vliegende robot schildpadden met hun eigen cultuur enzo je weetzquote:Op maandag 1 november 2010 15:04 schreef wdn het volgende:
Eens met bovenstaande 3 commentaren en met reply 62 van DJ_!
Er zijn er 5quote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb alle 4 de eps al gezien inmiddels
Nana! Krijg je 2 vrouwelijke hoofdrollen voor de prijs van 1 animequote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef mschol het volgende:
wie weet een leuke anime met een vrouwelijke hoofdpersoon ( ecchi/romance/harem/comedy achtig, denk aan series als bijvoorbeeld toradora, love hina, Ookami-san)
meeste serie's in dat genre zijn met mannelijke hoofdrollen.. en ik wil voor de verandering eigenlijk wel een met een vrouwelijke hoofdrol
Maar die was maar redelijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:13 schreef Frag_adder het volgende:
Scrapped Princess? Al kan ik mij eigenlijk niet meer herinneren of die leuk was of niet, alleen dat ie een hoofdrolspeelster heeft
Je kijkt die serie ook alleen maar voor de reloadquote:Op maandag 1 november 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
Grenadier. Een mannelijke en een vrouwelijke hoofdpersoon. Met een epische reload-trick.
gister ep1 gezien..quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Je kijkt die serie ook alleen maar voor de reload
Geef toe dat ie epic isquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Je kijkt die serie ook alleen maar voor de reload
Nee er komt nog een filmquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:31 schreef wc-eend het volgende:
Is K-on!! al afgelopen? En heeft iemand een goede batch
Nee ok... maar de serie is al afgelopen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee er komt nog een film
En voor batches: bakabt.com of tokyotosho.
Hai!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee ok... maar de serie is al afgelopen?
laat hem maar, hij is gewoon vervelend bijdehand.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee ok... maar de serie is al afgelopen?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
laat hem maar, hij is gewoon vervelend bijdehand.
Goedzo, ga je nu weer in je mand? Dan laat ik je zo nog wel even uit.quote:
Afkickverschijnselen, hij is gisternacht niet dronken geweestquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:16 schreef Frag_adder het volgende:
Ochtendhumeurtje op de late avond?
Die reload trouwens, ik wil dat ook kunnen, jammer dat het onmogelijk is
Echt dat ik hier niet eerder op gekomen ben: Sailor Moon natuurlijk!quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef mschol het volgende:
wie weet een leuke anime met een vrouwelijke hoofdpersoon ( ecchi/romance/harem/comedy achtig, denk aan series als bijvoorbeeld toradora, love hina, Ookami-san)
meeste serie's in dat genre zijn met mannelijke hoofdrollen.. en ik wil voor de verandering eigenlijk wel een met een vrouwelijke hoofdrol
Of Neo Angelique Abyss.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echt dat ik hier niet eerder op gekomen ben: Sailor Moon natuurlijk!
Bedenk het net pas, maar what about School Rumble?quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef mschol het volgende:
Inderdaad. Ik kijk anime en heb toch een leven.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echt dat ik hier niet eerder op gekomen ben: Sailor Moon natuurlijk!
Pretear is wat serieuzer maar alsnog behoorlijk reversed haremquote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef mschol het volgende:
check, die heb ik gezien; wat ik me ervan kan herrinneren vond ik het reversed harem gedeelte wel meevallenquote:Op woensdag 3 november 2010 09:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Pretear is wat serieuzer maar alsnog behoorlijk reversed harem
gezien, al is de echte hoofdrolspeler indeze natuurlijk de man (al zijn de vrouwen ook erg "belangrijk")quote:He is my master?! heeft ook een vrouwelijke hoofdpersoon.
ik ook, mazui subs heb ik ook Ookami-san van gezien, en daar vond ik de subs tegenvallen (veel doorelkaar tekst heen, dit kwam omdat ze de tekst van de verteller opdezelfde plaats (onder) neerzette als de normale tekst)quote:Zoals je zelf zegt, B gata H kei was meesterlijk.
En idd bovengenoemde animes.
Voor Ore no Imouto gebruik ik Mazui Subs. Goede subs, lekker snel![]()
Wat bij mij is blijven hangen is dat alle mannen met haar wilden samensmelten, naakt.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
check, die heb ik gezien; wat ik me ervan kan herrinneren vond ik het reversed harem gedeelte wel meevallen
Ik ga nooit meer iets aanraden.quote:[..]
gezien, al is de echte hoofdrolspeler indeze natuurlijk de man (al zijn de vrouwen ook erg "belangrijk")
[..]
ik ook, mazui subs heb ik ook Ookami-san van gezien, en daar vond ik de subs tegenvallen (veel doorelkaar tekst heen, dit kwam omdat ze de tekst van de verteller opdezelfde plaats (onder) neerzette als de normale tekst)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |