M'n huisgenoot komt er vandaan en hij bezoekt z'n familie, dus gaan we (ik + andere huisgenoot) meequote:
Niet ziek worden.quote:
Stoerquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
M'n huisgenoot komt er vandaan en hij bezoekt z'n familie, dus gaan we (ik + andere huisgenoot) mee
Daarvoor dus de prikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt wel cool manquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Daarvoor dus de prikkenMoet nog wel erop letten dat ik geen kraanwater drink of op een andere manier binnenkrijg (bijv. ijsblokjes) of gebeten word door vleermuizen, katten of honden, etc.
Maar ik zit daar toch bij hem thuis, dus dat moet wel lukken
Kerst en Oud & Nieuw aan de andere kant van de wereld vieren
is die vraag niet logischer ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:23 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom komen hier geen single vrouwen?
Jij hebt toch ook een vriendin?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:23 schreef Ascendancy het volgende:
Er zijn hier heus wel vrouwenquote:
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een vriendin?
[..]
Er zijn hier heus wel vrouwen
tar, bzip of gzip mag ook hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die heb ik niet.![]()
En er komen hier vast vrouwen, maar ze zijn allemaal bezet of willen geen .rar van zichzelf plaatsen
Ach arme asc, en mijn arme hoofdquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die heb ik niet.![]()
En er komen hier vast vrouwen, maar ze zijn allemaal bezet of willen geen .rar van zichzelf plaatsen
Omdat ik hier al een tijdje niet meer kom.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:23 schreef Ascendancy het volgende:
Picsquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:15 schreef SleepSub het volgende:
Ik heb eindelijk men Amagami SS Nanasaki Ai jas binnengekregen, men K-On Hokago Tea Time Second met cassette bandje en men HOTD Wallscroll![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om de CD hoes zat trouwens zo'n box om, waarin alle handtekeningen en wat tekeningetjes in staan met de gezichten van Yui, Mio, Azusa, Mugi en Ritsu~![]()
* SleepSub is zeer gelukkig vandaag![]()
Oké, maak ik zometeen, tenminste, in ieder geval van K-On CD/Cassette, van Jas en Wallscroll later...quote:
klinkt tof, geen geld voor dat soort goodies helaas..quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:15 schreef SleepSub het volgende:
Ik heb eindelijk men Amagami SS Nanasaki Ai jas binnengekregen, men K-On Hokago Tea Time Second met cassette bandje en men HOTD Wallscroll![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om de CD hoes zat trouwens zo'n box om, waarin alle handtekeningen en wat tekeningetjes in staan met de gezichten van Yui, Mio, Azusa, Mugi en Ritsu~![]()
`Er komt hier net een vrouw melden dat ze single is en jij vraagt alleen om pics van een CD-hoesje.quote:
klinkt vetquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:15 schreef SleepSub het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |