wilt, maar dat is oog voor detail. Zouden veel series wat van kunnen leren :pOp vrijdag 29 oktober 2010 14:57 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Check vooral de bladen rechts
quote:nogmaals verder gezocht...
quote:Railgun is een side-story anime serie. Erg tof om te zienOp vrijdag 29 oktober 2010 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nogmaals verder gezocht...
ik herkende haar dus van Toaru Majutsu no Index en niet van railgun...
quote:Meeste hebben de tijd er niet voor...Op vrijdag 29 oktober 2010 15:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar dat is oog voor detail. Zouden veel series wat van kunnen leren :p
quote:mm de stijl staat mij wel aan, en de summary van aniDB ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:37 schreef wdn het volgende:
Iemand Blood, the last vampire al gezien? Ligt nu bij videoland(met als header "Based on the cult anime"
).
MM?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:17 schreef Qunix het volgende:
MM #5 is echt te erg![]()
![]()
Super Saiyan... Dragonball in 1 episode
Niks voor jouquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Niks voor jou
http://en.wikipedia.org/wiki/MM!
Ja nou als je het naast Kuragehime of naast Panty and Stocking with Garterbelt legt dan valt het wel mee hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef Qunix het volgende:
Shiki wordt interessant!Ben benieuwd wat die van plan is. Arme natsuno trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het begin niet leuk vind zal je de rest ook niet leuk vinden denk ik. Mushishi is sowieso episodisch en alhoewel sommige afleveringen dingen die in eerdere afleveringen aan bod komen verduidelijken zit er totaal geen lijn in. Je kan hem in totaal willekeurige volgorde kijken en niets missen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef Frag_adder het volgende:
Hmm ik heb de eerste 4 van mushishi gezien maar het voelt voor mij een beetje als een freak of the week serie zonder samenhang, dit wordt dus beter?
ik kan je K-ON! aanraden al is dat geen romance serie...quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef Loodje het volgende:
K heb echt een moeilijke opstart met de series van nu. heb genoten van Chobits, kijk nu achter elkaar Naruto Shippuuden en weer aan Bleach begonnen maar niets pakt mij zoals Chobits dat deed eigenlijk. Iemand nog ideeen?
Het is gewoon een utraslome anime, heerlijk voor een regenachtige zondagmiddag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je het begin niet leuk vind zal je de rest ook niet leuk vinden denk ik. Mushishi is sowieso episodisch en alhoewel sommige afleveringen dingen die in eerdere afleveringen aan bod komen verduidelijken zit er totaal geen lijn in. Je kan hem in totaal willekeurige volgorde kijken en niets missen.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Qunix het volgende:
Damn Sleepsub.... Comic Sans Word-art gebruiken in The World God Only Knows
Bah nee, raad haar dan tenminste Clannad aan. Een serie die gericht is op 38 jarige maagden uit Japan gaat geheid het verkeerde keelgat in bij de minder ervaren anime kijker.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan je K-ON! aanraden al is dat geen romance serie...
mahoromatic (of hoe je et ook schrijft) is wel een die goed in de buurt van chobits komt...
das maar net hoe je er tegen aan kijktquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bah nee, raad haar dan tenminste Clannad aan. Een serie die gericht is op 38 jarige maagden uit Japan gaat geheid het verkeerde keelgat in bij de minder ervaren anime kijker.
love hina is geniaalquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
das maar net hoe je er tegen aan kijkt
maar Love Hina is dan volgens mij erger..
Aan het einde wordt het toch wel steeds duidelijk wat er nou gaande is en wie hij zelf is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je het begin niet leuk vind zal je de rest ook niet leuk vinden denk ik. Mushishi is sowieso episodisch en alhoewel sommige afleveringen dingen die in eerdere afleveringen aan bod komen verduidelijken zit er totaal geen lijn in. Je kan hem in totaal willekeurige volgorde kijken en niets missen.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef SleepSub het volgende:
[..]
* SleepSub was te lui om een nieuwe font te kiezen, teveel op men schijfie
Weetje dat Comic Sans gebruikelijk is voor vertalingen? Niet om me eruit te praten, ik geef toe dat ik geen zin had om een ander font in te pleuren... maar toch![]()
En regenboog effectje in TWGOK
Gaat weer lekker vertalen... Comic Sans FTW!
ben ik helemaal met je eensquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 10:08 schreef Frag_adder het volgende:
Wat is er mis met comic sans? Ik typ mijn verslagen er altijd in
Een goed verhaal is belangrijk, humor is leuk, actie is ok maar een goed verhaal vind ik eigenlijk het belangrijkste.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:56 schreef Frag_adder het volgende:
Wat voor soort series zoek je? Humor? Actie? Horror? Goed verhaal? Alles?
Hoe dan ook raad ik hier iedereen Last Exile aan, dat is en blijft voor mij een van de beste series die ik gezien heb.
Last Exile is goedquote:Op maandag 1 november 2010 10:50 schreef Loodje het volgende:
[..]
Een goed verhaal is belangrijk, humor is leuk, actie is ok maar een goed verhaal vind ik eigenlijk het belangrijkste.
Helemaal mee eens!!quote:Op maandag 1 november 2010 11:43 schreef Frag_adder het volgende:
Full Metal Alchemist - Brotherhood raad ik je dan ook nog aan.
Yozakura vergelijken met SE? Wat de neuk? Alleen die ene chick met dr liedje misschien een beetje.quote:Op maandag 1 november 2010 19:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jes! Daar wachtte ik op... Al moet ik misschien tot het weekeinde wachten om hem te kijken in verband met schoolexamens.
Yozakura Quartet is trouwens best een toffe shounen anime. Ik ben er gisteravond mee begonnen en het doet me tot mijn genoegen denken aan een van mijn favoriete anime namelijk Soul Eater. Gewoon vanwege de bizarre sfeer en ze zeiden zelfs de tekst die voor elke Soul Eater aflevering herhaald werd: "A sound soul rests in a sound mind and a sound body". En de art lijkt echt bizar veel op die van Durarara!
Ze zijn aan het werken aan de Gundam 00 film toch of was die al uit? Dunno ze verdienen iig goed geld met die speelgoedpoppetjes.quote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef Frag_adder het volgende:
Echt, gundamBijna niets wat daar qua setting bij in de buurt komt. Ze mogen wel eens opschieten met het uitbrengen van een nieuwe doorlopende serie. Wat doet sunrise nog tegenwoordig?
Ik vergeleek de sfeer.quote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Yozakura vergelijken met SE? Wat de neuk?
Het is precies dezelfde tekst.quote:Alleen die ene chick met dr liedje misschien een beetje.
Als je het nog niet afgekeken hebt moet je je schamen.quote:Ik moet het altijd nog een keer verder kijken![]()
Eens, maar Akina lijkt echt veel op Mikado en Touka lijkt op Anri en ik kan nog veel meer voorbeelden geven van personages die verbazend veel op elkaar lijken.quote:De art is wel minder mooi dan die van durarara.
Gundam 00 film komt in december, Gundam seed film staat op pauze en ze hebben dus de Gundam Unicorn OVA. Maar van een een studio die de afgelopen jaren zonder pauze elke week: Gundam Seed Destinyquote:Op maandag 1 november 2010 22:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze zijn aan het werken aan de Gundam 00 film toch of was die al uit? Dunno ze verdienen iig goed geld met die speelgoedpoppetjes.
De hoofdpersonen zijn net twee druppels water manquote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef Ascendancy het volgende:
Dat is hetzelfde als zeggen dan bounen no xamdou en Bleach op elkaar lijkt omdat ze allebei een roodharige heroine hebben.
Neequote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De hoofdpersonen zijn net twee druppels water man.
En heroineDuud, heldin mag ook gewoon hoor
Drugsverslaafe !quote:
die heb ik nog wel liggen, ga em gelijk naar media speler kopieeren, kan ik er vanaaf aan beginnenquote:Op maandag 1 november 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
Grenadier. Een mannelijke en een vrouwelijke hoofdpersoon. Met een epische reload-trick.
Ore no Imouto!quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef mschol het volgende:
wie weet een leuke anime met een vrouwelijke hoofdpersoon ( ecchi/romance/harem/comedy achtig, denk aan series als bijvoorbeeld toradora, love hina, Ookami-san)
meeste serie's in dat genre zijn met mannelijke hoofdrollen.. en ik wil voor de verandering eigenlijk wel een met een vrouwelijke hoofdrol
vliegende robot schildpadden met hun eigen cultuur enzo je weetzquote:Op maandag 1 november 2010 15:04 schreef wdn het volgende:
Eens met bovenstaande 3 commentaren en met reply 62 van DJ_!
Er zijn er 5quote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb alle 4 de eps al gezien inmiddels
Nana! Krijg je 2 vrouwelijke hoofdrollen voor de prijs van 1 animequote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef mschol het volgende:
wie weet een leuke anime met een vrouwelijke hoofdpersoon ( ecchi/romance/harem/comedy achtig, denk aan series als bijvoorbeeld toradora, love hina, Ookami-san)
meeste serie's in dat genre zijn met mannelijke hoofdrollen.. en ik wil voor de verandering eigenlijk wel een met een vrouwelijke hoofdrol
Maar die was maar redelijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:13 schreef Frag_adder het volgende:
Scrapped Princess? Al kan ik mij eigenlijk niet meer herinneren of die leuk was of niet, alleen dat ie een hoofdrolspeelster heeft
Je kijkt die serie ook alleen maar voor de reloadquote:Op maandag 1 november 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
Grenadier. Een mannelijke en een vrouwelijke hoofdpersoon. Met een epische reload-trick.
gister ep1 gezien..quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Je kijkt die serie ook alleen maar voor de reload
Geef toe dat ie epic isquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Je kijkt die serie ook alleen maar voor de reload
Nee er komt nog een filmquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:31 schreef wc-eend het volgende:
Is K-on!! al afgelopen? En heeft iemand een goede batch
Nee ok... maar de serie is al afgelopen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee er komt nog een film
En voor batches: bakabt.com of tokyotosho.
Hai!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee ok... maar de serie is al afgelopen?
laat hem maar, hij is gewoon vervelend bijdehand.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee ok... maar de serie is al afgelopen?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
laat hem maar, hij is gewoon vervelend bijdehand.
Goedzo, ga je nu weer in je mand? Dan laat ik je zo nog wel even uit.quote:
Afkickverschijnselen, hij is gisternacht niet dronken geweestquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:16 schreef Frag_adder het volgende:
Ochtendhumeurtje op de late avond?
Die reload trouwens, ik wil dat ook kunnen, jammer dat het onmogelijk is
Echt dat ik hier niet eerder op gekomen ben: Sailor Moon natuurlijk!quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef mschol het volgende:
Of Neo Angelique Abyss.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echt dat ik hier niet eerder op gekomen ben: Sailor Moon natuurlijk!
Bedenk het net pas, maar what about School Rumble?quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef mschol het volgende:
Inderdaad. Ik kijk anime en heb toch een leven.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echt dat ik hier niet eerder op gekomen ben: Sailor Moon natuurlijk!
Pretear is wat serieuzer maar alsnog behoorlijk reversed haremquote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef mschol het volgende:
check, die heb ik gezien; wat ik me ervan kan herrinneren vond ik het reversed harem gedeelte wel meevallenquote:Op woensdag 3 november 2010 09:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Pretear is wat serieuzer maar alsnog behoorlijk reversed harem
gezien, al is de echte hoofdrolspeler indeze natuurlijk de man (al zijn de vrouwen ook erg "belangrijk")quote:He is my master?! heeft ook een vrouwelijke hoofdpersoon.
ik ook, mazui subs heb ik ook Ookami-san van gezien, en daar vond ik de subs tegenvallen (veel doorelkaar tekst heen, dit kwam omdat ze de tekst van de verteller opdezelfde plaats (onder) neerzette als de normale tekst)quote:Zoals je zelf zegt, B gata H kei was meesterlijk.
En idd bovengenoemde animes.
Voor Ore no Imouto gebruik ik Mazui Subs. Goede subs, lekker snel![]()
Wat bij mij is blijven hangen is dat alle mannen met haar wilden samensmelten, naakt.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
check, die heb ik gezien; wat ik me ervan kan herrinneren vond ik het reversed harem gedeelte wel meevallen
Ik ga nooit meer iets aanraden.quote:[..]
gezien, al is de echte hoofdrolspeler indeze natuurlijk de man (al zijn de vrouwen ook erg "belangrijk")
[..]
ik ook, mazui subs heb ik ook Ookami-san van gezien, en daar vond ik de subs tegenvallen (veel doorelkaar tekst heen, dit kwam omdat ze de tekst van de verteller opdezelfde plaats (onder) neerzette als de normale tekst)
zou kunnen, maar dat is niet bij mij blijven hangenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat bij mij is blijven hangen is dat alle mannen met haar wilden samensmelten, naakt.
quote:[..]
Ik ga nooit meer iets aanraden.
Nou ja, jullie kennen alles wat ik gezien heb al, en blijkbaar heb ik het dan nog fout ook. Dus.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zou kunnen, maar dat is niet bij mij blijven hangen
[..]
ik zeg niet dat je het fout hebt, ik denk dat alleen, kan best dat je gewoon gelijk hebt en dat mijn geheugen me eens in de steek laatquote:Op woensdag 3 november 2010 11:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou ja, jullie kennen alles wat ik gezien heb al, en blijkbaar heb ik het dan nog fout ook. Dus.
Meeste anime die ik kijk komen van tips van hier, dus veel heb ik niet toe te voegenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:53 schreef Frag_adder het volgende:
Dat wil niet zeggend dat je het niet meer hoeft aan te raden aangezien er meer mensen dan de gene die de vraag stelt er iets aan kunnen hebben. En dan nog, net of jij kan weten wat ie wel of niet gezien heeft.
Dus je hoeft niet zo dramatsich te doen hoor,het zal vast niet persoonlijk geweest zijn
ik heb volgens mij alles wat ik gezien heb wel bewaard, dus in theorie zou ik het kunnen maken...quote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Frag_adder het volgende:
Ik krijg zo een ding nooit meer gemaakt, ik heb zo veel gezien maar ik kan het me niet meer herinneren. Korsakov of zo ...
Jaquote:Op woensdag 3 november 2010 14:01 schreef Frag_adder het volgende:
Doe je dit dan ook voor films, tv-series etc.? Het heeft voor mij in ieder geval geen meerwaarde.
Films/tv-series kan ik meestal wel onthouden. Met anime is het lastiger voor mij omdat ik vaak de titels/namen niet kan onthouden. Iets met taalverschil. En ik ben het eigenlijk gaan doen toen ik een anime wilde herzien en totaal niet meer wist hoe het heette of wat dan ook. Ik wist alleen nog een fragment. En nu kan ik het makkelijk opzoeken.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:01 schreef Frag_adder het volgende:
Ik onthoud alleen de gene die ik erg goed vond, de rest onthouden is arbitrair![]()
Waarom zou je een lijst willen hebben met welke anime series je allemaal gezien hebt?
Doe je dit dan ook voor films, tv-series etc.? Het heeft voor mij in ieder geval geen meerwaarde.
Oh ja, daar gebruik ik het ook voorquote:Op woensdag 3 november 2010 14:44 schreef Frag_adder het volgende:
Wat fijnwe kijken er allemaal anders tegen aan. Daar komt bovenop dat ik inherrent lui ben en dus ook nooit de moeite ervoor zal gaan nemen. Ik heb dus wel als nadeeld dat ik geregeld vergeet bij welke afl ik ben bij een anime serie...
en dan te bedenken dat ik dat (en meer) alles bijelkaar wil hebben in 1 systeemquote:Op woensdag 3 november 2010 14:19 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ja
MyEpisodes voor de series. What I Watch (icm IMDB) voor de films en last.fm voor de muziek natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:53 schreef Frag_adder het volgende:
Ik zou zeggen maak het, misschien is het wel de nieuwe facebook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
anidb & ANN zijn dan the place to bequote:Op woensdag 3 november 2010 17:01 schreef Xaryna het volgende:
Dus we doen geen MALs in de OP? Ik vond het wel een leuk ideeHebben nieuwe mensen en lurkers ook een bron tot anime, incl beoordelingen. Nou ja.
Jamaar als je wilt meepraten wil je misschien wel weten wie een sorotgelijke smaak heeft, of wie je moet vragen voor de mecha en wie voor de ecchi.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
anidb & ANN zijn dan the place to be
Wat moeten we nu weer met lurkers? Die dragen toch niets bij aan dit gezellige topic.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:01 schreef Xaryna het volgende:
Dus we doen geen MALs in de OP? Ik vond het wel een leuk ideeHebben nieuwe mensen en lurkers ook een bron tot anime, incl beoordelingen. Nou ja.
Ik vind het prima hoor! Als je gewoon de OP aanpast in de Wiki is het geen probleem toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:01 schreef Xaryna het volgende:
Dat kan volgens mij niemand?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor! Als je gewoon de OP aanpast in de Wiki is het geen probleem toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Titania is de laatste mecha/space opera serie die iets te betekenen had in dat genre.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:02 schreef Frag_adder het volgende:
Dan nog denk ik dat de mensen hier het wel gevonden krijgenMaar nu we het er toch over hebben, zijn er de afgelopen 3 - 4 jaar nog interessante mecha series uitgekomen naast gundam? De rest die ik gezien heb is allemaal antiek.
Lol nee, ik voorspel dat die OP in de Wiki in onbruik gaat raken vanwege de nieuwe reeksen functie van fok! die de OP gewoon direct namaakt voor het nieuwe topic.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor! Als je gewoon de OP aanpast in de Wiki is het geen probleem toch?
Bedankt!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Titania is de laatste mecha/space opera serie die iets te betekenen had in dat genre.
Denk ik.
Na The Guyver ging het alleen maar berg afwaarts met "mecha"quote:Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Bedankt!
Had niet echt grote robots als ik het mij goed herrinner, wel een leuke serie. Maar valt me op dat dit genre een beetje uit de gratie is geraakt. Waar gaat het naar toe met de japanners
Macross Frontier, Break Blade, Rideback, Eureka 7 (al vijf jaar geleden), Kurogane no Linebarrels...quote:Op woensdag 3 november 2010 18:02 schreef Frag_adder het volgende:
Dan nog denk ik dat de mensen hier het wel gevonden krijgenMaar nu we het er toch over hebben, zijn er de afgelopen 3 - 4 jaar nog interessante mecha series uitgekomen naast gundam? De rest die ik gezien heb is allemaal antiek.
Waarom zou niemand de wiki aan kunnen passen?quote:
Mocht het niet baten kan je mij (of quing) de geüpgradede tekst sturen. Zoals ik eerder al zei, zorgen de nieuwe functies van 'reeksen' er volgens mij voor dat de OP word doorgegeven van het ene topic naar het volgende deel van de reeks.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef Bakakame het volgende:
Oké, ik pas 'm aan. Wat moet erin, naast de topics geüpdate? Heeft iemand een link naar de Winter preview?
Chartfag heeft nog geen Winter preview...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef Bakakame het volgende:
Oké, ik pas 'm aan. Wat moet erin, naast de topics geüpdate? Heeft iemand een link naar de Winter preview?
Ja, maar niet iedereen heeft een account op de wiki of zin om te registrerenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:02 schreef Ascendancy het volgende:
Maar iedereen kan toch z'n eigen erinzetten?
Ik weet niet eens waar de wiki isquote:Op woensdag 3 november 2010 22:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen heeft een account op de wiki of zin om te registreren
Je staat erinquote:Op donderdag 4 november 2010 10:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de wiki is
Joechei!quote:
Deze woorden moet ik helaas terug nemen. Wel vreemd, ik dacht dat je als TS de OP nog kon aanpassen nadat het topic geplaatst was...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mocht het niet baten kan je mij de geüpgradede tekst sturen.
tot 2 dagen na 't posten. Moet ik de nieuwe wiki erin plakken voor je?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Deze woorden moet ik helaas terug nemen. Wel vreemd, ik dacht dat je als TS de OP nog kon aanpassen nadat het topic geplaatst was...
ik ben ook stoerquote:Op donderdag 4 november 2010 15:11 schreef Ascendancy het volgende:
Doe maar stoer dat je mod bent hoor.
je bent niet de enige hoor...quote:Op donderdag 4 november 2010 15:56 schreef Loodje het volgende:
Ben begonnen aan Neon Genesis op aanraden van mijn vriend. Ik voel me echt de enige die deze serie nog niet gezien heb maar goed. Straks wel.Wat vinden jullie van Escaflowne?
Ik vind NGE tofquote:
Goed planquote:Op donderdag 4 november 2010 15:13 schreef zquing het volgende:
Zullen we binnenkort trouwens weer een keertje bieren
De hoofdpersoon is een huilende zeikerd die je tot meerdere malen er toe laat neigen hem met monitor en al het raam uit te pleuren, liefste van 5 hoog of hoger.quote:
Je bent een vrouw. Dat lijkt veel op newb zijn, maar newbs kunnen er vanaf komen.quote:
Dan gaan we nooit meer bierenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:56 schreef Ascendancy het volgende:
Sorry Frag, Zquing heeft toch echt het juiste antwoord.
Ik ga alleen mee bieren als onze meet deze keer wel een succes wordt. Dus dat het hele topic komt.
Komen jullie dan bij mij?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:56 schreef Ascendancy het volgende:
Sorry Frag, Zquing heeft toch echt het juiste antwoord.
Ik ga alleen mee bieren als onze meet deze keer wel een succes wordt. Dus dat het hele topic komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb borsten, ik win.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Dat lijkt veel op newb zijn, maar newbs kunnen er vanaf komen.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Komen jullie dan bij mij?
Ik vind 't primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
"Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Komen jullie dan bij mij?
Cupmaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb borsten, ik win.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Meer dan die van jouquote:
Ik ook, daar niet van, maar de opkomst moet wel omhoog.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:30 schreef lelouch het volgende:
Om de vorige meet nou 'geen succes' toe noemen..
Ik heb het goed naar me zin gehad hoor
idd er waren te weinig vrouwen. Volgens mij hebben wij een vrouwenquotum nodig. Op de volgende meet moet tenminste een vrouw aanwezig zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ook, daar niet van, maar de opkomst moet wel omhoog.
Het is een geweldige film, waarvan ik niet weet of ik em ooit nog kan kijken want hij laat je echt met zo een kutgevoel achterquote:Op donderdag 4 november 2010 20:44 schreef Loodje het volgende:
LOL. heb net Grave of the Fireflies zitten kijken. pff wat een zielige film :S
Hebben we het nu nog steeds over het vrouwenquotum?quote:
Nee over Grave of the Fireflies.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:27 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog steeds over het vrouwenquotum?
want als we dat hadden gehad, dan was er op de meet kut gevoeldquote:Op donderdag 4 november 2010 23:27 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog steeds over het vrouwenquotum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
herkenbaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:17 schreef Xaryna het volgende:
Sorry, ik was erg moe toen ik het typte maar het was een fantastische grap in mijn hoofd toen. Nu snap ik hem zelf ook niet echt meer
Beter dit dan dat je niets zegt? of?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:03 schreef tyroz het volgende:
Ik weet bijna nooit wat ik hier moet zeggen.
Ik heb gewoon wat aandacht nodig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:29 schreef Loodje het volgende:
[..]
Beter dit dan dat je niets zegt? of?
Maar idd Grave of the fireflies heeft mij even stil gehouden en mijn vriend zat hier (weer) met wat dikkere ogen. Maar wel een zielig maar indrukwekkend verhaal/ de andere kant van de oorlog en waarom de Jappen PH hebben aangevallen.
Daarnaast is er nu 1 vrouw extra actief (probeer actief te zijn) hier dus wie weet
Neenee, ben geen ballonquote:
Nah, vaccinaties gehad omdat ik deze winter naar Bangladesh gaquote:
M'n huisgenoot komt er vandaan en hij bezoekt z'n familie, dus gaan we (ik + andere huisgenoot) meequote:
Niet ziek worden.quote:
Stoerquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
M'n huisgenoot komt er vandaan en hij bezoekt z'n familie, dus gaan we (ik + andere huisgenoot) mee
Daarvoor dus de prikkenquote:
Klinkt wel cool manquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Daarvoor dus de prikkenMoet nog wel erop letten dat ik geen kraanwater drink of op een andere manier binnenkrijg (bijv. ijsblokjes) of gebeten word door vleermuizen, katten of honden, etc.
Maar ik zit daar toch bij hem thuis, dus dat moet wel lukken
Kerst en Oud & Nieuw aan de andere kant van de wereld vieren
is die vraag niet logischer ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:23 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom komen hier geen single vrouwen?
Jij hebt toch ook een vriendin?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:23 schreef Ascendancy het volgende:
Er zijn hier heus wel vrouwenquote:
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een vriendin?
[..]
Er zijn hier heus wel vrouwen
tar, bzip of gzip mag ook hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die heb ik niet.![]()
En er komen hier vast vrouwen, maar ze zijn allemaal bezet of willen geen .rar van zichzelf plaatsen
Ach arme asc, en mijn arme hoofdquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die heb ik niet.![]()
En er komen hier vast vrouwen, maar ze zijn allemaal bezet of willen geen .rar van zichzelf plaatsen
Omdat ik hier al een tijdje niet meer kom.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:23 schreef Ascendancy het volgende:
Picsquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:15 schreef SleepSub het volgende:
Ik heb eindelijk men Amagami SS Nanasaki Ai jas binnengekregen, men K-On Hokago Tea Time Second met cassette bandje en men HOTD Wallscroll![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om de CD hoes zat trouwens zo'n box om, waarin alle handtekeningen en wat tekeningetjes in staan met de gezichten van Yui, Mio, Azusa, Mugi en Ritsu~![]()
* SleepSub is zeer gelukkig vandaag![]()
Oké, maak ik zometeen, tenminste, in ieder geval van K-On CD/Cassette, van Jas en Wallscroll later...quote:
klinkt tof, geen geld voor dat soort goodies helaas..quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:15 schreef SleepSub het volgende:
Ik heb eindelijk men Amagami SS Nanasaki Ai jas binnengekregen, men K-On Hokago Tea Time Second met cassette bandje en men HOTD Wallscroll![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om de CD hoes zat trouwens zo'n box om, waarin alle handtekeningen en wat tekeningetjes in staan met de gezichten van Yui, Mio, Azusa, Mugi en Ritsu~![]()
`Er komt hier net een vrouw melden dat ze single is en jij vraagt alleen om pics van een CD-hoesje.quote:
klinkt vetquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:15 schreef SleepSub het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moet je weer meer komen hequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik hier al een tijdje niet meer kom.
Vetquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:33 schreef SleepSub het volgende:
Hier wat foto's:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Foto 11
Later maak ik foto's van Amagami SS jas en Wallscroll HOTD, of straks... who knows~
Edit 2: HOTD Wallscroll foto erbij gezet [Foto 8]
Edit 3: Amagami SS Nanasaki Ai jas foto's erbij gezet [Foto 9 = Voorkant] - [Foto 10 = Logo op voorkant] - [Foto 11 = Achterkant]
Edit 4: Trouwens, mijn K-On CD + Cassette waren onderschept door de douaneGelukkig geen invoerrechten te betalen, maar toch
![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sleep, ik vind je echt een PIMP als je gewoon nonchalant met die jas naar school/werk/whatever gaat!
Oh, ik zal ook zeker met mijn jas buiten gaan rondlopen, stad, trein, bus...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sleep, ik vind je echt een PIMP als je gewoon nonchalant met die jas naar school/werk/whatever gaat!
zie net dat ik ben vergeten het door te strepen,maar je snapte gelukkig nog wel wat ik bedoeldequote:
why?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:36 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Oh, ik zal ook zeker met mijn jas buiten gaan rondlopen, stad, trein, bus...
Het enige waar ik van af blijf is het cassette bandje, laat het mooi verpakt zitten
De liedjes die op de cassette staan, staan op de 2de CD [Roze CD].quote:
aha..quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:37 schreef SleepSub het volgende:
[..]
De liedjes die op de cassette staan, staan op de 2de CD [Roze CD].
Op het cassette zit ook 1 beschermlaagje en 1 beveiliging, dus als je het wilt afspelen, moet je die eerst eraf halen zodat je het kan aanhoren.
Ik zie het cassette bandje meer als een collectors item...
Niemand?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:20 schreef Qunix het volgende:
9 anime's in de playlist.
Wel tof dat veel uitkomt in het weekend
Ik vond hem erg vetquote:Op zondag 7 november 2010 02:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
22 afleveringen van The 12 Kindoms gekeken net. De enige reden dat ik niet door ga is omdat de rest nog aan het downloaden is...
Ik neem aan dat diequote:Op zondag 7 november 2010 04:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tot 25 gekeken... En jah, ik schaam me ervoor.
Het is allemaal gebaseerd op een set boekenquote:Op zondag 7 november 2010 10:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vond hem erg vet
Voegt de manga nog iets aan deze serie toe? Ik vond de anime namelijk niet geheel compleet aanvoelen ondanks dat deze is gemaakt nadat de serie klaar was.
Verkeerd gequote.quote:Op zondag 7 november 2010 00:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wut?
9 anime's doorheen geknalt vanavond
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand hier die nog een korte serie weet zoals bijv. Lovely Complex?
Die serie vond ik echt geweldig. Otani en Risa.![]()
in welk opzicht bedoel je?quote:Op zondag 7 november 2010 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verkeerd gequote.Geen idee hoe, maar ik bedoelde dus dit:
[..]
Jup, wel...quote:Op zondag 7 november 2010 14:16 schreef mschol het volgende:
daar rijden ze toch niet serieus mee rond he?
helemaal mee eensquote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef Ascendancy het volgende:
Het is zo kansloos maar tegelijkertijd zo vet
QFT!quote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef Ascendancy het volgende:
Het is zo kansloos maar tegelijkertijd zo vet
Vind ik nou niks voor hemquote:Op zondag 7 november 2010 18:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jaay Cake is weer terug!
En Asc heeft niets meer gezegd over die cake dus daar moet je 'm echt nog even op aanspreken Cake.
Niet als hij geen cake mee neemt naar de volgende meet.quote:Op zondag 7 november 2010 20:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vind ik nou niks voor hemleeft ie nog wel dan?
Qua onderwerp, animatiestijl....altijd goed.quote:Op zondag 7 november 2010 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
in welk opzicht bedoel je?
en met kort bedoel je 12 of 20-24 eps?
Suzuka is 1 van de mogelijkheden die ANN geeft
QFTquote:Op maandag 8 november 2010 00:57 schreef Ascendancy het volgende:
Ik neem wel een taart me naar de volgende meet
Als je nou een chocoladetaart meeneemt, komen er misschien meer vrouwenquote:Op maandag 8 november 2010 00:57 schreef Ascendancy het volgende:
Ik neem wel een taart me naar de volgende meet
Welkom terug! Hikaru is erg leuk ja, maar iets te lang voor mij. Ik heb er dan ook een jaar over gedaan met tussenpauzesquote:Op zondag 7 november 2010 20:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vind ik nou niks voor hemleeft ie nog wel dan?
Zo, fok heeft in de tussentijd ook een make-over gekregen, kon t ff niet meer vinden.![]()
Heb in de tussentijd Hikaru no Go deels gekeken, ben geloof ik rond aflevering 52. Leuke serie! Ben ook aan Akiga begonnen, maar gekozen om toch eerst Hikaru af te kijken, anders werd ik gek van alle regels van spellen die ik niet ken
quote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef Ascendancy het volgende:
Chocoladetaart
Dan maar geen vrouwen.
Met chocolade?quote:Op maandag 8 november 2010 17:19 schreef Frag_adder het volgende:
Een goede limburgse vlaai mag uiteraard ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |